در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه لوزان سوئیس توضیح دهیم. همانطور که می دانید تحصیل در سوئیس در بین افراد علاقمند به ادامه تحصیل در ایرانیان بسیار رایج شده است .
یکی از روش های مهاجرت به سوئیس، تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس می باشد. در مقالات دیگر که توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تهیه شده است، بطور مفصل تر درباره دیگر دانشگاه های سوئیس توضیح داده شده است.

دانشگاه لوزان سوئیس
دانشگاه لوزان سوئیس

شرایط عمومی دانشگاه لوزان سوئیس

دانشگاه لوزان دانشگاهی در شهر لوزان سوئیس است که در سال 1537 پایه‌گذاری شد. دانشگاه لوزان در سال 1537 به عنوان مدرسه الهیات تاسیس و چند سال بعد در سال 1890 تبدیل به دانشگاه شد. دانشگاه لوزان سوئیس در بین 150 دانشگاه برتر دنیاست و امروز حدود 13هزار دانشجو و 2 هزار محقق در آن درس می خوانند و کار می کنند.
دانشگاه لوزان سوئیس 7 دانشکده هنر، زیست شناسی و پزشکی، تجارت و اقتصاد، علوم زمین شناسی و محیط زیست، حقوق، علوم اجتماعی و سیاسی و الهیات دارد و پردیس اصلی آن در خارج شهر لوزان در سواحل دریاچه لمان قرار دارد البته به راحتی با خط یک متروی لوزان می توانید خودتان را به این پردیس برسانید.

پردیس اصلی ساختمان های زیادی دارد که در بین آن ها پارک ها و باغ های سرسبزی هست. در قسمت مرکز این پردیس، کتابخانه اصلی قرار گرفته که چشم انداز جذابی از کوه های آلپ و قله معروف مون بلان دارد.
همانطور که گفتیم لوزان شهری فرانسوی زبان است و بیشتر رشته های دانشگاه لوزان سوئیس هم به همین زبان تدریس می شود، شهریه تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس نسبت به دیگر دانشگاه ها کم است و برای هر سال حدود 1200 دلار آمریکاست.

دانشگاه لوزان سوئیس – تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

در این قسمت قصد داریم درباره تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس توضیح دهیم. دانشگاه لوزان سوئیس که دارای رتبه جهانی 143 می باشد به یکی از پیشرفته ترین و علمی ترین دانشگاه های سوئیس تبدیل شده است.
اگر قصد ادامه تحصیل در خارج را دارید دانشگاه لوزان سوئیس یکی از گزینه های مد نظر شما باشد. دانشگاه لوزان سوئیس از لحاظ پزشکی بسیار قوی و سطح علمی بیار بالایی در این زمینه دارد.
رتبه جهانی 96 برای رشته پزشکی رتبه ی خوبی است و این نشان دهنده به کارگیری آخرین علوم پزشکی در دانشگاه لوزان سوئیس می باشد.

دانشگاه لوزان دارای هفت دانشکده و 13 هزار دانشجو است که به همراه 2200 پژوهشگر در آن تحصیل، پژوهش و کار می‌کنند . دانشگاه لوزان دارای 3 پردیس در شهر لوزان است که پردیس «دورینی» بزرگترین پردیس دانشگاه است و در کنار ساحل زیبای دریاچهٔ ژنو (لِمان) قرار گرفته‌ است.

تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس
تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

دانشگاه لوزان سوئیس – درباره دانشگاه لوزان سوئیس

در این قسمت قصد داریم درباره دانشگاه لوزان سوئیس توضیح دهیم . تمام موارد درباره دانشگاه لوزان سوئیس به شرح زیر است:

نام دانشگاه لوزان سوئیسUniversité de Lausanne
رتبه جهانی QS150
رتبه ملی7
رتبه جهانی در رشته های علوم پایه100 – 50
رتبه جهانی در رشته پزشکی96
تعداد دانش آموزان13 هزار نفر
تعداد دانش آموزان بین المللی3 هزار نفر

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس

کشور سوئیس ، کشوری در اروپای غربی می باشد که از شمال با آلمان ، از شرق با اتریش و لیختن اشتای...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سوئیس دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس روش های متفاوتی وجود دارد . در مقالات پیشین درباره دانشگاه های سوئیس ت...

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل می توانید در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس ...

نظرات کاربران
ایلار باقری

سلام وقتتون بخیر یسوال داشتم من سال بعد میخام کنکور بدم تو ایران اگر رتبم زیر1000 بیاد میتونم برا رشته روانشناسی تو این دانشگاه اقدام کنم یا هیچ ربطی ب کنکور ایران نداره؟ و اینکه میخاستم بپرسم برا کارشناسی شهریه چقدره؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز رتبه کنکور شما در ایران ارتباطی به اخذ پذیرش دانشگاه لوزان ندارد، برای اطلاع از شرایط لازم حتما با شماره 02172207 در تماس باشید.

الهه

باسلام من کارشناسی مرمت و احیای بناهای تاریخی دانشگاه سراسری خوندم و سهمیه استعداد درخشان دارم و الان هم دانشجوی ارشد معماری معماری در دانشگاه سراسری هستم ایا دانشگاه لوزان بورسیه برای تحصیل دکترا رشته معماری یا ارشد رشته مرمت ارائه کرده ؟ یا هر دانشگاه دیگه ای در سوئیس که بورس این رشته هارو داشته باشه؟

آتیه آفرینان

با سلام، برای اخذ بورسیه رزومه ی شما بایستی دقیق بررسی شود، جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207تماس بگیرید.

قاسم شیشه ساز

برای تحصیل در دانشگاه برای دخترم در رشته معماری میخواستم بدونم آیا هیچ یک از دانشگاههای سوئیس در این زمینه فعالیت دارن ؟ و آیا من و همسرم میتونیم با ویزای تحصیلی ایشون در سوئیس اقامت داشته باشیم؟

سارا جوادی

با سلام یله این رشته در دانشگاه های سوئیس ارائه میشه البته شرکت در آزمون ورودی برای دختر خانم الزامی است. خیر شما اجازه اقامت را به همراه ایشون نخواهید داشت.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button