دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان (National and Kapodistrian university of Athens)

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان در سال ۱۸۳۷ در شهر آتن تاسیس شده است و از اولین دانشگاه های مدرن یونان، منطقه ی بالکان و مدیترانه ی شرقی می باشد و به عنوان یکی ازقدیمی ترین دانشگاه های یونان شناخته می شود .  دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان نقش بسیار مهمی در فرایند اجتماعی و تاریخی یونان برای تولید دانش و فرهنگ دارد . حدود ۱۲۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونانمشغول به تحصیل هستند . دانشگاه ملی و کاپادیستری یونان برنامه های مختلفی را در زمینه های گوناگون از جمله حقوق، زبان، علوم بهداشتی، فلسفه، علوم سیاسی و علوم طبیعی ارائه می دهد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در یونان” را مطالعه فرمایید .

امروزه دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن از بزرگ‌ترین مراکز تحصیلی و آموزشی در آتن است. دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان دارای ۳۲ دانشکده، ۱۱۱ برنامه کارشناسی ارشد در همه رشته‌ها، ۱۵۸ آزامایشگاه، ۶۹ درمانگاه و ۴ بیمارستان دانشگاهی، ۶ کتابخانه مرکزی، مرکز آموزش زبان یونانی و مراکز زبان‌های خارجی است. حقوق، زبان، علوم بهداشتی، فلسفه، علوم سیاسی و علوم طبیعی از مهم‌ترین رشته‌های ارائه شده در دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان است. همچنین دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان دارای چهار دانشگاه اصلی، در محله‌های مختلف آتن می باشد .

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان عضو انجمن‌های مهم دانشگاهی و دارای شبکه‌ های دانشگاهی گسترده‌ای هم است. دانشگاه ملی آتن تاکنون بیش از ۸۰۰۰ دانشجو به دانشگا‌ه‌ های دیگر فرستاده و حدود ۴۰۰۰ دانشجو ورودی هم داشته ‌است. به دلیل اهمیت دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان ، هر ساله بر تعداد افرادی که خواستار ورود به دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان هستند افزوده می‌شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در یونان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در یونان ” است .

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن یونان

یکی از روش های مهاجرت به یونان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به یونان ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن  – رنکینگ دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن

دانشگاه ملی و کاپادیستری آتن در رتبه ۷۰۰ دانشگاه برتر جهان و همچنین در رتبه سوم دانشگاه های برتر یونان قرار گرفته است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به یونان مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان و روش های اقامت در یونان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به یونا...

تحصیل در رشته پرستاری یونان تحصیل در رشته پرستاری یونان

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری یونان می باش...

خرید ملک در یونان خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان یکی از روش هایی است که متقاضیان مهاجرت به این کشور، می توانند با شرایط ویژ...

نظرات کاربران
Call Now Button