کشور آلمان یکی از کشور های اروپایی است که تقاضا کنندگان کثیری برای مهاجرت و به خصوص برای تحصیل دارد . از آنجا که زبان رسمی کشور آلمان ، آلمانی می باشد ، آموزش زبان آلمانی جهت برقراری ارتباط با مردم در آلمان و اقامت آسان تر در این کشور بسیار قابل توجه است . به خصوص اگر هدف فردی از سفر به آلمان ادامه تحصیل در آلمان باشد فراگیری زبان آلمانی امری ضروری است . زبان آلمانی ، زبانی از خانواده زبان های هندو – اروپایی و عضوی از شاخه زبان های ژرمنی غربی در کنار هلندی ، انگلیسی و آفریکانس است که بیشتر در اروپای مرکزی صحبت می شود . زبان آلمانی در اتحادیه اروپا پرگویش ترین زبان ها با بیش از 95 گویشور شناخته شده است . گویشوران در این زبان در کشورهایی از قبیل : آلمان ، اتریش ، سوئیس ، لیختن اشتاین ، لوکزامبورگ ، شرق بلژیک ، آلتو آدیچه ، آلزاس ، لوزن و جنوب دانمارک در اکثریت می باشند . زبان آلمانی در آلمان ، اتریش ، بخشی از سوئیس ، ایتالیا ، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین ، زبان رسمی محسوب می شوند . همچنین این زبان ، زبان اقلیت هایی در رومانی و نامییا می باشد . زبان رسمی کشور آلمان دومین زبان اسناد علمی (پس از انگلیسی) و سومین زبان به کار برده شده در سایت های اینترنتی (پس از انگلیسی و روسی) می باشد . لازم به ذکر است که یک دهم کل کتاب هایی که هر ساله در جهان تالیف می شوند به زبان آلمانی می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در آلمان ” را مطالعه فرمایید .

زبان رسمی کشور آلمان
زبان رسمی کشور آلمان

زبان رسمی کشور آلمان – گویش های اصلی زبان آلمانی

زبان رسمی آلمان یا همان زبان آلمانی شامل دو گویش آلمانی بالا و آلمانی پایین و همانند انگلیسی دارای گویش های فرعی می باشد..قسمتی از زبان آلمانی ریشه اصلی آنها به زبان لاتین و یونانی دارد و قسمت کوچکی نیز از فرانسوی و انگلیسی به عاریه گرفته شده است.

شما می توانید برای مهاجرت به آلمان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به آلمان ” را مطالعه فرمایید .

زبان رسمی کشور آلمان – دستور زبان آلمانی

بخش عمده‌ ای از ویژگی ‌های دستوری و نیز واژگان بومی ژرمنی زبان آلمانی در سیر تحول تاریخی خود تغییر نکرده است مانند جنسیت (مذکر، مؤنث یا خنثی)، پیشوندها و پسوندهایِ باستانی، صرف اسم و صفت و حرف تعریف، امکان ساختن واژه‌ های ترکیبی طولانی و ساختمان پیچیده نحوی چهرگَشتار(inflectional)  و ترکیبگر (synthetics) که در زبان نیا-هندواروپایی پیدا می شود. در مقابل، زبان انگلیسی (که با آلمانی هم‌خانواده است) با از دست دادن بیش‌تر این ویژگی‌ ها به زبانی بسیار ساده‌تر از نظر دستوری بدل شده ‌است.  لازم است بدانید که یونسکو، زبان آلمانی را یکی از ده زبان سخت از جهت یادگیری، طبقه ‌بندی کرده ‌است .

برای اقامت و تابعیت در آلمان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آلمان ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
Call Now Button