دانشگاه گوتنبرگ (یوتبری) سوئد (Goteborg University)

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد دانشگاه های سوئد را به شما معرفی کند . یکی از دانشگاه های سوئد دانشگاه گوتنبرگ سوئد می باشد که شما می توانید این دانشگاه بزرگ سوئد را به عنوان راهی برای تحصیل خود در سوئد انتخاب کنید . در واقع یکی از روش های مهاجرت به سوئد که در مقالات قبل توضیح دادیم تحصیل در سوئد است . در ادامه شما را بیشتر با دانشگاه گوتنبرگ سوئد آشنا خواهیم کرد .

دانشگاه گوتنبرگ سوئد – درباره دانشگاه گوتنبرگ سوئد

در این بخش موسسه آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد درباره دانشگاه گوتنبرگ سوئد توضیحاتی را ارائه دهد . دانشگاه گوتنبرگ (یوتبری) سوئد ، یکی از بزرگترین و اصلی ترین دانشگاه های کشور سوئد می باشد که در سال ۱۸۹۱ در شهر گوتنبرگ تاسیس شد .در واقع دانشگاه گوتنبرگ سوئد در دومین شهر بزرگ سوئد قرار گرفته است . دانشگاه گوتنبرگ بزرگترین دانشگاه در شبه جزیره ی اسکاندیناوی و از اصلی ترین دانشگاه های قاره اروپا می باشد . دانشگاه گوتنبرگ سوئد زیر نظر دولت مدیریت می شود و سومین دانشگاه قدیمی کشور سوئد بوده و با ۳۷۰۰۰ دانشجو و ۶۰۰۰ پرسنل جز بزرگترین دانشگاه های شمال اروپا می باشد.

در مقاله ” مهاجرت در سوئد” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت سوئد اطلاعات کسب کنید .

همچنین دانشگاه گوتنبرگ سوئد با داشتن ۸ دانشکده و ۳۸ دپارتمان جز دانشگاه هایی است که بیشترین تنوع را در رشته ها دارد . دانشگاه گوتنبرگ سوئد  دروس پیشرفته ای در هنرهای تجسمی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، علوم انسانی، آموزش، فناوری اطلاعات، تجارت، اقتصاد، حقوق و علوم بهداشتی ارائه می دهد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئد توضیح دادیم .

هر دانشکده در دانشگاه گوتنبرگ سوئد از استقلال کامل برخوردار بوده و صلاحیتش از دانشکده های های دیگر کاملا جداست . بورد دانشگاه گوتنبرگ سوئدبالاترین مقام تصمیم گیری بوده و از ۱۵ نفر تشکیل شده و بر تمامی اجزا نظارت دارد . مسئولیت اجرای صحیح تمامی وظایف و امور دانشگاه گوتنبرگ سوئد نیز با این بورد می باشد .

دولت سوئد ۷ نفر از این اعضا را بر اساس نقش آنها در دانشگاه گوتنبرگ سوئد مشخص میکند . علاوه بر این رییس کمیته ، سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه گوتنبرگ سوئد و ۳ دانشجو دانشگاه گوتنبرگ سوئد  دیگر اعضای این کمیته را تشکیل می دهند . البته مدیریت روزانهدانشگاه گوتنبرگ سوئد توسط شخص رئیس انجام می شود .

دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد

برای اقامت و تابعیت در سوئد روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئد ” را مطالعه فرمایید .

همانطور که می دانید تحصیل در کشور سوئد یکی از روش های مهاجرت به سوئد می باشد ، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند اگر قصد تحصیل در سوئد را دارید در دانشگاه گوتنبرگ سوئد تحصیل کنید .

دانشگاه گوتنبرگ سوئد رنکینگ دانشگاه گوتنبرگ

دانشگاه گوتنبرگ سوئد شرایط خوبی بین دانشگاه های دنیا دارد و اغلب بین 150 تا 200 دانشگاه برتر جهان قرار میگیرد. رنکینگ دانشگاه گوتنبرگ در جدول زیر آمده است :

Ranking (year)World Rank
Academic Ranking of World Universities (2014)# 151-200
Web Ranking of European Universities (2013)# 163
QS World University Rankings (2013)# 205
Times Higher Education (2012/2013)# 201-225

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد به سه گروه ممتاز ، خوب و متوسط تقسیم می شود . در اد...

دانشگاه اومئو سوئد (Umea University) دانشگاه اومئو سوئد (Umea University)

دانشگاه اومئو سوئد، یک دانشگاه دولتی می باشد که در شهر اومئو سوئد در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است ...

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University) دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University)

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (MIUN)، یکی از دانشگاه های دولتی کشور سوئد می باشد که در سال1993 میلادی ...

نظرات کاربران
مسعود معصومی

سلام. چطور میشه از دانشگاه گوتنبرگ پدیرش دکتری گرفت؟ شما چنین خدماتی را ارایه میدهید؟ 

سارا جوادی

با سلام باید برای پوزیشن های خالی اعلام شده بر روی سایت رزومه بفرستید . بله گروه آتیه آفرینان با 15 سال سابقه این خدمات را انجام می دهد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button