دانشگاه نانت فرانسه (University of Nantes)

دانشگاه نانت فرانسه در سال 1961 میلادی در شهر نانتس تاسیس شده است اما از لحاظ تاریخی با دانشگاه های قرون وسطی نانت و آنجز ارتباط دارد . دانشگاه نانت فرانسه در 50 سال گذشته به سرعت پیشرفت کرده است و مشتاقان زیادی را از سراسر دنیا برای تحصیل خود به خوب جذب کرده است.  شهر نانتس یک شهر شناخته شده در زمینه ی فرهنگ، توسعه اقتصادی و کیفیت زندگی است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به فرانسه شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به فرانسه” بیاندازید.

دانشگاه نانت فرانسه جوامع پویا و پر جنب و جوش دارد . در حال حاضر بیش از 38،000 دانشجو در دانشگاه نانت فرانسه ثبت نام کرده و بیش از 3900 دانشجوی بین المللی از سراسر جهان در دانشگاه نانت فرانسه حضور دارند . دانشگاه نانت دارای بیش از 21 دانشکده و بیش از 295 رشته تخصصی دارد، که به طور مداوم بعضی از برنامه های آن بالاترین امتیاز بین دانشگاه ها جهت تحصیل در فرانسه را دارند .

دانشگاه نانت فرانسه فعالیت های فوق العاده فرهنگی متعددی را شامل می شود مانند: (ورزش، تئاتر، رقص، سینما و غیره . روند پذیرش تحصیل در دانشگاه نانت فرانسه دوگانه است: درخواست از طریق بررسی علمی و اداری ادامه می یابد. هر برنامه ابتدا توسط دو کارشناس با استفاده از بالاترین استانداردهای بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرد. یک عضو از هیئت مشاوره علمی کفایت این برنامه را با سیاست موسسه ارزیابی می کند. عضو هیئت علمی از طریق تمام برنامه ها به منظور شناسایی ارتباطات احتمالی میان متقاضیان مختلف می پردازد.

در مقاله ” تحصیل در فرانسه” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فرانسه اطلاعات کسب کنید .

هیئت علمی دانشگاه نانت برای بحث و گفتگو جمعی و ارزیابی افراد با یکدیگر صحبت می کنند. اگر ارزیابی نهایی مثبت باشد، دبیر کل موسسه با متقاضی تماس می گیرد و در مورد شرایط قانونی، اداری و مالی موافقت نامه ی فلسفه بحث می کند. هنگامی که مذاکرات قانونی به نتیجه می رسد، مدیر موسسه یک دعوت نامه رسمی به متقاضی موفق می فرستد. ارزیابی های علمی از ماه ژوئن تا نوامبر انجام می شود. مرحله اداری در ماه آوریل به نتیجه می رسد سپس دانشجویان در ماه اکتبر می توانند وارد کشور شوند.

دانشگاه نانت فرانسه

دانشگاه نانت فرانسه

دانشگاه نانت فرانسه  – رنکینگ دانشگاه نانت فرانسه

رنکینگ دانشگاه نانت فرانسه دارای رتبه 15 در کشور و رتبه 683 جهانی است.

برای اقامت و تابعیت در فرانسه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در فرانسه” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Call Now Button