دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان (National technical university of Athens)

دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان یا به اختصار دانشگاه ان تی یو ای که گاهی به عنوان دانشگاه پلی تکنیک یونان شناخته می شود از جمله قدیمی ترین و معتبر ترین نهادهای آموزش عالی کشور یونان می باشد . دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان در سال 1836 در شهر آتن تاسیس شد و به طور گسترده فعالیت خود را در زمینه های علمی، فنی و اقتصادی شروع کرد و به پیشرفت این موارد در یونان کمک بزرگی کرده است . این عوامل ارتباط نزدیکی با استقلال یونان، دموکراسی و پیشرفت اجتماعی در یونان داشتند .

در مقاله ” اقامت در یونان” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت یونان اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ملی صنعتی آتن به نه مدرسه آکادمیک تقسیم می شود که هشت تای آن برای رشته های مهندسی از جمله معماری، و یکی برای علم کاربردی (ریاضی و فیزیک) است. مدت تحصیلات کارشناسی پنج سال است. ورود به دانشگاه ملی صنعتی آتن بسیار سخت است و از طریق کسب نمرات ممتاز در آزمون های پان هلنیک میسر است. این تصور وجود دارد که اکثریت گسترده ی دانش آموزان برتر آزمونهای پان هلنیک که به علوم و فناوری علاقه مندند هرساله به ان تی یو ای می روند. دانشگاه ملی صنعتی آتن از ۷۰۰ کارکنان دانشگاهی، ۱۴۰ دستیار علمی و ۲۶۰ کارکنان فنی و اداری تشکیل می شود.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در یونان” را مطالعه فرمایید .

حدود ۸٬۵۰۰ دانشجوی لیسانس و حدود ۱٬۵۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد . دانشگاه ملی صنعتی آتن شامل رشته‌های مهندسی، معماری کاربردی، ریاضیات و فیزیک می باشد. دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان ، دارای چندین محوطه دانشگاهی است که اکثرا در پایتخت یونان واقع شده‌اند .

دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان

دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به یونان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به یونان” بیاندازید.

دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان  – رنکینگ دانشگاه ملی صنعتی آتن

دانشگاه ملی صنعتی آتن یونان در نیمه دوم قرن ۱۹ از اهمیت زیادی برخوردار شد و امروزه یکی از معتبرترین دانشگاه‌ های یونان به‌ شمار می‌رود.رنکینگ دانشگاه ملی صنعتی آتن در سال 2019 در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان (QS) رتبه 446 را به خود اختصاص داده است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به یونان مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان و روش های اقامت در یونان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به یونا...

تحصیل در رشته پرستاری یونان تحصیل در رشته پرستاری یونان

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری یونان می باش...

خرید ملک در یونان خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان یکی از روش هایی است که متقاضیان مهاجرت به این کشور، می توانند با شرایط ویژ...

نظرات کاربران
Call Now Button