دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان (Technische Universität Chemnitz-Zwickau)

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان یک دانشگاه دولتی است و در سال 1836 میلادی در شهر کمنتیس در ایالت زاکس در کشور آلمان تاسیس شده است. دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان در حدود 10850 نفر دانشجو دارد که براساس تعداد دانشجو سومین دانشگاه ایالت زاکس بعد از دانشگاه لایپزیگ و دانشگاه فنی درسدن محسوب می شود.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آلمان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آلمان توضیح دادیم .

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان  – مزایای تحصیل در دانشگاه فنی کمنتیس

مزایای تحصیل در دانشگاه فنی کمنتیس به این صورت است که مرزهای بین رشته های اختصاصی به همان اندازه که در سایر دانشگاه های کشور آلمان حفظ میشود، در دانشگاه کمنیتس حفظ نمی شود. برنامه های علوم فنی و طبیعی می توانند ارتباطات نزدیکی با علوم اجتماعی و انسانی داشته باشند و حتی با آنها ترکیب شوند. تنوع در دانشگاه کمنیتس یک لغت خارجی و غریبه محسوب نمی شود.شما می توانید تحصیل در دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان را به عنوان روش های تحصیل در آلمان در نظر بگیرید .

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان – دانشکده های دانشگاه کمنیتس

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان شامل 8 دانشکده است ،  دانشکده های دانشگاه فنی کمنیتس آلمان برای دانشجویان برای تحصیل در آلمان دوره های مختلف را ارائه می دهند.

دانشکده علوم دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان به طور عمده بر روی رشته های شیمی و فیزیک تمرکز دارد.
در دانشکده ریاضی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان دانشجویان می توانند بر روی یک موضوعات خاص از رشته ریاضی متمرکز شوند و موضوع اصلی را با مهندسی، اقتصاد، مالی یا علوم رایانه ترکیب کنند.
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان چشم انداز آینده امیدوار کننده ای برای دانش آموزان در زمینه هایی مانند: توسعه، طراحی، تولید و یا تضمین کیفیت را باز می کند.
بینش جالب توجهی از شاخه های مختلف رشته الکترونیک در دانشکده مهندسی برق دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان دیده می شود.
دانشکده اقتصاد دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان نیز یکی از پرطرفدارترین موسسات در دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان با برنامه های تحصیلی مانند مدیریت بازرگانی و اقتصاد است.
دانشکده هنر دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان و دانشکده علوم انسانی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان، اشخاصی که به زبان و علوم انسانی علاقه مند هستند، می توانند دانش خود را بدست آورند.
دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان خانه و مهد روانشناسی، جامعه شناسی و علوم ورزشی است.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/Technical-University-of-Chemnitz.mp4″]

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان – ساختار محیط دانشگاه کمنیتس

ساختار محیط دانشگاه کمنیتس در مجموع چهار بخش جداگانه است که با هم متحد شده اند و در مناطق مختلف قرار دارند. به عنوان یک پردیس مرکزی دانشگاه کمنتیس، در خیابانReichenhainer در نظر گرفته شده است. پردیس مرکزی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان شامل چند دانشکده و کتابخانه ها، شورای دانشجویی و کافه تریاست. علاوه بر این، خوابگاه دانشجویی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان برای اقامات در آلمان ، امکانات ورزشی و موسسه Fraunhofer ماشین آلات و تکنولوژی تشکیل (IWU) به این پردیس نزدیک است. از طرف دیگر به مرکز شهر و خطوط راه آهن هم نزدیک است.

یکی از روش های مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به آلمان ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان – مشخصات دانشگاهی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان

مشخصات دانشگاهی دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان که می تواند دلیلی باشد برای مهاجرت به آلمان به این صورت است که در زمستان سال 2013/2014 حدود 2500 جوان تحصیلات تکمیلی خود را در TU Chemnitz آغاز کردند. در مجموع، دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان 35 دوره کارشناسی در دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان و 50 دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان را ارائه می دهد. در سطح بین المللی هم TU Chemnitz با 126 نهاد مشترک در 39 کشور مختلف همکاری می کند. TU Chemnitz توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدرال در پروژه “پیمان کیفیت آموزش” و همچنین با مرکز آموزش و یادگیری ساکسونی برای تامین بودجه دانشگاه کمنیتس در تماس هستند که توسط وزارت علوم و هنر ایالت ساکسون حمایت مالی می شود.

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان – تحقیقات دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان

تحقیقات دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان به شش بخش اصلی تقسیم شده است :

  • ماده های جدید
  •   چرخه زندگی تولید
  •   میکرو الکترونیک و سیستم های میکرو الکترومکانیکی
  • برنامه ها و توسعه سیستم ها
  •   ارتباطات، رسانه، فناوری
  • مدل سازی، شبیه سازی، محاسبات با کارایی بالا
دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان

دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آلمان مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در آلمان ” است .

محدوده تحقیقاتی دانشگاه فنی کمنیتس در زمینه “فرایندهای تولید انرژی با صرفه جویی در انرژی”، “خوشه تقسیم فورد” و ادغام تکنولوژی برای سازه های سبک وزن چند منظوره” (MERGE) است. این واحد دانشگاه فنی کمنیتس کشور آلمان تنها واحدی است در کشور آلمان که در زمینه مهندسی سبک وزن فعالیت دارد.  دهند.

در این مقاله در خصوص تحصیل در دانشگاه کمنیتس توضیحاتی ارائه شد.در صورتی که تمایل دارید در خصوص تحصیل در آلمان و یا مهاجرت به آلمان اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می توانید با موسسه تماس حاصل نموده و از مشاوره مشاورین مجرب ما در خصوص کشور آلمان بهرمند شوید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
Call Now Button