دوره آیمت در مجارستان

همان طور که می دانید کشور ایتالیا تنها کشوری می باشد که می توان در آن در رشته های گروه پزشکی به طور رایگان تحصیل نمود . تحصیل گروه پزشکی در ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی ارائه می شود و علاقه مندان می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی که معمولا نمره ی 6 آزمون آیلتس می باشد و افرادی که قصد ادامه تحصیل به زبان ایتالیایی را دارند می توانند در کلاس های سفارت یا مدارس ایتالیایی شرکت کنند . برای تحصیل در رشته های پزشکی در ایتالیا باید در آزمون آیمت (IMAT) قبول شد . شهریه پزشکی و دندان پزشکی در ایتالیا بین 4000 تا 6000 یورو در سال می باشد و متقاضیان می توانند از بورسیه 5200 یورویی هم بهره مند شوند و علاوه بر آن از تخفیفات در خوابگاه و وعده های غذایی بهره مند شوند . در این مقاله قصد داریم درباره دوره آیمت در مجارستان توضیح دهیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

در حال حاضر هیچگونه دوره آمادگی برای امتحان IMAT  برگزار نشده است برای اولین بار در ایران گروه آتیه آفرینان  ایرانیان دوره های آمادگیآزمون IMAT را با همکاری بزرگترین کالج مجارستان برگزار می نماید این دوره شامل یادگیری زبان انگلیسی و تمامی مفادهای آزمون IMAT می باشد . طول این دوره یکسال و در کشور مجارستان برگزار می گردد .

در مقاله ” مهاجرت به مجارستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مجارستان اطلاعات کسب کنید .

دوره آیمت در مجارستان

دوره آیمت در مجارستان

دوره آیمت در مجارستان  – مهمترین مزایای دوره آیمت در مجارستان

در زیر مهمترین مزایای دوره آیمت در مجارستان معرفی می گردد:

  1. برگزاری دوره های زبان انگلیسی
  2. برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیمت
  3. امکان تحصیل رایگان در ایتالیا در گروه پزشکی
  4. بدون نیاز به مدرک زبان برای شرکت در دوره پریمدیکال
  5. آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون گروه پزشکی کشورهای دیگر شامل: مجارستان ، چک ، اسلواکی ، رومانی ، لهستان ، روسیه ، اوکراین و غیره
  6. تضمین اخذ ویزا
  7. امکان شرکت در آزمون ورودی ایتالیا مستقیم در خود ایتالیا
  8. امکان شرکت در آزمونهای تمامی کشورهای اتحادیه اروپا

برای اقامت و تابعیت در مجارستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه

آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه 2 آزمون مهم برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزشی ترکیه محسوب می ش...

آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی

اگر قصد مهاجرت دارید یا آرزوی کار و یا تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید حتماً قبل از هر ا...

آزمون تافل (TOEFL) آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) برگرفته از سر واژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان ز...

نظرات کاربران
آی‌سودا سلطانی

سلام من الان مجازستانم کالج پیش پزشکی میخونم Premedical میخواستم برای ازمون ایمت و داروسازی ایتالیا شرکت کنم چجوری اقدام کنم ؟ و چیکارا باید بکنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. میتونیم براتون آزمون آیمت ثبت نام کنیم. برای اطلاع بیشتر شماره تماس بذارید همکارانم باهاتون تماس میگیرن و راهنمایی کاملتون میکنن

Elham

سلام من در كالج مك دنيل دارم دوره pre-medical ميگذرونم چه جورى ميتونم در ايمت شركت كنم أيا مباحثي ك در مك دنيل تدريس ميشه همون مباحث ايمت هست ؟

سارا جوادی

با سلام خیر متفاوت است . متقاضیانی که از طریق گروه آتیه آفرینان اقدام میکنند از ابتدا برای دوره آیمت در مجارستان ثبت نام میکنند. اگر از طریق ما اعزام شده اید با کارشناس اجرایی تون تماس بگیرید ، ایشون راهنمایی تون میکنند.

كيميا

سلام ايا توى همه كالج هاى مجارستان دوره ايمت برگزار ميشود يا كالج خاصى وجود دارد

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، دوره آیمت تنها در یک کالج مجارستان ارائه می شود.

مرتضی

سلام هزینه یکسال زندگی تو مجارستان چقد میشه و ممکنه اونجا تو این مدت یکسال کار پیدا کرد.و آیا این دوره فقط تو مجارستان هست؟ بعدش شانس قبولی چقد میشه برای ایتالیا

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مرتضی هزینه های زندگی دانشجویی ماهیانه بین 700 الی 800 یوروست. در زمان تحصیل در دوره کالج اجازه کار ندارید اما زمانی که در مقطع دانشگاه شروع به تحصیل کردید اجازه کار 20 ساعت در هفته را دارید. بله دوره آیمت در حال حاضر فقط در کشور مجارستان برگزار می شود.و داشجویانی که در این کالج ها شرکت کردند بالای 820 درصد شانس قبولی دارند. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button