دانشگاه ویلینیوس لیتوانی (University of Vilnius, Lithuania)

از روش های مهاجرت به لیتوانی و اقامت در لیتوانی که در مقالات قبل به طور مفصل توضیح دادیم روش  تحصیلی می باشد . متقاضیان تحصیل در لیتوانی می توانند در دانشگاه ویلینیوس لیتوانی تحصیل کنند . دانشگاه ویلینیوس لیتوانی در شهر ویلینیوس در سال ۱۵۷۹ تاسیس شده است که یکی از قدیمی ترین موسسه آموزش عالی این کشور به حساب می آید و همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپای شرقی می باشد .دانشگاه ویلینیوس لیتوانی در اصل به عنوان یک کالج یسوعیون تحت منشور پادشاه استفان باتوری با تغییرات پاپ گریگور سیزدهم تاسیس شد که در سال ۱۷۷۳ دستور یسوعیون لغو شد و پس از الحاق روسیه به لیتوانی دانشگاه ویلینیوس لیتوانی به «مدرسه اصلی ویلینیوس» تغییر نام پیدا کرد .مابین سالهای ۱۹۱۹ و ۱۹۳۹ که لیتوانی تحت سلطه اتحادیه جماهیر شوروی روسیه و نازی قرار گرفت موجب پیشرفت کند و دشوار این کشور شد . پس از جنگ که دانشگاه ویلینیوس لیتوانی به تدریج شروع به گسترش نمود و در سال ۱۹۹۰ که کشور لیتوانی به یک کشور مستقل تبدیل شددانشگاه ویلینیوس لیتوانی نیز پیشرفت های زیادی داشته است .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لیتوانی” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لیتوانی توضیح دادیم .

امروزه، دانشگاه ویلینیوس دارای بیش از ۱۳۰۰ کارکن هیئت علمی،۲۰۰۰۰ دانشجو(که شامل ۱۲۰۰ دانشجوی بین المللی می باشد) است. دانشگاه ویلینیوس لیتوانی ۱۴ دانشکده دارد که برای تحصیل در لیتوانی اکثر آنها به صورت متمرکز در شهر قرار دارند و نزدیک خوابگاه ها قرار گرفته اند. اکثر دورس دانشگاه به لیتوانیایی آموزش داده می شوند اما برخی از آنها نیز به انگلیسی و روسی تدریس می شوند.

بخش قابل توجهی از دانشگاه ویلینیوس لیتوانی هنوز در محدوده دانشکده قدیمی آن در شهر قدیمی ویلینیوس که بسیار خوش منظره است قرار دارد.اکثر دوره های تابستانی دانشگاه ویلینیوس لیتوانی در دانشکده قدیمی تدریس می شوند که به دانشجویان اجازه می دهد که تاریخ را در کنار دانشگاه ویلینیوس لیتوانی احساس کنند.

در همراهی با دانشگاه های تاریخی، دانشگاه ویلینیوس سنت های بسیاری دارد که هنوز به آنها افتخار می کند. هر ساله روز اول سپتامبر،برای مثال یک راهپیمایی دانشجویی به راه می اندازند که از کاخ پارلمان تا ساختمان اصلی دانشگاه ویلینیوس لیتوانی امتداد می یابد. در حالی که موقعیت های فوق برنامه ی آن بیشتر رسوم اجدادی(که راتیلیتو نامیده می شود) و یک گروه تئاتر را شامل می شود که حد اقل بیش از ۴۲۰ سال است که برگزار می شود.

یکی از روش های مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیتوانی” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ویلینیوس لیتوانی

دانشگاه ویلینیوس لیتوانی

دانشگاه ویلینیوس لیتوانی رنکینگ دانشگاه ویلینیوس لیتوانی

رنکینگ دانشگاه ویلینیوس لیتوانی به این شکل است که دانشگاه ویلینیوس لیتوانی بسته به رشته های مختلف رتبه ۶۰۱ تا ۸۰۰ جهانی ر در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است، اولین رتبه را در کشور لیتوانی دارا می باشد.

برای اقامت و تابعیت در لیتوانی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لیتوانی” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه ویلینیوس لیتوانی رشته های تدریس شده در دانشگاه ویلینیوس لیتوانی

رشته های تدریس شده در دانشگاه ویلینیوس لیتوانی عبارتند از: باستان شناسی،تاریخ،فلسفه،علوم الهی،زبان،ادبیات و زبان شناسی در شاخه علوم انسانی است.علاوه بر آن رشته علوم کامپیوتری و همه علوم پزشکی و پیراپزشکی را نیز ارائه می دهد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه Kaunas لیتوانی دانشگاه Kaunas لیتوانی

دانشگاه Kaunas لیتوانی  دانشگاه Kaunas لیتوانی ، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در Kaunas کشور لیتوانی م...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در لیتوانی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در لیتوانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در لیتوانی کشور لیتوانی در شمال شرقی قاره اروپا واقع ش...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لیتوانی نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لیتوانی

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لیتوانی تحصیل در لیتوانی به دلیل هم شرایط مناسب برای زندگی و ...

نظرات کاربران
Call Now Button