دانشگاه کنتربری نیوزلند (University of Canterbury)UC

از روش های مهاجرت به نیوزلند می توان از طریق تحصیل عمل کرد . برای تحصیل در نیوزلند می توان در دانشگاه کنتربری نیوزلند تحصیل نمود . دانشگاه کنتربری نیوزلند اولین دانشگاه کشور نیوزلند و از نظر قدمت دومین دانشگاه نیوزلند می باشد که در سال 1837 با عنوان کالج کنتربری در شهر کرایست چرچ (Christchurch – دومین شهر نیوزلند جنوبی) تاسیس شد . دانشگاه کنتربری نیوزلند رشته های هنر، بازرگانی، آموزش و پرورش (تربیت بدنی)، مهندسی، هنرهای زیبا، جنگلداری، علوم سلامت، حقوق، موسیقی، مددکاری اجتماعی، آسیب شناسی اجتماعی، آسیب شناسی گفتاری و زبانی، علوم، مربی ورزشی و تدریس را ارائه می کند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند توضیح دادیم .

دانشگاه کنتربری در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس بیش از 70 رشته، از حسابداری تا جانورشناسی را ارائه می کند و وسیع ترین شبکه تحقیقاتی در میان دانشگاه های نیوزلند را به دانش آموزان و کارکنان ارائه می دهد. شعبه های دانشگاه کنتربری نیوزلند در شهرهای Kaikoura ، Cass، Westport، Harihari (South Westland)، جزایر نیمه جنوبی Snares و  Antarctica بوده و بزرگترین مؤسسه نجوم نیوزلند که متعلق به دانشگاه کنتربری نیوزلند می باشد

هم اکنون دانشگاه کنتربری نیوزلند 22000 دانشجو دارد که 19000 تن از آنها دانشجویان بومی و 2000 نفر دیگر دانشجوی خارجی هستند. سالانه 12000 دانشجو ثبت نام شده و 3000 نفر فارغ التحصیل می شوند.

دانشگاه کنتربری نیوزلند – رتبه دانشگاه کنتربری

رتبه دانشگاه کنتربری نیوزلند در سال 2011 موفق به کسب رتبه 5 ستاره از مؤسسه بین المللی QS شده است و تا به امروز این رتبه را حفظ کرده است. بر اساس آخرین رده‌بندی مؤسسه ی رتبه‌بندی دانشگاه‌ها QS دانشگاه کنتربری نیوزلند در رتبه ۱۸۶ قرار دارد.

دانشگاه کنتربری نیوزلند – دانشکده های دانشگاه کنتربری

دانشگاه کنتربری نیوزلند 6 دانشکده اصلی دارد که هر یک تعدادی کالج را در خود جای می دهند. در هر یک از این کالج ها رشته های تحصیلی در کلیه مقاطع ارائه می شوند. دانشکده های دانشگاه کنتربری شامل :

  • دانشکده هنر دانشگاه کنتربری نیوزلند : کالج انسان شناسی، کالج هنرهای تجسمی، موسقی و تئاتر، کالج علوم سیاسی و اجتماعی، کالج زبان، کالج مطالعات بومی
  • دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه کنتربری نیوزلند : کالج حسابداری و اطلاعات سیستم ها، کالج اقتصاد و دارایی، کالج مدیریت، کالج MBA
  • دانشکده مهندسی دانشگاه کنتربری نیوزلند : کالج مهندسی شیمی،  کالج مهندسی عمران و منابع طبیعی، کالج مهندسی نرم افزار و علوم کامپیوتر، کالج مهندسی کامپیوتر و الکتریک، کالج مهندسی مکانیک، کالج ریاضیات و آمار، کالج جنگلداری

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

  • دانشکده علوم دانشگاه کنتربری نیوزلند : کالج زیست شناسی، کالج شیمی، کالج جغرافیا، کالج اختلالات ارتباطی، کالج زمین شناسی، کالج فیزیک و نجوم، کالج روانشناسی.
  • دانشکده آموزگاری دانشگاه کنتربری نیوزلند
  • دانشکده حقوق دانشگاه کنتربری نیوزلند

دانشگاه کنتربری نیوزلند  – تحقیقات دانشگاه کنتربری

تحقیقات در دانشگاه کنتربری بسیار فعال می باشد و  سالیانه تعداد زیادی مقاله تحقیقاتی منتشر می شود. دانشگاه کنتربری نیوزلند تعداد زیادی مرکز تحقیقاتی دارد ویکی از قطب های مهم تحقیقاتی نیوزیلند محسوب می شود. این در تعدادی موضوعات تحقیقاتی رتبه اول تحقیقات را در نیوزیلند به خود اختصاص می دهد.

دانشگاه کنتربری نیوزلند – خوابگاه دانشگاه کنتربری

برای اقامت در نیوزلند می توان از خوابگاه دانشگاه کنتربری استفاده کرد . مساحت پردیس های دانشگاه کنتربری نیوزلند به 87 هکتار می رسد. پردیس ها محیطی بسیار زیبا دارند. در هر یک از پردیس ها انواع امکانات آکادمیکی (کتابخانه، سالن اجتماعات، سالن لکچر، سایت اینترنتی..) و غیر آکادمیکی (کلوب و سالن های ورزشی، کلوب های تفریحی، کافی شاپ، سالن تئاتر،…) برای دانشجویان وجود دارد. خدمات خاص دانشجویان خارجی -از جمله خوابگاه دانشگاه کنتربری –  نیز در هر یک از پردیس ها ارائه می شود.

دانشگاه کنتربری نیوزلنددانشجویان بین المللی دانشگاه کنتربری

دانشگاه کنتربری نیوزلند میزبان هزاران نفر از دانشجویان بین‌المللی در بیش از ۴۰ سال است. در حال حاضر بیش از ۲٬۰۰۰ تن از دانشجویان بین المللی دانشگاه کنتربری از ۷۰ کشور ثبت‌ نام‌کرده در برنامه‌های مختلف وجود دارند. علاوه بر این، بسیاری از ساکنان مقیم نیوزیلند که اصالتاً از کشورهای دیگر هستند، در دانشگاه کنتربری نیوزلند حضور دارند.

 

دانشگاه کنتربری نیوزلند

دانشگاه کنتربری نیوزلند

دانشگاه کنتربری نیوزلند – فارغ التحصیلان دانشگاه کنتربری

ارنست رادرفورد (Ernest Rutherford)، یکی از برجسته ترین فارغ التحصیلان دانشگاه کنتربری است که در سال 1890 در این دانشکده تحصیل می کرد. وی به کشف توانایی های علمی ویژه خود در طول یک سال تحصیل در پژوهش کارشناسی ارشد پرداخت و سپس موفق به کسب بورسیله تحصیلی در دانشگاه کمبریج شد. آپیرانا نگتا ( Apirana Ngata) یکی از هم عصران رادرفورد و اولین فارغ التحصیل مائوری تبار دانشگاه کنتربری نیوزلند بود. پرتره این دو نفر، به ترتیب در اسکناس های 100 و 50 دلاری کشور، چاپ شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

دانشگاه کنتربری نیوزلندبورسیه های دانشگاه کنتربری 

دانشگاه کنتربری نیوزلند سالانه بیش از 13.5 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی و پاداش را به دانشجویان خود اختصاص می دهد. بورسیه های دانشگاه کنتربریشامل :

  • دانشجویان آینده دانشگاه کنتربری نیوزلند

اگر برای ثبت نام در مقطع کارشناسی در دانشگاه کنتربری برنامه ریزی می کنید، می توانید از طیف گسترده ای از بورسیه های تحصیلی استفاده کنید.

  •  دانشجویان کارشناسی دانشگاه کنتربری نیوزلند

اگر برای ثبت نام در مقطع کارشناسی برنامه ریزی و یا در حال حاضر در این مقطع تحصیل می کنید، می توانید از طیف گسترده ای از بورس های تحصیلی استفاده کنید.

  •  دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کنتربری نیوزلند

طیف گسترده ای از بورسیه های تحصیلی در دانشگاه کنتربری نیوزلند ارائه می شوند که تمامی سطوح تحصیلی تا دکترا را در بر گرفته و به شما کمک می کند تا از طریق مطالعه و پژوهش مستمر،  در تحصیلات خود پیشرفت کنید.

  • دانشجویان بین المللی دانشگاه کنتربری نیوزلند

اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید که برای تحصیل در دانشگاه کانتربری برنامه ریزی یا در آن تحصیل می کنید، طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی در آن ارائه می شود که می تواند متناسب با شرایط شما باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button