دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین (Beijing Capital Medical University)

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین یا دانشگاه پزشکی چین (CMU) که در گذشته به عنوان دومین دانشکده پزشکی پکن شناخته شده بود، در سال 1960 تاسیس شده است . دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین در میان موسسات عالی علمی پزشکی در چین قرار دارد و یکی از کلیدی ترین دانشگاه های شهر در پکن می باشد . امروزه 6 عضو هیات علمی دانشگاهی عضو این آکادمی های معتبر هستند که سبب شهرت بیشتر دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شده است.

دانشگاه پزشکی پکن (CMU) شامل 10 دانشکده، 14 بیمارستان وابسته و 1 موسسه آموزشی است. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین دارای بیش از 9000 دانش آموز است.  دانشگاه پزشکی پکن طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را به زبان انگلیسی برای مقطع دکتری، کارشناسی ارشد، لیسانس و گواهینامه ارائه می دهد. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین یک موسسه آموزشی شناخته شده در تحقیقات علمی است. دانشگاه پزشکی چین میزبان بسیاری از رشته های مهم ملی و شهری، آزمایشگاه ها و ایستگاه های تبادل برای تحقیقات پس از دکترا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در چین می توانید مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چیندوره های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دوره های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین به شرح زیر است :

در دانشگاه پزشکی پکن (CMU) مراکز و موسسات تحقیق و آموزش عالی ملی و شهری گنجانده شده است، که شامل طیف گسترده ای از زمینه های مختلف مانند : آموزش عمومی پزشکی، پزشکی بالینی، پزشکی پایه، علوم اعصاب، چشم پزشکی، جراحی، اورولوژی، قلب و عروق، پزشکی درد، سم شناسی، مهندسی پزشکی طب سنتی چینی، تولید مثل، سیاست های بهداشتی می باشد.

یکی از روش های مهاجرت به چین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به چین” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چیندر بسیاری از رشته ها مانند نوروبیولوژی، Cytobiology، ایمونولوژی، قرنطینه پزشکی، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، جراحی قلب و عروق، پیوند کلیه، بیماری تنفسی، دستگاه گوارش، عمل جراحی دهان و فک و صورت، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و هماتولوژی کودکان، در میان دیگر دانشگاه ها معروف است.

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین –  پردیس های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

پردیس های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین از شش پردیس در سراسر پکن تشکیل شده است. پردیس اصلی و پردیس بین المللی CMU هر دو در ناحیه Fengtai قرار دارند، در حالیکه در Shunyi Campus در ناحیه Shunyi، پردیس Wanshoulu در ناحیه Haidian، پردیس Hepingli در ناحیه Dongcheng و پردیس Dongsishitiao در ناحیه Dongcheng قرار دارد. دانشجویان بین المللی به طور عمده در پردیس بین المللی CMU می توانند به تحصیل در چین ادامه دهند.

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چینامکانات دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

امکانات دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شامل این است که از طریق حمل و نقل عمومی می توان به راحتی به دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین رفت. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین دارای کتابخانه، رستوران های بین المللی و محلی، سالن غذاخوری دانشجویی، زمین تنیس، زمین های فوتبال، ورزشگاه ها، دادگاه های بسکتبال داخل سالن، دادگاه های بسکتبال در فضای باز و استخر شنا در فضای باز است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در چین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در چین” است .

بیمارستان Xuan Wu، دانشگاه پزشکی پایتخت (اولین دانشکده پزشکی دانشگاه پزشكی) در سال 1959 تأسیس شده است كه یکی از بزرگترین بیمارستان های عمومی پكن در زمینه های عصبی و جراحی پزشكی است. بیمارستان دوستی پکن ، دانشگاه پزشكي (مدرسه باليني دوم دانشگاه پزشكي) در سال 1953 بنا نهاده شده است كه يكي از بزرگترين بيمارستان هاي عمومي پكن است كه در مورد بيماري هاي گوارشي، مزمن كبدي و بيماري هاي گرمسيري و غيره تحقیق می کند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button