دانشگاه وایکاتو نیوزلند (University of Waikato)

دانشگاه وایکاتو نیوزلند ، در سال ۱۹۶۴ در شهر همیلتون تاسیس شد . در حال حاضر دانشگاه وایکاتو نیوزلند  بیش از ۱۳۰۰۰ دانشجو و ۱۵۶۰ کارمند دارد . دانشگاه وایکاتو یکی از ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان در نظر گرفته شده است. دانشگاه وایکاتو نیوزلند در جذب دانشجویان خارجی بسیار موفق بوده است و بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی خارجی دارد که نسبت به تعداد کل دانشجویان دانشگاه وایکاتو نیوزلند ،رقم بالایی می باشد . امروزه دانشگاه وایکاتو نیوزلند با استخدام ۲۰۰۰ پرسنل علمی و پشتیبانی، سهم به سزایی در اقتصاد ملی و بومی نیوزلند دارد . دانشگاه وایکاتو شهرت خود را از دانشکده های علوم کامپیوتر و مدیریت دارد . دانشگاه وایکاتو نیوزلند ۲ پردیس در شهرهای هامیلتون و تانگورا دارد . پردیس هامیلتون که پردیس اصلی دانشگاه وایکاتو می باشد . پردیس دانشگاه وایکاتو نیوزلندمحوطه ای پارک مانند با ۳ برکه است . از امکانات پردیس دانشگاه وایکاتو نیوزلند می توان به کلوپ های ورزشی – تفریحی، کتابخانه ای با بیش از یک میلیون جلد کتاب و یک شبکه کامپیوتری وسیع اشاره نمود .پردیس تانگورا کوچکتر از پردیس هامیلتون می باشد اما امکانات مشابهی دارد و هر دو پردیس خوابگاه های دانشجویی دارند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه وایکاتو خود را به ارائه آموزش و پژوهش، ارائه تجربه کامل و پویا، تمایز در ویژگی و برقراری ارتباط قوی با جوامع بین المللی برای پیشرفت علم و دانش، متعهد می داند. وایکاتو از روزهای آغازین خود با همکاری نزدیک با  iwi، و به خصوص Tainui، سعی می کرد تا همواره در دسترس دانشجویان مائوری باشد و محیطی را برای موفقیت آنان فراهم می کرد. این دانشگاه تکامل خود را به نهادی واقعی در نیوزلند، مایه مباهات می داند  و با حمایت از سیاست های سازنده، هویت ملت خود را منعکس می کند.

دانشگاه وایکاتو نیوزلندرتبه بندی دانشگاه وایکاتو

دانشگاه وایکاتو نیوزلند در سال 2007 در رتبه بندی ملی پنجمین دانشگاه های نیوزلند شناخته شد. در همان سال در رتبه بندی ها در 10 رشته (حسابداری و دارایی، شیمی، ارتباطات، خبرنگاری و رسانه ها، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و علوم اطلاعاتی، اکولوژی، تکامل و رفتارشناسی، آموزش و پرورش، مدیریت، منابع انسانی، سلولی، ملوکولی و اورگانیسم، موسقی و ادبیات، ریاضیات محض و کاربردی ) نیز در بالاترین رتبه ها قرار گرفت. رتبه بندی دانشگاه وایکاتو به این صورت است که رتبه اول دانشگاه های نیوزلند را در تحقیقات آموزشی دارد.

دانشگاه وایکاتو نیوزلند  – دانشکده های دانشگاه وایکاتو

برای تحصیل در نیوزلند می توانید در یکی از دانشکده های دانشگاه وایکاتو تحصیل نمایید . دانشگاه وایکاتو دارای دانشکده های زیر می باشد :

  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه وایکاتو نیوزلند

دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه وایکاتو نیوزلند طیف گسترده ای از مدارک، از گواهی های کارشناسی، دیپلم ها و مدارک دیگر گرفته تا مدارج پژوهشی کارشناسی ارشد را ارئه می کند. رشته های تحصیلی دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه وایکاتو نیوزلند  عبارتند از:

  • رشته علوم اجتماعی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • رشته علوم انسانی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • رشته زبان های مدرن خارجی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • رشته هنرهای نمایشی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • رشته ریاضی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • رشته کامپیوتر دانشگاه وایکاتو نیوزلند

برای اقامت در نیوزلند می توانید در یکی از دانشکده های نیوزلند که در زیر به آن اشاره شده است ، تحصیل کنید در واقع می توان گفت یکی از روش ها اقامت در نیوزلند از طریق تحصیل می باشد .

دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه وایکاتو نیوزلند ، با محیطی محرک و پیشرو برای ارائه برنامه های آموزشی و کیفی مربوطه و پژوهش هایی در سطح جهانی، فارغ التحصیلانی را پرورش می دهد که می توانند به خوبی با چالش های معاصر و آینده در محل کار خود مواجه شوند.

  • دانشکده آموزش دانشگاه وایکاتو نیوزلند

دانشکده آموزش دانشگاه وایکاتو نیوزلند ، برنامه هایی را در حوزه های تربیت معلم، مطالعات ورزش و اوقات فراغت، مشاوره، توسعه انسانی، آموزش و پرورش، مدیریت آموزشی و مطالعات آموزشارائه می کند. سنت و معروفیت این دانشکده در نوآوری، رهبری و پژوهش، آن را از سایر دانشکده های آموزشی ، متمایز ساخته است.

  •  دانشکده حقوق دانشگاه وایکاتو نیوزلند

دانشکده حقوق دانشگاه وایکاتو نیوزلند ، کارشناسی حقوق (LLB) نوآورانه خود را در محیطی محرک و علمی به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشکده تخصصی و دو فرهنگی، گروه متنوع و جالب توجهی از پرسنل و دانشجویان را برای تحصیل در حوزه های مختلف حقوقی جذب کرده و گرد هم آورده است.

دانشکده مدرن حقوق وایکاتو در سال 1990 تاسیس یافت. رشته های حقوقی  دانشگاه وایکاتو نیوزلند در انجمن حقوق نیوزلند ثبت شده می باشند. رشته حقوق از کارشناسی تا دکترا در  دانشگاه وایکاتو نیوزلند ارائه می شود.

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نیوزلند ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه وایکاتو نیوزلند

دانشگاه وایکاتو نیوزلند

  • دانشکده  Māori و  Pacific Development

این دانشکده دانشگاه وایکاتو نیوزلند برنامه های خود را در زمینه زبان و زبان شناسی مائوری، فرهنگ، آداب و رسوم، هنرهای خلاق و  نمایشی، رسانه ها و ارتباطات، پیمان وایتانگی، و مطالعات توسعه، ارائه می کند.

  • دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه وایکاتو نیوزلند

در این دانشکده دانشگاه وایکاتو نیوزلند طیف وسیعی از برنامه های نوآورانه کارشناسی، کارشناسی فنی و مهندسی، کارشناسی علوم و کارشناسی علوم (فناوری) ارائه می شود. این دانشکده در مراکز و واحد های مختلف دانشگاهی از جمله واحد تحقیقات هانی (Honey)، مرکز تحقیقات آموزش علوم و فناوری، مؤسسه بین المللی Global Change و واحد Carbon Dating فعالیت می کند.

  • دانشکده مدیریت دانشگاه وایکاتو نیوزلند

دانشکده مدیریت وایکاتو ، طی 36 سال، با شایستگی و پایبندی به حوزه های آموزشی و پژوهشی خود و اعتقاد به اینکه تجارت و سرمایه گذاری با پیشرفت جوامع، موفق تر عمل می کنند، توانسته در میان دانشکده های مدیریت نیوزلند شناخته شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

دانشگاه وایکاتو نیوزلند  – تحقیقات دانشگاه وایکاتو

دانشگاه وایکاتو نیوزلند در امر تحقیقات موفق بوده است و به نسبت تعداد دانشجویان کم، بیشترین در آمد تحقیقاتی را دارد. تحقیقات دانشگاه وایکاتو در بسیاری زمینه های تحقیقاتی رتبه اول تحقیقات را در میان دانشگاه های نیوزلند بدست آورده است. از جمله تحقیقات در دانشکده آموزگاری دانشگاه وایکاتو نیوزلند و تحقیقات در دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه وایکاتو نیوزلند . برخی زمینه های تحقیقاتی دانشگاه وایکاتو نیوزلند عبارتند از: مدیریت، حسایداری، دارایی، مدیریت منابع انسانی، علوم کامپیوتر، ریاضیات، علوم پایه به خصوص زیست شناسی شامل اکولوژی، تکامل، رفتارشناسی، سلولی، ملکولی، اورگانیسم، شیمی، آموزش و پرورش و علوم اجتماعی. نام برخی از مراکز تحقیقاتی و موسسات تحقیقاتی وایکاتو نیز در زیر فهرست شده است:

  • مرکز تحقیقاتی تنوع زیستی و اکولوژی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • موسسه تحقیقاتی مطالعات قبائل مائوری دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی نوآوری در نرم افزارها دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • واحد تحقیقاتی ترکیبات عسل دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی بین المللی جانداران خشکی زی قطب دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی بین المللی تغییرات جهانی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی مدیریت دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی بیوشیمی و بیوتکنولوژی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • موسسه تحقیقاتی محیط زیست دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • موسسه تحقیقاتی ملی دموگرافی و آنالیزهای اقتصادی دانشگاه وایکاتو نیوزلند
  • موسسه تحقیقاتی تجارت دانشگاه وایکاتو نیوزلند

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button