دانشگاه ملی مالزی (National University of Malaysia)

دانشگاه ملی مالزی یا به اختصار UKM ،یک دانشگاه عمومی است که در سال ۲۰۱۲ در جنوب کوالالامپور تاسیس شده است . دانشگاه ملی مالزی یکی از معتبرترین دانشگاه های مالزی در آسیای جنوب شرقی می باشد و یکی از ۵ دانشگاه تحقیقاتی در کشور مالزی است . در دانشگاه ملی مالزی بیش از ۱۷۵۰۰ دانشجوی کارشناسی و ۵۱۰۵ دانشجوی کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند که ۱۳۶۸ دانشجوی خارجی از ۳۵ کشور هستند . شهر کوالالامپور، پردیس موقت سه دانشکده اصلی، دانشکده های علوم، هنر و مطالعات اسلامی را پذیرفت . پردیس اصلی دانشگاه ملی مالزی در بنگی قرار گرفته است .

شما می توانید برای مهاجرت به مالزی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به مالزی” را مطالعه فرمایید .

همچنین دانشگاه ملی مالزی جایزه کیفیت برتر نخست وزیران در سال ۲۰۰۶ را به دست آورده است که نشان از تلاش های خود در زمینه آموزش و مدیریت با کیفیت دارد، که هدف آن طرح های استراتژیک است. این جایزه تلاش های دانشگاه ملی مالزی را در زمینه آموزش و مدیریت با کیفیت نشان می دهد، همانطور که توسط اهداف برنامه استراتژی ۲۰۰۰-۲۰۲۰ مشخص شده است.

برای اقامت و تابعیت در مالزی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مالزی” را مطالعه فرمایید .

مؤسسه  Kebangsaan مالزی، دانشگاه ملی مالزی از آرمان های ملی گرایان متولد شد تا زبان مالایی را به عنوان زبان علمی حفظ کند. تلاش برای یک دانشگاه ملی در سال ۱۹۲۳ توسط نویسنده عبدالقدیر ادابی به عنوان یک حرکت علیه استعمار بریتانیا پیشنهاد شد. این جزر و مد ناسیونالیستی متفکران مالایی گالوانیزه را متوقف کرد، اما با سرکوب بریتانیا مواجه شد. ناسیونالیست ها هرگز حرکت نکردند و در سال ۱۹۶۹ جنبش دوباره شکوفا شد. کمیته حمایتی تحت عنوان سید نصیر اسماعیل، یک روشنفکر مالایی، با تهیه گزارشی پیشنهاد کرد که دانشگاه ملی مالزی را تشکیل دهد.

دانشگاه ملی مالزی

دانشگاه ملی مالزی

محوطه دانشگاه Cheras شامل دانشکده پزشکی، بیمارستان آموزش دانشگاه ملی مالزی و موسسه زیست شناسی مولکولی پزشکی دانشگاه ملی مالزی است. پردیس در سال 1997 افتتاح شد. علاوه بر این دانشگاه ها، دانشگاه ملی مالزی هفت ایستگاه تحقیقاتی Tasik Chini RS، دریایی اکوسیستم RS Langkawi Geopark، دریایی RS ،Fraser’s Hill RS ،Biotechnology RS و در محوطه اصلی خود، آزمایشگاه زندگی UKM Campus، که شامل UKM Reserve جنگل دائمی و یا نام مالایی آن، Hutan Simpan Kekal دانشگاه ملی مالزی و همچنین Fernarium و Herbarium را اداره می کند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مالزی” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه ملی مالزی یکی از پنج دانشگاه تحقیقاتی در مالزی است. مکمل آموزش عالی تایمز (THES) رتبه ۱۸۵ مهاجرت به مالزی را در میان ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۰۶ به خود اختصاص داده است. وزارت تحصیلات عالی دانشگاه ملی مالزی در ماه اکتبر سال ۲۰۰۶ بر اساس یک بنیاد ۳۰ ساله تحقیقاتی، به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی در مالزی، دانشگاه ملی مالزی را به عنوان جایگزینی برای برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی ارزیابی می کند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مالزی نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مالزی

کشور مالزی به دلیل پیشرفت چشمگیری در این دهه اخیر به عنوان یکی از پرطرفدارترین کشورهای دنی...

انواع کالج های کشور مالزی انواع کالج های کشور مالزی

کشور مالزی ، یکی از توسعه یافته ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی از نظر اقتصادی می باشد که در ع...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی به شم...

نظرات کاربران
Call Now Button