دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل (Pontifícia Universidade Católica de Minas Gerais)

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل یک دانشگاه خصوصی و غیر انتفاعی در کشور برزیل می باشد که در تاریخ 12 دسامبر سال 1958 در شهر بلوهوریزونته در ایالت میناس گرایس برزیل تاسیس شده است .دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل به کلیسای کاتولیک وابسته است و زیر حمایت اسقف اعظم بلوهوریزونته قرار دارد . دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس در سالهای 2006 و 2010 به عنوان بهترین دانشگاه خصوصی برزیل شناخته شد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در برزیل ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در برزیل” است .

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل دارای بیش از ۱۰۰ دستگاه ساختمان، از جمله کتابخانه‌های گوناگون، آزمایشگاه ها، موزه، یک کانال تلویزیونی، مراکز مولتی مدیا، تئاتر، بیمارستان دامپزشکی، درمانگاه روان درمانی و غیره می باشد . دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس از سوی وزارت آموزش برزیل نمره ۴ را کسب کرده است که نشانگر فعالیت‌های آموزشی سطح بالا دانشگاه است . بالاترین نمره ۵ می باشد که تقریبا تنها به دانشگاه‌های دولتی داده می‌شود.

در مقاله ” مهاجرت به برزیل” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به برزیل اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل در سال ۲۰۰۳ به نخستین دانشگاه مجهز به آزمایشگاه پژوهش‌های اقلیمی تبدیل شد.  هدف دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل  پیش بینی سه روزه آب و هوا در ۸۵۳ شهرستان ایالت میناس گرایس است و وظایف دیگر دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل  عبارتند از : هشدار درباره طوفان‌های شدید و پیشگویی آب و هوا از دیدگاه کشاورزی، صنعت و گردشگری .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در برزیل” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل

دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیلپردیس دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل

پردیس دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل به این گونه ای است که دانشگاه کاتولیک پونتیفیکال میناس گرایس برزیل به جز مرکز اداری در ناحیه کوراسائو اوکاریستیکو در شهر بلوهوریزونته، در نواحی باریزو و سائو گابریلو در شهرهای آرکوس ، بتیم و کونتاگم و چند شهر دیگر دارای پردیس می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری برزیل تحصیل در رشته پرستاری برزیل

بیشتر دانشجویان ایرانی جهت تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری برزیل هستند . اولین ...

تحصیل پزشکی در برزیل تحصیل پزشکی در برزیل

کشور برزیل، بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد که قبلا مستمعره کشور پرتغال...

مهاجرت به برزیل مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل و روش های مختلف اقامت در برزیل در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. افراد خا...

نظرات کاربران
Call Now Button