دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین (SEU university)

دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین (SEU) ، یکی از دانشگاه های ملی می باشد که در شهر نانجینگ ، در سال 1902 زمانی که این دانشگاه به عنوان کالج عادی Sanjiang تاسیس شد و به طور مستقیم تابع MOE چین است . پردیس اصلی دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین در مرکز شهر پایتخت باستانی نانجینگ واقع شده است، در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین دارای 4 پردیس می باشد که کل مساحت 427 هکتار را پوشش می دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت چین مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه بفرمایید .

منشاء دانشکده ی پزشکی از دانشگاه ملی مرکزی در سال 1935 و پس از آن، از کالج پزشکی راه آهن نانجینگ پیش از پیوستن آن به دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین بوده است. در حال حاضر، دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین دارای 6 بخش پزشکی عمومی و همچنین 12 گروه پزشکی بالینی می باشد. همچنین دارای 14 موسسات تحقیقاتی که به تحقیق اختصاص داده شده ، یک مرکز آموزشی برای آزمایش های پزشکی، و 2 آزمایشگاه کلیدی با حمایت مالی استان جیانگ سو و MOE می باشد. 10 بیمارستان آموزشی که بیش از 10،000 تخت بستری را کاملا نگه می دارد، وجود دارد که متعلق به مرکز آموزش بالینی می باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین

دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین

ثبت نام دانشجویان تمام وقت در دانشکده ی پزشکی بیش از 2400 نفر است، که شامل 1400 نامزد لیسانس، 622 نامزد کارشناسی ارشد، 143  نامزد دکترا و 390 نفر دانشجوی خارجی از بیش از 20 کشور می باشد.پزشکی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین دارای یک شهرت خوب است. این یک نظم کلیدی و ویژه مربوط به استان جیانگ سو است و دارای رتبه ی 20 در چین می باشد.

یکی از روش های مهاجرت به چین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به چین” اطلاعات کسب کنید .

برنامه MBBS از سال 2006 برای دانشجویان بین المللی باز بوده است و در سال 2007  توسط MOE تصویب شد و به عنوان دانشگاه واجد شرایط برای ارائه ی برنامه MBBS  به زبان انگلیسی تدریس شد. دانشجویان در این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرقی چین حدود  500 نفر هستند، به طور عمده از هند، پاکستان، اوگاندا، کنگو، آفریقای جنوبی و غیره .

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button