دانشگاه مدیریت سنگاپور (Singapore Management)   

کشور سنگاپور ، یکی از کشورهای آسیا می باشد که زبان انگلیسی همانند بریتانیا در آن رواج دارد و شما می توانید به این زبان در دانشگاه ها تحصیل نمایید. دانشگاه مدیریت سنگاپور از برترین دانشگاه های سنگاپور است که برای دانشجویان علاقهمند رشته های مختلفی برای تحصیل در سنگاپور را ارائه می کند . برای علاقمندانی که دوست دارند تحصیل در سنگاپور با کیفیت عالی و کم هزینه را در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا تجربه کنند می توان دانشگاه مدیریت سنگاپور پیشنهاد داد که در ادامه توضیحاتی ارائه می دهیم.

برای اقامت و تابعیت در سنگاپور روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنگاپور” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه مدیریت سنگاپور – رتبه دانشگاه مدیریت سنگاپور

دانشگاه مدیریت سنگاپور در علوم رایانه، حسابداری، مدیریت، علوم اجتماعی، اقتصاد، حقوق و آمار حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

دانشگاه مدیریت سنگاپور با ارائه  رشته های همچون حسابداری و امور مالی توانسته است رتبه دانشگاه مدیریت سنگاپور رتبه 50 جهان را کسب نماید.  رشته های علوم اجتماعی و مدیریتی دانشگاه مدیریت سنگاپور را جز لیست 100 دانشگاه برتر جهان آورده است.

دانشگاه مدیریت سنگاپور

دانشگاه مدیریت سنگاپور

دانشگاه مدیریت سنگاپور – رشته های تحصیلی دانشگاه مدیریت سنگاپور

رشته های تحصیلی بسیاری در دانشگاه مدیریت سنگاپور ارائه می شود. دانشگاه مدیریت سنگاپور  یکی از ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا در زمینه حسابداری، فاینانس، علوم اجتماعی و مدیریت می باشد.

دانشگاه مدیریت سنگاپور – پذیرش در دانشگاه مدیریت سنگاپور

پذیرش در دانشگاه مدیریت سنگاپور خیلی هم سخت نیست. دانشگاه مدیریت سنگاپور بر خلاف دانشگاه های کشورهای سوئد و نروژ زمان پذیرش خاصی ندارد و محدودیتی در پذیرش دانشجوی دکترا نداشته و همچنین دانشجویان در هر زمانی، برای تحصیل دکتری در دانشگاه مدیریت سنگاپور می توانند اقدام کنند.جهت پذیرش در دانشگاه های سنگاپور ، نیاز است که متقاضیان با اساتید تعامل کرده و آنها را مشتاق به پذیرششان در دوره ی دکترا کنند. پیدا کردن potential supervisor وتشویق  کردن (motivate) آنها برای دریافت فاند تحصیلی، از اهمیت خاصی برخوردار است که باید در دستور کار دانشجوی دکترا باشد .دانشگاه مدیریت سنگاپور ، نیاز به GRE یا GMAT ندارد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور تحصیل در دانشگاه های سنگاپور همواره مورد توجه دانشجو...

انواع کالج های کشور سنگاپور انواع کالج های کشور سنگاپور

انواع کالج های کشور سنگاپور کشور سنگاپور ممکن است کوچک باشد اما در حقیقت این کشور از برترین...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سنگاپور دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سنگاپور

رشته های پزشکی امروزه به علت بازار خوب اقتصادی بسیار مورد تقاضای افراد برای ادامه تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button