دانشگاه سیچوان چین (Sichuan University)

دانشگاه سیچوان چین یک دانشگاه ملی می باشد که در شهر چنگدو، مرکز اداری استان سیچوان، در جنوب غربی چین واقع شده است . دانشگاه سیچوان چین که توسط وزارت آموزش و پرورش (MOE) اداره می شود پس از ادغام تدریجی بین قدیمی ترین موسسات آموزش عالی در چین ایجاد شد و همچنین به نام دانشگاه سیچوان ، دانشگاه علم و صنعت چنگدو و دانشگاه خصوصی دانشگاه غرب چین نیز نامیده می شود .به عبارتیدانشگاه سیچوان چین تلفیقی از دو دانشگاه چنگدو و دانشگاه پزشکی غرب چین می باشد.

دانشگاه سیچوان چین دارای یک ارتباط و همکاری قوی با دانشگاه ها در اروپا و ایالات متحده، از جمله دانشگاه سن مری، دانشگاه Twickenham و دانشگاه سن پیتزبورگ است و با هم تبادل نظر دارند .در دانشگاه سیچوان چین چهار کتابخانه دانشگاهی وجود دارد که بیش از 5 میلیون نشریه را ذخیره می کنند و مراکز مهندسی که آخرین تحقیقات در پزشکی و زیست شناسی در آن قرار دارند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

اکنون دانشگاه سیچوان چین با بیش از ۵۰۰ برنامه آموزشی و دارای ۳۰ کالج دانشگاهی و بیش از ۴۰٫۰۰۰ دانشجو است که ۱۲۶ دوره کارشناسی را در ۱۰ دانشکده ارائه می دهد. تحت مدیریت موسسه سیچوان چین ، ۹ پایگاه ملی برای آموزش استعدادهای درخشان و آموزش در دوره های پایه، ۱ پایگاه ملی آموزش فرهنگ برای دانشجویان، ۷ مرکز ملی آموزش های تجربی، ۲۰ دوره کیفیت ملی و ۱۰ استاد برجسته دانشگاهی وجود دارد. دانشگاه سیچوان همیشه بر آموزش عمومی پایه تمرکز دارد، که در دانشگاه سیچوان چین به طور فعال مدل های اعتباری جدید را بررسی می کند، ۴۱۲ برنامه کارشناسی را تقویت می کند و برنامه تبدیل شدن به یک دانشگاه تحقیقاتی جامع در سطح جهانی را با استعدادهای خلاقانه شتاب می بخشد.

یکی از روش های مهاجرت به چین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به چین” اطلاعات کسب کنید .

اخیرا دانشگاه سیچوان چین اصلاحات متعددی را برای افزایش استعدادها انجام داده است. دانشجویان در بسیاری از مسابقات، از جمله چالش ملی، طراحی الکتریکی، مدل سازی ریاضی، مسابقه گفتار انگلیسی، هنرهای نمایشی، مسابقات فوتبال و غیره موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

دانشگاه سیچوان چینرنکینگ دانشگاه سیچوان چین

طبق آخرین رتبه بندی دانشگاه های چین دانشگاه سیچووان ، رنکینگ دانشگاه سیچوان چین در جایگاه ممتاز قرار گرفته و جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور چین محسوب می شود . در سال ۲۰۱۸، دانشگاه سیچوان چین در رتبه ۶۰۱ در میان ۸۰۰ دانشگاه برتر قرار گرفته است.

دانشگاه سیچوان چین

دانشگاه سیچوان چین

دانشگاه سیچوان چین – دانشکده های دانشگاه سیچوان چین

دانشکده های دانشگاه سیچوان چین شامل زیر می باشد :

  • دانشکده فلسفه دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده اقتصاد دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده حقوق دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده هنر دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده تاریخ دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده علوم دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده مهندسی دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده کشاورزی دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده پزشکی دانشگاه سیچوان چین
  • دانشکده مدیریت دانشگاه سیچوان چین

در مقاله ” اقامت در چین” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت چین اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه سیچوان دارای ۱۰ پروفسور چینی و آلمانی است که به صورت مجزا در رشته های پزشکی و غیر پزشکی نیز فعالیت مینمایند و همچنین دارای ۳۳ کالج گوناگون بوده که و رشته های مختلف از جمله : علوم انسانی ، علوم پایه ، مهندسی ، مدیریت ، پزشکی ، حقوق ، کشاورزی و هنر را در خود گنجانده است. این مرکز مجاز است تا در ۴۴ رشته مختلف مدرک دکترا به دانشجویان اعطا نماید.لازم به ذکر است بعضی از رشته ها به زبان چینی می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button