دانشگاه شاندونگ چین (Shandong university )

دانشگاه شاندونگ چین ، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های چین می باشد که در شهر جینان در شرق استان شاندونگ واقع شده است همچنین دانشگاه شاندونگ چین دومین دانشگاه ملی کشور چین می باشد که در سال 1901 میلادی تاسیس شده است . دانشگاه شاندونگ چین نیز یکی از بزرگترین دانشگاه های چین به شمار می رود به طوری که جمعیت دانشجویان تمام وقت آن تا سال 2009 در حدود 57500 نفر بوده است . دانشگاه شاندونگ چین تحت پشتیبانی و حمایت مستقیم دولت چین قرار دارد . دانشگاه شاندونگ چین از 7 دانشکده تشکیل شده و در سال 1960 توسط وزارت آموزش چین به عنوان کلیدی ترین دانشگاه ملی کشور معرفی شده است . دانشگاه شاندونگ چین در زمینه های ریاضی، فیزیک و پزشکی ، زمینه تحقیقاتی بسیار قوی را دارد .برنامه های مهندسی دانشگاه شاندونگ چین نیز توسط 15 مرکز تحقیقات مدیریت و علوم در چین اداره می گردد.

سایت اصلی دانشگاه شاندونگ چین در پای کوه زیبای هزار بودا شمال منطقه ای به مساحت 146666 متر مربع قرار دارد. سایت جدید دانشگاه شاندونگ چین در دست ساخت است و گسترش بیش از 11،148،666 متر مربع که شامل 480.000 متر مربع فضای سبز است را درپیش دارد. کتابخانه دانشگاه شاندونگ چین دارای بیش از 825،300 جلد کتاب است.

برای اقامت و تابعیت در چین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه فرمایید .

شعار دانشگاه شاندونگ چین “پرورش فضائل و خیرخواهی، یادگیری گسترده و تمرین مداوم” می باشد، استفاده کامل از طب چینی، مفهوم تقویت ساخت و ساز، به عنوان نتیجه ویژگی های آموزشی می باشد، پرورش ذهن دانش آموزان توسط فرهنگ، تحکیم پایه و اساس، تاکید بر دانش و تشویق نوآوری جزو این موارد می باشد. تدریس و تحصیل در دانشگاه شاندونگ چین براساس سیستم آموزشی بریتانیا برنامه ریزی شده است، دانشگاه شاندونگ بر خلاف دیگر دانشگاه های چین تجربه خوبی در تدریس به زبان انگلیسی دارد. دانشگاه شاندونگ چین کار تدریس به زبان انگلیسی را از سال 1979 آغاز کرده است. دانشگاه شاندونگ چین دارای 37 دوره تحصیلی می باشد. تمامی مقالات، کلاس های آزمایشگاهی و امتحانات به زبان انگلیسی برگزار می شود. ده ها هزار نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه با مهارت های حرفه ای برای خدمت به جامعه آموزش داده می شوند. دانشگاه شاندونگ چین جز بهترین انتخاب ها برای تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین می باشد . دانشگاه پزشکی شاندونگ چین در رشته های پزشکی، بافت شناسی، جنین شناسی، زنان و زایمان و ژنتیک در دنیا از اعتبار خاصی برخوردار است.

دانشگاه شاندونگ چین – رنکینگ دانشگاه شاندونگ چین

در سال 2010 دانشگاه شاندونگ چین ، از میان 100 دانشگاه برتر چین از لحاظ کیفیت تحصیل رتبه 14 و از لحاظ کیفیت تدریس رتبه 11 را کسب کرد. در سال 2008، دانشکده مهندسی شادونگ بواسطه مرکز تحقیقاتی مدیریت و علوم چین، رتبه 15 جهانی را کسب کرد. طی 10 سال اخیر، دانشگاه شاندونگ چین در لیست 10 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. رنکینگ دانشگاه شاندونگ چین سال گذشته دانشگاه شاندونگ چین در رتبه بندی داخلی و در میان 100 دانشگاه چینی دیگر 14 اعلام شده است. در سال 2013 رتبه چهارم چین را در بین دانشگاه های پزشکی چین به دست آورد.

دانشگاه شاندونگ چین دانشکده های دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین در مجموع دارای 7 دانشکده می باشد. همه به جز یکی از آنها در شهر جینان، شهرستان مرکز استان شاندونگ واقع شده است. این دانشگاه ها با هم به مساحت 3.8  کیلومتر مربع را پوشش میدهند. دانشکده جینان در خارج از این شهرستان در نزدیکی شبه جزیره شاندونگ واقع شده است. دانشکده های دانشگاه شاندونگ چین عبارتند از :

  • پردیس مرکزی دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس هونجیلو دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس باوتوکوان دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس کیانفوشان دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس زینگلونگشان دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس کوییلو دارای کالج ویژه دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس دانشگاه شاندونگ از ویهای دانشگاه شاندونگ چین
  • پردیس چینگدائو دانشگاه شاندونگ چین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چین” بیاندازید.

دانشگاه شاندونگ چین – دانشجویان بین المللی در دانشگاه شاندونگ چین

در حال حاضر جهت ادامه تحصیل در چین 1393 دانشجوی پزشکی محلی و بیش از 600 دانشجویان بین المللی در دانشگاه شاندونگ چین مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه پزشکی شاندونگ در سال 2002 برای جذب دانشجویان پزشکی اقدام نمود و توانست در سال 2007 مدرک MOE را اخذ نموده و واجد شرایط شناخته شود. امروزه دانشگاه شاندونگ چین دانشجویانی از کشورهای آمریکا، سوئد، انگلستان، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، عربستان، ایران، پاکستان و بنگلادش را جذب کرده است.

دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین – هزینه تحصیل در دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین برای تقویت همکاری های بین المللی خود اقدام به تبادل هیات علمی و تبادل فناوری با دانشگاه های پزشکی کنتاکی ایالات متحده، دانشگاه یوتا، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه لیدن هلند، دانشگاه های کوئینزرلند و سیدنی استرالیا و دانشگاه پزشکی اکایامای ژاپن کرده است. دانشگاه پزشکی شاندونگ توسط WHO (سازمان بهداشت جهانی) به رسمیت شناخته شده و فارغ التحصیلان دانشگاه شاندونگ چین در رشته های MBBS و DBS آمادگی شرکت در آزمونهای پزشکی سایر کشور ها از جمله آزمون های MCL ،PMDC ،USMLE ،HPCSA و SCHSN را دارا خواهند بود.

در مقاله ” تحصیل در چین” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چین اطلاعات کسب کنید .

هزینه تحصیل در دانشگاه شاندونگ چین به شرح زیر می باشد:

  • هزینه پذیرش دانشگاه شاندونگ چین : 410 یوان
  • هزینه دانشگاه شاندونگ چین : 4500 یوان بصورت سالیانه
  • هزینه خوابگاه دانشگاه شاندونگ چین : 9000 یوان (اتاق دو نفره) و 10800 یوان (اتاق تک نفره)
  • هزینه بیمه دانشگاه شاندونگ چین : 600 یوان بصورت سالیانه
  • هزینه ویزا دانشگاه شاندونگ چین : 1000 یوان
  • هزینه دانشگاه شاندونگ چین : 500 یوان
  • هزینه کتاب: 1000 یوان
  • هزینه ی زندگی در چین در دانشگاه شاندونگ : ماهیانه 2000 یوان

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button