دانشگاه ملی سنگاپور National University of Singapore(NUS

دانشگاه ملی سنگاپور به نام دانشگاه NUS ، معروفیت جهانی دارد و از پرافتخارترین ها درقاره آسیا به شمار می رود. برای کسانی که علاقه زیادی به  تحصیل در سنگاپور دارند بهترین گزینه دانشگاه ملی سنگاپور NUS خواهد بود .جهت دوره های کارشناسی ارشد و دکترا، در کلیه رشته ها،دانشگاه ملی سنگاپور  برای تحصیل ایرانیان یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. در این مقاله به معرفی کلی درمورد دانشگاه ملی سنگاپور می پردازیم و اطلاعاتی در مورد آن در اختیارتان قرار می دهیم.

برای اقامت و تابعیت در سنگاپور روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنگاپور” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور در سال ۱۹۰۵ میلادی تاسیس شد، دانشگاه ملی سنگاپور ، تاریخ قدمتش به بیش از ۱۲۰ سال می رسد. از قدیمی ترین دانشگاه کشور سنگاپور به شمار می رود. دانشگاه ملی سنگاپور را از قدیمی ترین دانشگاه های جنوب شرق آسیا معرفی کرده اند . از نظر تعداد دانشجو و میزان وسعت فضای آموزشی نیز، دانشگاه ملی سنگاپور رتبه اول را در این کشور دارد. دانشگاه ملی سنگاپور ، از لحاظ آکادمیک تحقیق محور است و فرصت آفرینانه به محصولات و خدمات و پروژه های تحقیقاتی نگاه می کند.می توان دانشگاه  ملی سنگاپور را دانشگاهی فرصت آفرین و کارآفرین دانست.

دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور – رتبه دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور اولین دانشگاه برتر آسیاست. در رتبه بندی جهانی QS  رتبه دانشگاه ملی سنگاپور با رتبه ی 12 جز دوازدهمین دانشگاه برتر جهان است. رتبه دانشگاه ملی سنگاپور بین دانشگاه های آسیایی  سال 2015 رتبه اول گرفت.  کیفیت آموزش رشته های تحصیلی در حد عالی می باشد به اینصورت که رتبه دانشگاه ملی سنگاپور در رشته مهندسی عمران و ساختمان در جایگاه سوم دنیا قرار دارد و رتبه دانشکده مهندسی و فناوری دانشگاه ملی سنگاپور چهارم در بین بهترین ها می باشد. رتبه دانشگاه ملی سنگاپور در زمینه علوم انسانی نیز رتبه دهم جهان را به خود اختصاص داده است. اعتبار دانشگاه ملی سنگاپور اعتباری بین المللی است

در مقاله ” تحصیل در سنگاپور” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ملی سنگاپور – رشته های تحصیلی دانشگاه ملی سنگاپور

برای تحصیل در سنگاپور ، رشته های تحصیلی دانشگاه ملی سنگاپور می توان به  رشته های حسابداری، امور مالی، علوم رایانه ای، اقتصاد، حقوق و آمار و … اشاره کرد. رشته های موجود در دانشگاه ملی سنگاپور از تنوع بالایی برخوردار هستند. دانشگاه ملی سنگاپور ، مقصدی که بسیاری از ایرانیان  را هر ساله به سمت خود می کشاند و فرصت های تحصیلی و بورس و تحقیق گسترده ای را در زمینه های مختلف در اختیارشان قرار می دهد.

دانشگاه ملی سنگاپور – هزینه تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور به نسبت دانشگاه های شمال اروپا و حتی آمریکا، هزینه تحصیل پایین تری را طلب می کند و اگر چه هزینه های زندگی در سنگاپور گران است، اما وضعیت آب و هوایی و فرصت های شغلی و استخدامی گسترده نسبت به اقتصاد ضعیف این سال های اروپا دارد. بودجه های تحقیقاتی دانشگاه ملی سنگاپور بسیار سرسام آور است. اما شرکت های SPIN-OFF و هم چنین استارت آپ های دانشگاهی که محصول لابراتورهای تحقیقاتی دانشکده های مختلف دانشگاه ملی سنگاپور و سراسر جهان است، صد ها برابر سرمایه گذاری های انجام شده،‌ بازدهی علمی را ایجاد کرده اند.

در مقاله ” مهاجرت به سنگاپور” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ملی سنگاپور – بورسیه دانشگاه ملی سنگاپور

افرادی که با بورس سینگا از جمله بورسیه دانشگاه ملی سنگاپور ، وارد این کشور می شوند، از پس هزینه های خود تا حدود زیادی بر می آیند. هزینه تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور خیلی هم گران نیست و از آمریکای شمالی و بعضا استرالیا ارزان تر تمام می شود. شما اگر عاشق بریتانیا باشید،  می توانید به جای هزینه های سرسام آور دانشگاه های انگلیس، با هزینه تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور کنار آمده و در دانشگاه ملی سنگاپورتحصیل کنید که چیزی از دانشگاه های بریتانیا کم ندارد . دانشگاه ملی سنگاپور با جذب ۳۷ هزار دانشجو از حدود ۱۰۰ کشور با دیدگاه های فرهنگی و اجتماعی متنوع و با دارا بودن ۲۵ مرکز تحقیقاتی و علمی به عنوان یکی از  برترین دانشگاه های جهان شناخته می شود.

دانشگاه ملی سنگاپور – ویزای دانشگاه ملی سنگاپور

برای اخذ ویزای دانشگاه ملی سنگاپور باید درخواست پذیرش خود را به صورت مستقیم از دانشگاه ملی سنگاپور نمایند. پس از تایید درخواست از طریق دانشگاه ملی سنگاپور ویزا صادر می گردد. هزینه  ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار به عنوان application fee برای درخواست پذیرش از دانشگاه ملی سنگاپورباید پرداخت کنند و اخذ پذیرش و ویزا تقریبا ۲ تا ۳ ماه طول می کشد. پس از اخذ اقامت تحصیل در سنگاپور و پذیرش از دانشگاه ملی سنگاپور می توان برای اخذ اقامت در سنگاپور نیز اقدام نمود.

دانشگاه ملی سنگاپور – دانشکده های دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور شامل ۱۳ دانشکده است. دانشکده های دانشگاه ملی سنگاپور  شامل :

  • دانشکده هنر دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده کسب و کار دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده دندان پزشکی دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده طراحی و محیط زیست دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده مهندسی دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده حقوق دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشکده علوم دانشگاه ملی سنگاپور

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور تحصیل در دانشگاه های سنگاپور همواره مورد توجه دانشجو...

انواع کالج های کشور سنگاپور انواع کالج های کشور سنگاپور

انواع کالج های کشور سنگاپور کشور سنگاپور ممکن است کوچک باشد اما در حقیقت این کشور از برترین...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سنگاپور دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سنگاپور

رشته های پزشکی امروزه به علت بازار خوب اقتصادی بسیار مورد تقاضای افراد برای ادامه تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button