دانشگاه گلاسگو اسکاتلند (University of Glasgow)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه گلاسگو اسکاتلند توضیح دهیم . کشور اسکاتلند یکی از کشورهای بسیار مهاجر پذیر می باشد . در نتیجه یکی از روش های مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت و تابعیت انگلستان ، تحصیل در انگلستان می باشد . یکی از روش های تحصیل در انگلستان ، تحصیل در دانشگاه گلاسگو انگلستان می باشد همچنین شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دیگر دانشگاه های انگلستان اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه گلاسگو انگلستان در سال 1451 تاسیس شده است و اکنون به عنوان چهارمین و قدیمی ترین دانشگاه های انگلستان می باشد . دانشگاه کلدونین گلاسگو از نظر تعداد دانشجو سومین دانشگاه بزرگ شهر گلاسگو است.  گلاسکو یکی‌ از زنده‌ترین و رنگارنگترین شهرهای اروپا به حساب می‌‌آید. دانشگاه گلاسگو به سبک گوتیک طراحی شده و به همین دلیل دانشگاه گلاسگو یکی از میراث‌های فرهنگی انگلستان محسوب می‌شود. هم‌اکنون بیش از ۲ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. هم‌اکنون بیش از ۲ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا در دانشگاه گلاسگو مشغول به تحصیل هستند. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در دانشگاه گلاسگو انگلستان به تحصیل و پژوهش مشغولند.

شما می توانید در تمام مقاطع دانشگاهی جهت ادامه تحصیل در انگلستان از جمله کورس های لیسانس، فوق لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در تمامی رشته های تحصیلی جهت اخذ پذیرش تحصیل در انگلستان و دانشگاه انگلیس و گلاسکو اقدام کنید.

دانشگاه گلاسگو انگلستان  – درباره گلاسگو انگلستان

در این قسمت قصد داریم درباره گلاسگو انگلستان توضیح دهیم . جنب و جوش و پر انرژی، گلاسکو یکی‌ از زنده‌ترین و رنگارنگترین شهرهای اروپا به حساب می‌‌آید که جزو ۱۰ شهر برتر اروپا در صنعت گردشگر می‌باشد، یک شهر زنده دل‌ با مجموعه‌ای از زیباترین معماری جهان که مربوط با زمان ویکتیریا می‌‌باشد . فرهنگ و هنر یکی‌ از  اصول مهم زندگی‌ در گلاسکو می‌‌باشد، به طوری که این شهر مملوِ از موزه و گالری‌های هنری می‌‌باشد که اکثر این مکان‌ها مجانی‌  و رایگان می‌باشد، یکی‌ از منحصر به فردترین موزه‌های جهان در این شهر قرار دارد این موزه مذهبی‌ در دل‌ خود زندگی‌ مذهبی‌ مردم جهان را جا داده و در معرض دیده عموم قرار داده است.

دانشگاه گلاسگو انگلستان  – رشته های تحصیل دردانشگاه گلاسگو انگلستان

رشته های تحصیل در دانشگاه گلاسگو انگلستان عبارت است از :

پیرا پزشکی ، علوم انسانی ، حقوق و بازرگانی

دانشگاه گلاسگو انگلستان دارای دو شعبه در شهر لندن و شهر مسقط پایتخت کشور عمان است .

 

دانشگاه گلاسگو انگلستان  – رتبه جهانی دانشگاه گلاسگو انگلستان

رتبه جهانی دانشگاه گلاسگو انگلستان شامل موارد زیر است . رتبه های guardian و complete رتبه های ملی را نشان می دهند.

رتبه در سال ۲۰۱۵نظام رتبه بندی
۲۵Guardian
۳۰Complete
۵۵QS
۹۴Times
۱۰۱-۱۵۰shanghay

دانشگاه گلاسگو انگلستان – دانشکده های دانشگاه گلاسگو

دانشکده های دانشگاه گلاسگو شامل :

دانشکده علوم اجتماعی ، دانشکده علوم و مهندسی ، دانشکده پزشکی، دامپزشکی و علوم زندگی ، دانشکده هنر

دانشگاه گلاسگو انگلستان

دانشگاه گلاسگو انگلستان

دانشگاه گلاسگو انگلستان – هزینه تحصیل در دانشگاه گلاسگو

هزینه تحصیل در دانشگاه گلاسگو بر اساس دوره و مقطع تحصیلی این دانشگاه به تفکیک بیان شده است.

هزینه تحصیل در دوره های پژوهشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلاسگو

کارشناسی ارشد رشته های دانشکده هنر سالیانه 18.5۰۰ پوند

کارشناسی ارشد رشته های دانشکده علوم و مهندسی و دانشکده پزشکی ، دامپزشکی و علوم زندگی سالیانه ۱۸.۲۰۰ پوند

دوره های بالینی در رشه های پزشکی، دامپزشکی و علوم زندگی سالیانه 40.۰۰۰ پوند

دانشگاه گلاسگو انگلستان – خوابگاه های دانشگاه گلاسگو

در این قسمت قصد داریم درباره خوابگاه های دانشگاه گلاسگو توضیح دهیم . دانشگاه گلاسکو خوابگاه های مجزایی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد. این خوابگاه می تواند با غذا ارائه شود و یا بدون غذا. همچنین خوابگاه هایی برای دانشجویان متاهل و افرادی که برای دوره های کوتاه مدت دانشگاه ثبت نام کرده اند دارد. این خوابگاه ها در شهرهای مختلف با امکانات مختلفی هستند. این مکانات شامل: دسترسی به اینترنت در تمام طول هفته، دسترسی به امکانات ورزشی و رفاهی، تلفن در تمام اتاق ها و بیمه می باشد. هزینه خوابگاه ها با توجه نوع خوابگاه و نوع اتاق تعیین می شود. اما به طور میانگین برای دانشجویان دوره کارشناسی بین ۱۷۴ – ۹۷ و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین ۲۱۱ – ۱۱۰ استرلینگ انگلستان است.

دانشگاه گلاسگو انگلستانبورس دانشگاه گلاسگو

درباره بورس دانشگاه گلاسگو به این صورت است که دانشگاه گلاسگو کمک هزینه های تحصیلی را به دانشجویان خود اختصاص داده است. این بورس تحصیلی مخصوصا به دانشجویان دوره دکترا که موضوع پژوهشی خود را به دانشگاه گلاسگو آورده و در واقع این دانشگاه را برای ادامه تحقیقات خود انتخاب کرده اند اختصاص می دهد. دانشجویانی که متقاضی اخذ پذیرش و دریافت کمک هزینه تحصیلی در دوره پژوهشی هستند می بایست رزومه و هدفنامه ای کوتاه در رابطه با علائق تحقیقاتی خود ،  خود را به دانشگاه ارسال نمایند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button