دانشگاه واخنینگن هلند در سال ۱۹۱۸ میلادی در شهر واخنینگن تاسیس شده است. دانشگاه واخنینگن هلند با تمرکز بر تخصص های علوم کشاورزی و محیط زیست یکی از بهترین دانشگاه های جهان در رشته های علوم زیستی و علوم اجتماعی می باشد. شعار دانشگاه واخنینگن در جهت تمرکز بر مشکلات اجتماعی و تجاری : « به سوی کشف پتانسیل طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی» است. در دانشگاه واخنینگن هلند کمتر از ۱۰۰۰۰ دانشجو در کل مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدارک حرفه ای حضور دارند. برخی از رشته های مقطع کارشناسی، بخشی به زبان هلندی و بخشی به زبان انگلیسی تدریس می شوند اما مجموعا ۴۰ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد منحصرا به زبان انگلیسی ارائه می شوند. دانشگاه واخنینگن هلند تعداد قابل توجهی دانشجوی بین المللی جذب می نماید به طوری که ۲۰ درصد کل دانشجویان آن از خارج از کشور هستند.

دانشگاه واخنینگن هلند
دانشگاه واخنینگن هلند

یکی از روش های مهاجرت به هلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به هلند” اطلاعات کسب کنید.

دانشگاه واخنینگن هلند نزدیک یک قرن مهم‌ ترین مرکز آموزشی- تحقیقاتی در زمینه ی علوم گیاهی، علوم دامی، علوم زیست محیطی و مدیریت منابع طبیعی، تکنولوژی کشاورزی و علوم اجتماعی بوده‌ است. دانشگاه واخنینگن هلند در چند دهه ی اخیر به عنوان یکی از معدود مراکز پیشرو در حیطه ی علوم زیستی و مدیریت منابع طبیعی در سطح جهان مطرح گردیده‌ است. دانشگاه واخنینگن در کنار ارتباطات وسیع بین‌المللی، نقش مهمی را در هر دو زمینه ی آموزش و تحقیق در جامعه ی هلند بر عهده دارد. در دانشگاه واخنینگن هلند در مقطع کارشناسی ۲۰ رشته مختلف، از جمله رشته‌های مرتبط با حوزه کسب و کار، توسعه بین المللی و علوم بهداشتی ارائه می‌شود. ۲۹ رشته هم در مقطع کارشناسی ارشد و تماما به زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند” است.

دانشگاه واخنینگن هلند
دانشگاه واخنینگن هلند

دانشگاه واخنینگن هلند  – مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه واخنینگن

رشته های مختلف و متنوعی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه واخنینگن وجود دارد که زبان کلیه دورس انگلیسی می باشد . سال تحصیلی در این مقطع سپتامبر (شهریور) هر سال آغاز می‌شود. کل دوره فوق لیسانس مجموعاً ۲ سال بوده و شامل ۱۲۰ واحد درسی می‌یاشد. هر واحد درسی بر مبنای ساعات تدریس سنجیده می‌شود. یک واحد درسی تقریباً معادل ۲۸ ساعت فعالیت آموزشی است. اغلب رشته‌های فوق لیسانس گرایشات و تخصص‌های ویژه‌ای را در بر می‌گیرد.

دانشگاه واخنینگن هلند  – شهریه دانشگاه واخنینگن

شهریه دانشگاه واخنینگن متناسب با رشته و مقطع متفاوت و بطور میانگین سالیانه 15000 تا 20000 یورو می باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هلند” را مطالعه فرمایید.

شهریه دانشگاه واخنینگن
شهریه دانشگاه واخنینگن

دانشگاه واخنینگن هلند  – رنکینگ دانشگاه واخنینگن

رنکینگ جهانی دانشگاه واخنینگن بر اساس سایت the، 59 در جهان می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که ...

نظرات کاربران
حسیب الله افضلی

ممنون میشم من رو قبول کنین از کشور افغانستان هستم

مونا میرباقری

با سلام. باید از طریق سفارت خودتون اقدام کنید.

علیرضا حاجی اشرفی

بادرود وتشکر. من تحصیل در رشته کشاورزی در آلمان را بدلیل. مشکلاتی که در ایران پیش امده بود به ایران برگشتم.. والبته در تمام سالهایی که به ایران برگشتم. به کار کشاورزی . زراعت و محصولات سر درختی. مشغول بودم و هنوز هم هستم.. ولی در ایران هم ا امه ندادم...

علیرضا حاجی اشرفی

ضمن اینکه. هم اکنون در صنعت گردشگری فعال هستم. و تا ۴ سال پیش. ویزای مولتی پلی. شینگن در پاسپورت داشتم....یعنی برای ویزا مشکل ندارم.....

س مهدوی

باسلام آیا برای تحصیل در مقطع ارشد کشاورزی دانشگاه واخنینگن هلند محدودیت سنی وجود دارد و اینکه لیسانس کشاورزی دانشگاه آزاد برای پذیرش قابل قبول است یا خیر؟

آتیه آفرینان

با سلام، برای ارشد بهتر است فرد زیر 30 سال باشد اما اگر سن شما بیشتر باشد نیاز به بررسی مشاوران ارشد بوده، شما می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری از این مشاوره بهرمند شوید لطفا با شماره ی 02172207 جهت گرفتن وقت مشاوره تماس بگیرید.

زهرا

با سلام ضمن تشکر از شما اینجانب با مدرک دکتری شیلات برای ادامه تحصیل در دانشگاه هلند از شما خواستار راهنمایی هستم.با تشکر

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، غیر از رشته و مدرک تحصیلی ما به اطلاعات بیشتری از شما مثل سن ، مقالات ، مدرک زبان نیاز داریم. در صورت مناسب بودن تمامی این موارد می توان برای مقطع دکتری اقدام کرد. در غیر این صورت ارشد مجدد باید اقدام کرد.

راضیه علیزاده

من میخام رشته کشاورزیو  تو هلند ادامه بدم  ترم دو هستم  باید حتما ایلس داشته باشم؟؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم علیزاده ، بله برای ورود به دانشگاه های هلند شما الزام به ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل می باشید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران شما رو برحسب شرایطتون بیشتر راهنمایی کنند.

مینا همتی

ادامه تحصیل در مقطع دکترا در رشته معماری منظر 

سارا جوادی

با سلام خانم همتی عزیز ، لزومه ادامه تحصیل در مقطع دکتری هلند داشتن رزومه قوی مخصوصا در زمینه تحقیقاتی می باشد. پیشنهاد میکنم برای بررسی رزومتون با وقت قبلی حضورا تشریف بیارید و یا از خدمات غیر حضوری دفتر استفاده کنید.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button