دانشگاه پاولوف روسیه ، اولین موسسه تحقیقاتی سلول های بنیادی می باشد که در سال 1967 تاسیس شده است .دانشگاه پاولوف روسیه ابتدا تنها مدرسه پزشکی برتر درمیان دانشگاه های روسیه است که دارای یک پلی تکینیک وابسته به دانشگاه پاولوف روسیه می باشد . دانشگاه پاولوف روسیه به داشتن تعدادی از دانشمندان برجسته زن به عنوان اعضای کارمند موسسه افتخار می کند که از این تعداد دانشمندان زن می توان به آنا آکیموانا ساخنوفسکی اشاره نمود . آنا آکیموانا اولین زن در جهان می باشد که به عنوان استاد پزشکی کامل منصوب شد که رئیس بخش پوست و بیماری های انتقالی جنسیتی است و اولین زنی است که به عنوان آکادمی علوم پزشکی روسیه (از سال 1944) شناخته شد و اولین زنی بود مه عضو آکادمی علوم اتحادیه جماهیر شوروی ( از سال 1939) بود .  فعالیت علمی همیشه یکی از اولویت های اصلی دانشگاه پاولوف روسیه بوده است؛ تحقیقات  شامل زمینه های اصلی پزشکی، از جمله تومور شناسی، دارو شناسی، خون شناسی و پیوند، ژنتیک مولکولی، جراحی قلب و عروق و قلب شناسی، ریه شناسی، کلیه شناسی و غیره است.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در روسیه توضیح دادیم .

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پاولوف روسیه در سال 1991 تأسیس شد. از آن زمان بیش از 1000 متخصص در زمینه دندانپزشکی از دانشگاه پاولوف روسیه فارغ التحصیل شده اند. اکنون آنها در کلینیک های دندانپزشکی در روسیه و خارج از کشور کار می کنند. دانشگاه های روسیه بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند و هزینه های تحصیلات معمولا از 2000 تا 5000 دلار متغیر است . هزینه زندگی در روسیه نیز به همان اندازه پایین می باشد که تخمین زده می شود، هزینه هر ماه 300 دلار است که هزینه های مسکن، غذا، کتاب و غیره را پوشش می دهد. هزینه تحصیل و سایر هزینه های زندگی در مسکو و سن پترزبورگ نسبت به سایر شهرهای فدراسیون روسیه بالاتر است . برنامه آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پاولوف روش های سنتی تدریس و فنون مدرن آموزشی را به ارمغان می آورد. آموزش کامل تمام وقت 5 سال و کلاس های شبانه 5 سال طول می کشد. برنامه درسی سال اول شامل موضوعات انسانی، اجتماعی-اقتصادی و علوم طبیعی است. در طول سال دوم و بعد از آن، دانشجویان موضوعات حرفه ای مانند تحصیلات مقدماتی، جراحی دندان و ارتوپدی، پیشگیری از بیماری های دندان و غیره را فرا می گیرند.

دانشگاه پاولوف روسیه | خوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه | هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
دانشگاه پاولوف روسیه | خوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه | هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به روسیه شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به روسیه ” بیاندازید.

دانشگاه پاولوف روسیهخوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه

دانشگاه پاولوف روسیه شرایط خوبی برای دانشجویان جهت تحصیل در روسیه دارد . کتابخانه دانشگاه پاولوف روسیه یکی از بزرگترین در سراسر روسیه است و شامل حدود 1 میلیون کتاب است. کتابخانه دانشگاهی ، امکانات ورزشی متنوع ، استخر شنا، 7 سالن ورزشی، اردوهای آموزشی و آموزشی خارج از شهر برای دانشجویان است. تمام دانشجویان بین المللی در طول دوره تحصیلی در مرکز خوابگاه سنت پترزبورگ در نزدیکی محوطه دانشگاه پاولوف روسیه قرار دارند.هزینه خوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه برای اقامت در روسیه 600 دلار آمریکا برای هر ترم تحصیلی می باشد  .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در روسیه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در روسیه ” است .

دانشگاه پاولوف روسیه – هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه

دوره پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه شش سال طول می کشد که هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه عبارتند از :

  • آموزش به زبان انگلیسی: 5300 دلار امریکا برای هر سال تحصیلی تا 6 سال
  •  آموزش به زبان روسی: 3200 لار آمریکا برای هر سال تحصیلی تا 6 سال (یک سال آموزش زبان روسی در بخش آمادگی)
  • هزینه دوره MBBS  : 4500 دلار آمریکا برای هر سال تحصیلی

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه

کشور روسیه بزرگترین کشور جهان می باشد که آموزش عالی این کشور بیشتر به دلیل توفیق و برتری آن ...

انواع کالج های کشور روسیه انواع کالج های کشور روسیه

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا می باشد که در تلاش روز افزون است که سیستم آموزشی ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه 2020 برای تحصیل در دانشگاه های روسیه بهتر است در...

نظرات کاربران
Call Now Button