دانشگاه صنعتی دلفت هلند (Delft University of Technology Netherlands)

دانشگاه صنعتی دلفت هلند، یکی از بهترین دانشگاه های حال حاضر دنیا می باشد که در زمینه های مهندسی و تکنولوژی به درجات بالایی رسیده و می توان برای ادامه تحصیل دانشگاه صنعتی دلفت هلند را انتخاب نمود زیرا دانشگاه صنعتی دلفت هلند جز چند دانشگاه برتر دنیا محسوب می شود و در شهر دلفت کشور هلند یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای هلند واقع شده است.

برای اقامت و تابعیت در هلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هلند” را مطالعه فرمایید .

ابتدا دانشگاه صنعتی دلفت هلند به عنوان یک آکادمی سلطنتی برای مهندسان غیرنظامی تاسیس شد که فقط در حد آموزش به کارمندانی از دولت که در یک کمپانی خاص (Dutch East India Company) کار می‌کردند، فعالیت داشت. پس از جنگ جهانی دوم، تعداد دانشجویان دانشگاه دلفت به طور چشمگیری افزایش یافت. با این که ساختمان اصلی دانشگاه صنعتی دلفت هلند در مرکز شهر ساخته شده است، اما در حال حاضر مجموعه‌ای با نام «Mekelpark» در مجاورت شهر دلفت و به‌ منظور انتقال تمامی قسمت‌های دانشگاه صنعتی دلفت ، طراحی شده است. در پشت‌بام کتابخانه دانشگاه دلفت، از چمن به‌عنوان یک عایق طبیعی استفاده شده است.

دانشگاه صنعتی دلفت یک دانشگاه پژوهشی است که همیشه سعی داشته تعادل مناسبی بین تئوری و عمل در پروژه و کارهای علمی در مراکز تحقیق دانشگاه صنعتی دلفت ایجاد کند. این امر نیز موجب می شود دانشجویان در دانشگاه دلفت قادر به بدست آوردن مهارت های مهندسی که از  نیازهای آینده ی آنها در فرصت های شغلی بشمار میرود، باشند. دانشگاه صنعتی دلفت در سطح بین الملل ۳ جایزه ی نوبل را داراست که این خود میتواند برگ برنده ای باشد برای دانشگاه دلفت، برای جذب دانشجویان بین المللی که در دانشگاه دلفت در کشور هلند قصد ادامه تحصیل دارند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هلند” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه صنعتی دلفت هلند مقاطع تحصیلی دانشگاه صنعتی دلفت

دانشگاه صنعتی دلفت هلند حدود ۲۰،۰۰۰ دانشجو دارد که تقریبا یک ‌چهارم این تعداد را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند. دانشگاه صنعتی دلفت هلند در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی دلفت هلند در بیشتر رشته ها به زبان هلندی می باشد اما برای ارائه تقاضای پذیرش داشتن مدرک زبان انگلیسی کافیست. برای مقطع کارشناسی ارشد داشتن مدرک زبان انگلیسی کافیست زیرا دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دوره دکترا در هلند یک شغل محسوب می شود و برای آن حقوق ماهیانه وجود دارد. حقوقی که شرکت های دولتی یا خصوصی برای دوره دکترا پرداخت می کنند در واقع کمک هزینه تحصیلی می باشد که درقبال انجام برنامه تحقیقاتی و پژوهشی به آنها پرداخت می شود. آمار نشان می دهد دانشجویان ایرانی زیادی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه صنعتی دلفت هلند درحال تحصیل می باشند.

دانشگاه صنعتی دلفت هلند

دانشگاه صنعتی دلفت هلند

دانشگاه صنعتی دلفت هلند رنکینگ دانشگاه صنعتی دلفت هلند

در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها، رنکینگ دانشگاه صنعتی دلفت هلند در رشته‌های مهندسی و فناوری جزو ۲۰ دانشگاه اول و در علوم زیستی جزو ۵۰ دانشگاه اول قرار گرفته است.

در رنکینگ جهانی سایت the رتبه 58 جهان را به خود اختصاص داده است.

در مقاله ” مهاجرت به هلند” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به هلند اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه صنعتی دلفت هلند رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی دلفت هلند

دانشگاه صنعتی دلفت هلند دارای 8 دانشکده در رشته های مختلف معماری.مهندسی عمران زمین شناسی ، مهندسی برق و ریاضیات ، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک ، مهندسی دریا، مهندسی مواد ، مهندسی طراحی صنعتی، هوا و فضا، فناوری سیاست، مدیریت علوم پایه وکاربردی می باشد .

دانشگاه صنعتی دلفت هلند – شهریه دانشگاه صنعتی دلفت هلند

شهریه دانشگاه صنعتی دلفت هلند سالیانه متناسب با مقطع و رشته بین 10000 تا 15000 یورو می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که ...

نظرات کاربران
Call Now Button