در اینجا قصد داریم درباره دانشگاه هلسینکی فنلاند که یکی از دانشگاه های فنلاند است توضیح دهیم. همانطور که می دانید کشور فنلاند یکی از کشورهایی است که کیفیت زندگی بالایی در جهان دارد. به همین علت می توانیم کشور فنلاند را جزو کشورهای مهاجر پذیر دانست. یکی از روش های مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل می باشد. شما برای تحصیل در فنلاند می توانید در دانشگاه هلسینکی فنلاند تحصیل کنید. در ادامه درباره شرایط و تحصیل در دانشگاه هلسینکی  فنلاند توضیح خواهیم داد.

درباره دانشگاه هلسینکی فنلاند

در این قسمت قصد داریم درباره دانشگاه هلسینکی فنلاند توضیح دهیم. کشور فنلاند از کشورهای اروپای شمالی که جزو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و به دلیل رفاه اجتماعی و ثبات اقتصادی بسیار بالا، بیشتر افراد علاقه مند به مهاجرت به فنلاند می باشند. به همین علت بسیار دانشجویان کشور فنلاند را جهت ادامه تحصیل انتخاب می کنند. تا ژانویه سال ۲۰۱۷ تحصیل در فنلاند رایگان بود ولی از ژانویه سال ۲۰۱۷ تحصیل در فنلاند با هزینه شده است ولی همچنان به دلیل کیفیت بالای دانشگاه های فنلاند بسیاری از دانشجویان فنلاند را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. دانشگاه های کشور فنلاند از دانشگاه های برتر دنیا می باشد و از دانشگاه های برتر کشور فنلاند، دانشگاه هلسینکی می باشد. دانشگاه هلسینکی فنلاند در سال ۱۶۴۰ در شهر تورکو تاسیس شد و در سال ۱۸۲۹ به شهر هلسینکی انتقال داده شد و از آن به بعد نام هلسینکی را به خود گرفت.

معروف ترین و بزرگترین دانشگاه فنلاند، دانشگاه هلسینکی فنلاند می باشد. دانشگاه هلسینکی فنلاند  جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان می باشد.دانشگاه هلسینکی در سال ۲۰۱۵ دارای ۳۴۸۳۳ دانشجو بوده که در ۱۱ دانشکده دانشگاه هلسینکی فنلاند مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه هلسینکی در ۶۰۸۶ رشته و مقطع تحصیلی مدارک دانشگاهی ارائه می کند. در سال ۲۰۱۵ میلادی ۴۶۸۲ نفر از دانشجویان در مقطع دکتری مشغول به تحصیل بوده اند. دانشگاه هلسینکی دارای ۴ پردیس در شهر هلسینکی می باشد. دانشگاه هلسینکی در مقطع دکتری رشته های بسیاری را ارائه می دهد که دانشجویان دکتری معمولا بسیار علاقه مند دوره های دکتری در دانشگاه هلسینکی هستند. مهم ترین مسئله ای که اهمیت دارد این است که ۲۲ درصد دانشجویان دانشگاه هلسینکی فنلاند را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند. دانشگاه هلسینکی از شرایط بسیار عالی برای تحصیل برخوردار است.

دانشگاه هلسینکی فنلاند جز بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های فنلاند می باشد،تدریس در دانشگاه هلسینکی به دو زبان می باشد زبان سوئدی و فنلاندی با این حال بیشتر به زبان فنلاندی تدریس می شود. و گاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به زبان انگلیسی هم تدریس می شود که عملا زبان سوم آموزش می دانند. به استادان دانشگاه هلسینکی، مدال های فراوانی اعطا شده است و دانشگاه هلسینکی فنلاند برنده ی جایزه ی نوبل شده است. بسیاری از رشته ها و دانشکده های جدید در دانشگاه هلسینکی ایجاد شده که باعث پیشرفت و توسعه بسیاری از رشته ها شده است. دانشگاه هلسینکی به منظور پیشبرد موقعیت خود به عنوان یکی از دانشگاه تحقیقاتی چند رشته ای در اروپا تاسیس شده است.

رتبه دانشگاه هلسینکی فنلاند

رتبه دانشگاه هلسینکی فنلاند، رتبه ۶۷ را در جهان به خود اختصاص داده است. دوره ها به زبان فنلاندی، سوئدی و انگلیسی ارائه می گردد.دانشگاه هلسینکی فنلاند جز ۲۰ دانشگاه برتر دنیا محسوب می شود. دانشگاه هلسینکی طیف گسترده ای از برنامه های مدارک کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.تمام برنامه ها مطابق با تحصیلات دانشگاهی و قوانین ملی می باشد بنابراین در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه هلسینکی فنلاند امکانات خوبی را برای افراد فراهم میسازد تا شما به تحصیل  بپردازید.

دانشجویانی که در مقطع دکتری  از دانشگاه هلسینکی فارغ التحصیل می شوند دارای مهارت های عالی و دانش کافی برای کار تحقیق و کارهای تخصصی در کسب و کار در سطح بین المللی می باشند .

رتبه دانشگاه هلسینکی فنلاند
رتبه دانشگاه هلسینکی فنلاند

دانشکده های دانشگاه هلسینکی

دانشگاه هلسینکی فنلاند شامل 11 دانشکده می باشد . دانشکده های دانشگاه هلسینکی شامل :

  1. دانشکده فلسفه دانشگاه هلسینکی فنلاند
  2. دانشکده حقوق دانشگاه هلسینکی فنلاند
  3. دانشکده پزشکی دانشگاه هلسینکی فنلاند
  4. دانشکده هنر دانشگاه هلسینکی فنلاند
  5. دانشکده علوم پایه دانشگاه هلسینکی فنلاند
  6. دانشکده داروسازی دانشگاه هلسینکی فنلاند
  7. دانشکده علوم زیستی و محیط زیست دانشگاه هلسینکی فنلاند
  8. دانشکده علوم رفتاری دانشگاه هلسینکی فنلاند
  9. دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه هلسینکی فنلاند
  10. دانشکده علوم کشاورزی و جنگلداری دانشگاه هلسینکی فنلاند
  11. دانشکده دامپزشکی دانشگاه هلسینکی فنلاند

شرایط تحصیل در دانشگاه هلسینکی

شرایط تحصیل در دانشگاه هلسینکی به این صورت است که اشخاص خارجی که قصد ورود به دانشگاه فنلاند را دارند باید دیپلم کشور فنلاند و همچنین قبولی در آزمون ورودی را داشته باشند. افرادی که می خواهند در کشور فنلاند ادامه تحصیل کنند باید لیسانس را در کشور فنلاند بخوانند و بعد وارد دانشگاه فنلاند شوند. در کشور فنلاند باید افراد به زبان فنلاندی و سوئدی تسلط کامل داشته باشد. برای تحصیل در کشور فنلاند افراد باید حداقل آیلتس آکادمیک 6.5 را داشته باشند. مردم کشور فنلاند زبان انگلیسی را به آسانی صحبت می کنند.

مدارک پذیرش در دانشگاه هلسینکی

مدارک پذیرش در دانشگاه هلسینکی شامل :

  • ریز نمرات فوق دیپلم و لیسانس
  • کپی پاسپورت
  • ارسال رزومه

هزینه های تحصیل در دانشگاه هلسینکی

هزینه های تحصیل در دانشگاه هلسینکی برای دانشجویان مقطع فوق لیسانس ۹۵۰۰یورو و برای مقطع دکتری ۶۵۰۰ یورو می باشد. دانشجویان در کشور فنلاند می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند هزینه تحصیل در کشور فنلاند رایگان نمی باشد ولی هزینه زندگی در کشور فنلاند به سطح زندگی افراد بستگی دارد.

برای اقامت در فنلاند روش های گوناگون وجود دارد . در مقالات دیگر به طور مفصل تر درباره اقامت و تابعیت در فنلاند توضیح داده شده است .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند

کشور فنلاند از جمله کشورهای اسکاندیناوی می باشد که جز اتحادیه اروپا و همچنین عضو شینگن است ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند

فنلاند کشوری مهاجر پذیر می باشد ، اگر قصد اقامت در فنلاند را دارید باید ابتدا از سفارت فنل...

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در فنلاند دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در فنلاند

از روش های مهاجرت به فنلاند ، تحصیل در فنلاند می باشد . اگر می خواهید در دانشگاه های فنلان...

نظرات کاربران
Call Now Button