دانشگاه نانجینگ چین (Nanjing)

دانشگاه نانجینگ چین – درباره نانجینگ چین 

نانجینگ پایتخت استان جیانگسو در چین و شهری با اهمیت بسیار در تاریخ و فرهنگ چین است. نانجینگ در دوره‌های مختلف تاریخی پایتخت چین بوده ‌است و به عنوان یکی از «چهار پایتخت باستانی بزرگ چین» شمرده می‌شود. جمهوری چین، که تنها تایوان و جزیره‌های اطراف آن را کنترل می‌کند، آن را به عنوان پایتخت رسمی خود به رسمیت می‌شناسد. دانشگاه نانجینگ / Nanjing که به اختصار آن را NJU یا NU هم می‌نامند بیش از یک قرن پیش، در سال ۱۹۰۲ در شهری به همین نام تأسیس و در سال ۱۹۲۰ به اولین مرکز آموزشی پژوهشی مدرن کشور چین بدل شده است. دانشگاه نانجینگ اکنون بطور مستقیم زیر نظر وزارت آموزش چین اداره می‌شود. دانشگاه نانجینگ در رده‌بندی سال ۲۰۱۵ کیواس/QS صد و سی‌ امین دانشگاه نانجینگ برتر دنیا شناخته شده است و بخصوص برای تحصیل در رشته معماری، به متقاضیان تحصیل در چین توصیه می‌شود.

نانجینگ پایتخت استان جیانگسو در چین و شهری با اهمیت بسیار در تاریخ و فرهنگ چین است. نانجینگ در دوره‌های مختلف تاریخی پایتخت چین بوده‌ است و به عنوان یکی از «چهار پایتخت باستانی بزرگ چین» شمرده می‌شود. جمهوری چین، که تنها تایوان و جزیره‌های اطراف آن را کنترل می‌کند، آن را به عنوان پایتخت رسمی خود به رسمیت می‌شناسد. این شهر در منطقه اقتصادی دلتای رود یانگ تسه بنا شده‌است و همیشه یکی از مهم‌ترین شهرهای چین بوده است. جدا از این که در طول شش سلسله پایتخت چین بوده‌ است در ضمن در طول تاریخ به عنوان یکی از مراکز ملی تحصیلات، تحقیق، گردشگری بوده ‌است. در منطقه چین شرقی این شهر از لحاظ مرکزیت تجاری دوم است و تنها شانگهای از آن بالاتر است. جیانگ هوکون شهردار کنونی این شهر است و لو ژیژون دبیر کمیته نانجینگ حزب کمونیست چین است. مجموعاً بیش از هشت میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند و ۶۵۹۸ کیلومتر مربع وسعت دارد. کد تلفن منطقه‌ای آن ۲۵ است.

دانشگاه نانجینگ چین – تاریخچه دانشگاه نانجینگ چین

تاریخچه دانشگاه نانجینگ چین به این صورت است که در تاریخ ، دانشگاه NJU شاهد سختی و شکوه ملت چین بوده است، تلاش های زیادی را برای کمک به احیای ملی و پیشرفت علمی داشته است. در مواجهه با فرصت های جدید و تاریخی که توسط اصلاحات به ارمغان آورد، NJU به عنوان یک دانشگاه جامع کلیدی تحت نظارت مستقیم وزارت آموزش و پرورش با پیشرفت قابل ملاحظه ای در تدریس، تحقیق و خدمات اجتماعی، رتبه بندی در میان دانشگاه های برتر چین در شاخص های تدریس و توانایی کلی آن است. در سال 1994، NJU  به عنوان یک دانشگاه کلیدی که از طریق پروژه  “211 ” حمایت می شد، معتبر بود. در سال 1999، یکی از اولین گروه های دانشگاه های برتر دریافت کننده حمایت از “پروژه 985” شد. از سال 2006، تحت ساخت و ساز مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش و استان جیانگسو بوده است.

دانشگاه نانجینگ چین – ایده های تربیتی دانشگاه نانجینگ چین

ایده های تربیتی دانشگاه نانجینگ چین به این صورت است که در طول قرن گذشته، تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین با تمرکز بر آموزش زنان و مردان، NJU در دوره های مختلف تاریخی، بسیاری از استعدادها را توسعه داده که سهم و دستاوردهای فراوانی در حوزه های مربوطه ی خود کسب کرده اند. از زمان اصلاحات و افتتاح این دانشگاه، بسیاری از روش های مختلف اصلاحات در تدریس و آموزش را مورد بررسی قرار داده و بسیاری از مفاهیم آموزشی مهم و آموزه های تدریس را به وجود آورده اند که تأثیر قابل توجهی در آموزش عالی در کشور و خارج از کشور داشته اند.

 

دانشگاه نانجینگ چین

دانشگاه نانجینگ چین

در حال حاضر هدف دانشگاه نانجینگ چین  ” انجام بهترین کارهای تحصیلی در مقطع کارشناسی ” را مطابق با ایده ی آموزش و پرورش ” ادغام ساختمان انضباطی با تدریس دوره ی کارشناسی، آموزش لیبرال با پرورش شخصی، بنیاد گسترش با تعمیق تمرین و یادگیری آموزش برای شهروند شدن ” قرار داده است. دانشگاه نانجینگ چین اصلاحات مکانیسم های پرورش استعدادهای خلاقانه و پرورش استعدادهای برجسته را با خلاقیت، توانایی های عملی و دیدگاه بین المللی به صورت عمیق تر برای تمام جنبه های زندگی در جامعه تقویت می کند.

دانشگاه نانجینگ چین – دانشکده های نانجینگ چین

در حال حاضر NJU دارای سه محوطه ی دانشگاهی است ، دانشکده های نانجینگ چین شامل : پردیس Xianlin، پردیسGulou و پردیس Pukou با 28 مدرسه ی تحت نظارت مستقیم دانشگاه، تعداد دانشجویان در سال 2016 به ترتیب 32،999 نفر است که شامل:

  • 13،583 دانشجوی کارشناسی
  • 10،865 دانشجوی کارشناسی
  • 5335 دانشجوی دکتری
  • 3216 دانشجوی خارجی تمام وقت است.

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button