دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک 

دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک ، یک دانشگاه دولتی می باشد که با داشتن 346700 دانشجو به نوعی پرجمعیت ترین دانشگاه مکزیک محسوب می شود . دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک در تاریخ 22 سپتامبر سال 1910 میلادی در شهر مکزیکو سیتی تاسیس گردید . دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک نشریات مختلفی در زمینه های گوناگون مانند فیزیک، ریاضیات و تاریخ تولید می کند .

در سال ۲۰۰۷ پردیس اصلی دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک به عنوان یک پروژه طراحی معماری مشترک بین سالهای ۱۹۴۹ و ۱۹۵۲ ساخته شده بود، یکی از ۳۱ سایت ها میراث یونسکو مکزیک شد . این پردیس ترکیبی از عناصر مدرنیسم قرن ۲۰ و فرهنگ سنتی مکزیکی است ، این دانشگاه توسط یونسکو به ادای احترام اتصالات به پیشرفت کشور پس از انقلاب از ۱۹۱۰ – ۱۹۲۰ مورد تمجید قرار گرفت و به ویژه به رسمیت شناختن آن از اهمیت آموزش و پرورش می باشد .

دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک

دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مکزیک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” تحصیل در مکزیک” بیاندازید.

دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک  – رنکینگ دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک

دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک (UNAM) بالاترین رتبه را در کشور مکزیک دارد و در رتبه بندی جهان در جایگاه ۱۲۸ قراردارد و در آمریکای لاتین جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است . رنکینگ دانشگاه ملی Nacional Autonoma مکزیک در رتبه بندی QS دانشگاه های جهان در سال ۲۰۱۶ با موضوع هنر و طراحی، انسان شناسی، مطالعات توسعه، قانون، آموزش و پرورش و آموزش، فلسفه، زبان های مدرن، باستان شناسی و معدنی و مهندسی معدن در داخل جهان رتبه بندی بالای ۵۰ را دارد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مکزیک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در مکزیک ” است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در مکزیک دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در مکزیک

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در مکزیک یکی از راه های مهاجرت به مکزیک ، تحصیل در مکزیک...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مکزیک دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مکزیک

اگر قصد مهاجرت به مکزیک را دارید راحت ترین روش تحصیل در مکزیک است ، در مقالات قبل به طور م...

نظرات کاربران
Call Now Button