دانشگاه مونپلیه فرانسه (Université de Montpellier)

دانشگاه مونپلیه فرانسه ، یکی از دانشگاه های دولتی کشور فرانسه می باشد که در شهر مونپلیه واقع شده است . دانشگاه مونپلیه فرانسه از سال 668 (1289 میلادی) تا سال 1349 (1970 میلادی) فعالیت می کرد . دانشگاه مونپلیه فرانسه یک دانشگاه چند رشته ای است که به صورت فدراسیون 16 مدرسه را تشکیل می دهد که به حوزه تکمیلی علوم، فناوری، بهداشت، حقوق، اقتصاد و مدیریت  متصل هستند . دانشگاه مونپلیه فرانسه دانشجویان را قادر می سازد تا با تمرکز بر رشته هایی مانند رباتیک، مهندسی و سلامت، اقتصاد و محیط زیست یا فناوری های اطلاعات و حقوق، آموزش ببینند و بتوانند نیازهای حرفه های فردی خود را برآورده سازند .

دانشگاه مونپلیه اهمیت بسیار زیادی در منطقه اکسیتانیه دارد و بیش از ۴۵۰۰ عضو از کارکنان، ۴۵۰۰۰ دانش آموز و بودجه ۴۰۰ میلیون یورو دارد. UM نقش مهمی در توسعه محلی ایفا می کند، علاوه بر تأثیر اقتصادی آن UM متعهد به انتشار علم و فرهنگ در سطح کشور است. UM در رتبه ششمین دانشگاه بزرگ فرانسه می باشد. با ارتقاء مکانیسم های مالی خاص مانند برنامه هایی که برای دانش آموزان پس از دکترا طراحی شده است، تلاش می کند تا جذابیت خود را افزایش دهد. UM یک موسسه عالی در سطح جهانی است که به آموزش نوآوران و رهبران، در لیسانس و تا سطح دکترا اختصاص داده شده است.

دانشگاه مونپلیه فرانسهآموزش در دانشگاه مونپلیه فرانسه

آموزش در دانشگاه مونپلیه فرانسه به این صورت است که  انتخاب دانشگاه مونپلیه فرانسه برای بودجه نشان دهنده یک موفقیت بزرگ برای کل جامعه علمی مونپلیه و شناخت قابل توجه از پتانسیل و پروژه های آن است. پس از برگزاری جلسه توسط هیئت داوران بین المللی، پروژه دانشگاه مونپلیه (MUSE) گواهینامه ابتکار، علم، نوآوری و اقتصاد (I-SITE) را دریافت می کند.

MUSE باعث افزایش قابل ملاحظه ای در کل سطوح علمی همراه با دید مضاعف در سطح ملی و بین المللی در زمینه تحصیلات عالی خواهد داشت. MUSE متعهد به فتح زمین علمی و اقتصادی جدید از طریق تحقیق، آموزش و نوآوری است. این امر به ایمنی غذا، مدیریت پایدار منابع طبیعی و اکوسیستم ها و بهبود درمان برای بیماری های عفونی در حال ظهور، بیماری های مزمن و سرطان کمک خواهد کرد.

دانشگاه مونپلیه فرانسه – دوره های دانشگاه مونپلیه فرانسه

دوره های دانشگاه مونپلیه فرانسه به شرح زیر است :

پروژه MUSE با ۶۰۰۰ دانشمند و ۵۰،۰۰۰ دانش آموز غنایی دارد که به شدت و به طور فعال توسط اکینتین / پیرنه – منطقه مدیترانه و مونپلیه مایدتران متریوپول پشتیبانی می شود. ایجاد یک دانشگاه تحقیقاتی موضوعی که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته خواهد شد، تمام نیروهای علمی را به پیش می برد (زراعت، زیست شناسی، شیمی، علوم سخت، مهندسی و علوم اجتماعی). بیش از ۱۵۰ شرکای خصوصی MUSE در این رقابت برای صدور گواهینامه و متعهد به سرمایه گذاری بیشتر و مشارکت بین دانشگاه و دنیای کسب و کار هستند: SME ها، گروه های بزرگ (از جمله مشارکت های ویژه با Banque Populaire du Sud، BRL، Horiba، Invivo و MSD) و خوشه های رقابت (Derbi، Eau، Eurobiomed، Mer، Optitec، Qualiméditerranée و Trimatec).  این شرکا به دنبال ایجاد آزمایشگاه های مشترک جهانی می باشند، تیم های تحقیقاتی را در محوطه دانشگاه قرار می دهند و برنامه های آموزشی مشترک را برای برآورده ساختن چالش های فردا، همکاری پروژه های اروپایی و خیلی چیزهای دیگر ترتیب می دهند.

دانشگاه مونپلیه فرانسه

دانشگاه مونپلیه فرانسه

دانشگاه مونپلیه فرانسه – دانشکده حقوق مونپلیه فرانسه

دانشگاه مونپلیه واقع در منطقه آفتابی Languedoc، تنها شش مایل از ساحل مدیترانه و حدود ۶۰ مایلی از کوه های پیرنه قرار دارد. به دلیل موقعیت مکانی خود در تقاطع مسیرهای مهم: جاده نمک و مسیر زیارت که از شمال اروپا و سانتیاگو د کامپوستلا در شمال غربی اسپانیا، به عنوان مرکز تجارت شناخته شد. بر خلاف بسیاری از شهرهای دیگر این منطقه، مونپلیه از رومیان است و دارای میراث گسترده ای از اشغال روم و یک مرکز تاریخی می باشد که از قرون وسطی که قدمت آن به عنوان یک شهر قرون وسطایی می رسد، نشات می گیرد.

دانشگاه مونپلیه به عنوان یک دانشگاه باستانی در سال ۱۱۳۷ در زمینه پزشکی و در سال ۱۱۶۰ در زمینه حقوق جایزه بین المللی مطرح است. دانشکده حقوق مونپلیه که در قرن ۱۲ تاسیس و در تهیه پیش نویس قانون مدنی ناپلئونی مشغول به کار شد، که هنوز هم در فرانسه اجرا می شود و به عنوان یک الگو برای همه کشورها تحت قانون مدنی عمل می کند. در سال ۱۹۹۸، دانشکده حقوق مونپلیه فرانسه  ، یکی از هفت دانشکده دانشگاه مونپلیه، در مرکز شهر قرون وسطی بازسازی شد که ۷۰۰۰ دانش آموز از امکانات آن بهره مند شدند. دانشکده حقوق، انتخاب گسترده ای از موضوعات در زمینه حقوق و علوم سیاسی را ارائه می دهد و در روابط بین الملل متنوعی که شامل بیش از ۷۰ ملیت است، دارای سابقه است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Call Now Button