زبان رسمی کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین ، سومین کشور کوچک در اروپا می باشد که پایتخت آن شهر فادوتس است . این کشور یکی از بالاترین سطوح زندگی در جهان را دارد . کشور لیختن اشتاین در سازمان ملل متحد ، شورای ملل متحد ، کنفرانس امنیت و همکاری در اروپا و اتحادیه بازرگانی آزاد اروپا عضویت دارد . زبان رسمی کشور لیختن اشتاین ، آلمانی می باشد و کوچکترین کشور اروپایی است که اکثریت آن به زبان آلمانی صحبت می کنند و حدود 14 درصد از جمعیت کشور لیختن اشتاین نیز به زبان های دیگر سخن می گویند که عمدتا ترکی ، ایتالیایی و یا هر دو می باشد .

برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

زبان انگلیسی به میزان کمتر در کشور لیختن اشتاین مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان زبان اصلی برای دادن دستور العمل به آموزش عالی دانش آموزان ارائه می شود . در نهایت ، زبان انگلیسی در کشور لیختن اشتاین به شدت پیشرفت کرده اند تا محبوب ترین زبان دوم شوند اما با این حال، زبان آلمانی عمدتا به عنوان زبان اصلی آموزش در موسسات آموزشی در سطوح ابتدایی و متوسطه مورد استفاده قرار می گیرد.

..

زبان رسمی کشور لیختن اشتاین

زبان رسمی کشور لیختن اشتاین

یکی از روش های مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” اطلاعات کسب کنید .

همان طور که قبلا اشاره شد زبان رسمی کشور لیختن اشتاین ، آلمانی می باشد که بسیار توسعه یافته است. با روند فعلی آموزش و پرورش مخصوصا زبان ممکن است تغییرات جزئی با گذشت زمان رخ دهد. با این حال، زبان اصلی به احتمال زیاد باقی خواهد ماند که همسایگان آلمانی در کشورهای اتریش و سوئیس به خوبی درک می شوند. در نتیجه افزایش تعداد افراد خارجی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند، ممکن است زبان انگلیسی نیز رو به رشد باشد.

در مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین  ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
Call Now Button