دانشگاه ویگو اسپانیا (Universidad de Vigo)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه ویگو اسپانیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد . یکی از روش های تحصیل در اسپانیا ، تحصیل در دانشگاه ویگو اسپانیا می باشد . شما می توانید درباره دیگر دانشگاه های اسپانیا در مقالات دیگر به طور مفصل اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه دولتی ویگو در منطقه آزاد گالیسیا ( Galicia) شهر ویگو واقع در شمال غربی در سال 1990 تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یک دانشگاه بین المللی در سرتاسر دنیا شناخته شده است که از همه کشورها پذیرش دانشجو به عمل می آورد .دانشگاه ویگو اسپانیا در زمینه های رشته های مهندسی معدن، مهندس جنگلداری ، ارتباطات و مهندسی صنایع پیشرو است . بیش از 21000 دانشجو در دانشگاه ویگو اسپانیا مشغول تحصیل می باشند و تمامی دانشجویان می توانند علاوه بر تحصیل در 15 دانشکده دانشگاه ویگو اسپانیا ، در اوقات فراغت خود از مناظر زیبا ، فرهنگ غنی و امکانات ورزشی این شهر بهره مند شوند . همچنین دانشگاه ویگو اسپانیا شرایط رفاهی مدرنی را برای دانشجویان محیا کرده است . علاوه بر این افتخارات، ماهنامه ای علمی درباره اطلاعات مربوط به زیردریایی ها هر ماه توسط دانشگاه ویگو با نامThalassas منتشر می گردد.

دانشگاه ویگو اسپانیا دانشکده های دانشگاه ویگو اسپانیا

دانشگاه ویگو شامل 15 دانشکده است و دانشکده های دانشگاه ویگو اسپانیا شامل :

  • دانشکده علم زبان، ترجمه و تفسیر
  • دانشکده علوم و کار
  • دانشکده اقتصاد، کسب و کار و علوم مدیریت
  • دانشکده زیست شناسی
  • دانشکده علوم و فنون دریایی
  • دانشکده شیمی
  • دانشکده فیزیوتراپی
  • دانشکده هنرهای زیبا
  • دانشکده علوم آموزش و پرورش
  • دانشکده اجتماعی، رسانه ها و علوم ارتباطات
  • دانشکده علوم
  • دانشکده علوم آموزش و پرورش
  • دانشکده مطالعات کسب و کار و گردشگری
  • دانشکده تاریخ
  • دانشکده حقوق

دانشگاه ویگو اسپانیا کالج های دانشگاه ویگو

کالج های دانشگاه ویگو عبارتند از :

  • کالج مهندسی صنایع
  • کالج پرستاری ( وابسته به بیمارستان Meixoeiro)
  • کالج پرستاری( وابسته به مرکز پلی کلینیک Povisa)

دانشگاه ویگو اسپانیا تحصیل در دانشگاه ویگو

در سال ۱۹۸۰ جهت تحصیل در اسپانیا دو دانشگاه به نام های ویگو و کورنا ( Coruña) در شهر ویگو این کشور تاسیس شد که هر دو وابسته به دانشگاه سانتیاگو کامپوستلا(Santiago de Co mpostela) بودند، سپس در اواخر دهه ۱۹۸۹ این دو دانشگاه استقلال خود را به دست آوردند و به عنوان دانشگاه های رسمی و مستقل به رسمیت شناخته شدند. از سال ۱۹۹۰ تا به امروز دانشگاه های متعددی ساخته شد که هر کدام از آن ها رشته های متفاوتی را در بر داشتند. سه دانشگاه در گالیسیا به عنوان مشهورترین و بهترین دانشگاه ها شناخته شده است. اولین دانشگاه، سانتیاگو کامپوستلا( Santiago de Compostela) است که دو دانشکده با نام های Santiago de Compostela و  Lugo دارد. دومین دانشگاه مطرح، دانشگاه کورنا (Coruña) است که دو دانشکده به نام های Pontevedra و Ourense دارد. و سومین دانشگاه نیز دانشگاه ویگو نام دارد.

دانشگاه ویگو از سه دانشکده متفاوت تشکیل شده است که رشته های متفاوتی در این دانشکده ها تدریس می شود. به طور مثال دانشکده تکنولوژی و فناوری دانشگاه ویگو با نام اختصاری لاگوس مارکوسند ( Lagoas-Marcosende)، مختص رشته های فنی و مهندسی مانند، رشته صنایع، کامپیوتر، معدن و … می باشد. در کنار این دانشکده، دانشکده های دیگری جهت تحصیل در اسپانیا وجود دارد که انواع رشته های هنر و علوم انسانی را نیز پوشش می دهند. در حال حاضر تعداد فارغ التحصیلان از دانشگاه ویگو در رشته های، علوم اجتماعی، فناوری و تکنولونوژی، حقوق و علوم انسانی، در حال گسترش است.

دانشگاه ویگو اسپانیا

دانشگاه ویگو اسپانیا

دانشگاه ویگو اسپانیا آموزش در دانشگاه ویگو

آموزش در دانشگاه ویگو  به این صورت است که دانشگاه ویگو حدود 15 کیلومتر با خود شهر ویگو فاصله دارد. دانشجویانی که در دانشگاه ویگو تحصیل می کنند می توانند در اوقات فراغت خود به شهر رفته و از مناظر زیبا و امکانات متفاوت بهره مند شوند. علاوه بر امکانات شهری، دانشجویان می توانند از امکانات واقع در دانشگاه نیز بهره مند شوند. دانشگاه ویگو در عرصه های متفاوتی فعالیت دارد. هر ساله تعداد بسیار زیادی جشنواره های فیلم کوتاه، کنسرت و نمایشگاه های هنری و ورزشی در دانشگاه ویگو برگزار می شود. محیط های مختلفی در پردیس دانشگاه به عنوان آزمایشگاه برای دانشجویان فراهم شده است که می توانند کارهای گروهی خود را در آن انجام بدهند.

دانشگاه ویگو اسپانیا دوره های دانشگاه ویگو

در این قسمت می خواهیم درباره دوره های دانشگاه ویگو توضیح دهیم . در دانشگاه ویگو بازی های گروهی استراتژیکی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که سبب می شود ذهن دانشجویان را پویا تر کرده و روحیه تیمی آن ها تقویت شود. رشته های ورزشی چون دو و میدانی، تیراندازی با کمان، شمشیر بازی، راگبی(نوعی فوتبال) نیز در این دانشگاه وجود دارد که دانشجویان استقبال بسیار زیادی از آن ها می کنند. دانشگاه ویگو از نظر رتبه بندی علمی جز یکی از سه دانشگاه های برتر اسپانیا می باشد که توانسته دو ماهواره کوچک به فضا پرتاب کند.

  گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند س...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button