زبان رسمی کشور دومینیکا

کشور دومینیکا با نام رسمی کشور همسود (مشترک المنافع) به عنوان جزیره ای در دریای کارائیب می باشد که پایتخت آن شهر روسو است . این کشور از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است که به خاطر طبیعت دست نخورده ای که دارد جزیره طبیعت کارائیب نامیده شده است . این کشور در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده است . زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی است و زبان های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان های گفتاری مورد استفاده قرار می گیرند .

برای اقامت و تابعیت در دومینیکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

کشور مشترک المنافع دومینیکا، با دانستن پیشینه تاریخی تحت تاثیر بسیاری از ملت های مختلف بوده و این کشور مطمئنا زمینه فرهنگی متنوعی نیز دارد. در این زمینه، زبان های مورد استفاده در کشور دومینیکا ترکیبی از زبان ها و گویش های مختلف از مهاجمان و ساکنان و همچنین کشورهای همسایه آن است.

در مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به دومینیکا اطلاعات کسب کنید .

زبان رسمی کشور دومینیکا

زبان رسمی کشور دومینیکا

زبان انگلیسی زبان ملی و رسمی کشور دومینیکا است که به طور گسترده ای در سراسر جزیره به خصوص توسط نسل جوان استفاده می شود. مدارس در دومینیکا از زبان انگلیسی نه تنها به عنوان وسیله ارتباطی بلکه به عنوان زبان آموزش نیز استفاده می کنند. از آنجایی که گردشگران از کشورهای مختلف به این منطقه سفر می کنند، زبان انگلیسی را به طور رسمی و به طور گسترده ای صحبت می شود. زبان انگلیسی در دومینیکا می تواند ریشه های آن را تا سال 1805 پیدا کرد زمانی که بریتانیا یک کلنی کوچک را در منطقه ایجاد کرد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

اگر چه زبان انگلیسی ، زبان رسمی کشور دومینیکا است اما زبان دیگری به طور گسترده در منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. زبان کریول مبتنی بر فرانسوی (زبان صحبت شده توسط ادارات فرانسوی و تعدادی از کشورها در کارائیب) است و یک گویش به طور گسترده ای توسط بسیاری از مردمان دومینیکا به ویژه نسل های قدیمی صحبت می شود. با توجه به استعمار و تهاجم فرانسه در اواخر دهه 1700 و محل دومینیکا (بین مارتینیک و گوادلوپ که زبانهای فرانسوی هستند)، زبان کریول بخشی از فرهنگ دومینیکا بوده و در طول سالها از این زبان استفاده می شده است . امروزه تنها نسل قدیم زبان را می شناسند و استفاده می کنند، بنابراین دولت کشور دومینیکا راه هایی را برای حفظ زبان به عنوان بخشی از فرهنگ غنی و منحصر به فرد کشور ایجاد کرده است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
Call Now Button