دانشگاه سماشکو روسیه (Sammashko University of Russia)

دانشگاه سماشکو روسیه یا همان دانشگاه دولتی پزشکی و دندان پزشکی یوداکیم اف مسکو روسیه در تاریخ ۲ آوریل سال ۱۹۲۲ میلادی به عنوان یک موسسه دولتی دندان پزشکی MMSI تاسیس شد . ارتقا دندان پزشکان و بررسی مسائل علمی و دندان پزشکی یکی از برترین اهداف این دانشگاه و مراکز آموزشی آن است و به عبارتی دانشگاه سماشکو روسیه یکی از پیشگامان عرصه آموزش دندان پزشکی بوده و بزرگترین مرکز آموزش علمی و عملی برای تحصیل در روسیه در سالهای اخیر است . دانشگاه سماشکو روسیه دارای قدمتی بیش از ۹۰ سال در آموزش پزشکی و دندان پزشکی است .

دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو و دانشگاه اصلی برای دندانپزشکان برای آماده سازی در یکی از دانشگاه های پیشرو در روسیه برای آموزش در تخصص پزشکی است . دانشگاه سماشکو روسیه دارای سابقه ۹۳ ساله می باشد، که دانشکده های دندانپزشکی آن برای اولین بار در روسیه در قرن ۱۹ ایجاد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در روسیه می توانید مقاله ” تحصیل در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه سماشکو روسیه 85 دوره با حضور بیش از 3000 کارشناس و 1269 استاد در بین آنها 126 پزشک و 729 نامزد علوم بیش از 7000 دانش آموز 350 کارورز و نفر از 200 فارغ التحصیلان جهت مطالعه جهت مطالعه وجود دارد . دانشگاه سماشکو روسیه هر سال 600 پزشک 50 استاد آموزش می دهد دانشجو در دانشگاه سماشکو روسیه آموزش بالینی را فرا می گیرد . دو تا از بزرگترین مجتمع های دندانپزشکی مسکو دارای 20 بیمارستان بالینی موسسه دارای 6 ساختمان دانشگاهی با سالن ها و کلاس های درس متعدد همراه با سخنرانی علمی هر روزه با امکانات فنی کتابخانه ای در دانشگاه سماشکو روسیه دارای ادبیات آموزشی و علمی که شامل آموزش های تمام وقت و پاره وقت در دانشکده دندانپزشکی با گروه دندانپزشکی کودکان و بخشی تحت عنوان دانشکده تمام وقت جهت درمان و دانشکده آموزش استادان پیشرفته و دانشکده مهارت پزشکی ارتقاء می یابد . دانشگاه سماشکو روسیه دارای دوره های مقدماتی برای ورود به موسسه را نیز دارا می باشد .

دانشگاه سماشکو روسیهدانشکده های دانشگاه سماشکو روسیه

دانشکده های دانشگاه سماشکو روسیه شامل موارد زیر می باشد :

  • دانشکده پزشکی عمومی دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده روانشناسی بالينی دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده اقتصاد دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده دانشجويان خارجی دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده مدد کاری دانشگاه سماشکو روسیه
  • دانشکده تحصيلات تکميلی دانشگاه سماشکو روسیه

دانشگاه سماشکو روسیه – متقاضیان رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه سماشکو روسیه

متقاضیان رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه سماشکو روسیه باید در دوره های آمادگی دانشگاه سماشکو روسیه به مدت ۹ ماه به تحصیل بپردازند. در این دوره ها دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی و سایر دروس برای رشته مورد نظر آموزش داده می شود. مدارک لازم برای ثبت نام در این دوره ها از ۱ سپتامبر تا ۳۰ سپتامبر پذیرفته می شود و کلاس ها در خود دانشگاه سماشکو روسیه از اول اکتبر برگزار می شود. هزینه این دوره در دانشگاه سماشکو روسیه برای دانشجویان بین المللی هزار روبل ( حدود ۳ هزار دلار ) می باشد.

برای اقامت و تابعیت در روسیه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

در پایان دوره آزمونی از متقاضیان گرفته می شود و افرادی که با موفقیت این آزمون را پشت سر بگذارند می توانند در رشته مورد نظر خود بهتحصیل در دانشگاه سماشکو روسیه ادامه دهند.لازم به ذکر است تحصیل در دانشگاه سماشکو روسیه به زبان روسی است و متقاضیان می توانند در دوره های آمادگی زبان روسی را نیز فرا بگیرند. طول دوره تحصیلی در دانشکده پزشکی دانشگاه سماشکو روسیه ۶ سال و در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه سماشکو روسیه ۵ سال است.

دانشگاه سماشکو روسیه

دانشگاه سماشکو روسیه

دانشگاه سماشکو روسیه –  پذیرش از دانشگاه سماشکو روسیه

مدارک لازم برای پذیرش از دانشگاه سماشکو روسیه به قرار زیر می باشد:

  • درخواست برای پذیرش از دانشگاه سماشکو روسیه
  • کپی و ترجمه رسمی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای پذیرش از دانشگاه سماشکو روسیه
  • تاییدیه مدارک تحصیلی در مسکو
  • گواهی پزشکی برای دانشگاه سماشکو روسیه
  • نتایج فلوئورنگاری برای دانشگاه سماشکو روسیه
  • انجام آزمایش ایدز برای پذیرش دانشگاه سماشکو روسیه
  • کپی پاسپورت برای پذیرش دانشگاه سماشکو روسیه
  • ویزای معتبر برای دانشگاه سماشکو روسیه
  • ۸ قطعه عکس ۳*۴ مات برای پذیرش دانشگاه سماشکو روسیه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به روسیه شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به روسیه ” بیاندازید.

دانشگاه سماشکو روسیه – فارغ التحصیلان دانشگاه سماشکو روسیه

فارغ التحصیلان دانشگاه سماشکو روسیه به شرح زیر می باشد :

  • oleg Yanushevich، DDM – از MSUMD، استاد، دکتر افتخاری روسیه
  • آناتولی شارپنک (۱۸۹۵ – ۱۹۶۹) – محقق و کارشناس ارشد بیوشیمی، استاد. او در سال ۱۹۳۹ در این دانشگاه در گروه شیمی زیستی حضور داشت. تا سال ۱۹۶۹ بنیانگذار یکی از نظریه های منشا و توسعه پوسیدگی دندان، شناخته شده به عنوان نظریه شارپنک پوسیدگی را عنوان کرد.
  • یاکوف کان، MD – استاد اورولوژی.
  • لئو Bokeria، MD – استاد، فرهنگستان از RAMS ، مدیر مرکز علمی جراحی قلب و عروق.  Bakulev علوم پزشکی، رئیس گروه قلب و عروق جراحی و مداخله قلب و عروق.

دانشگاه سماشکو روسیه با سطح بالا در کیفیت آموزش و شهریه نسبتا پایین در بین متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی طرفداران بسیاری دارد و دانشگاه بسیار خوبی برای متقاضیان تحصیل در روسیه می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه

کشور روسیه بزرگترین کشور جهان می باشد که آموزش عالی این کشور بیشتر به دلیل توفیق و برتری آن ...

انواع کالج های کشور روسیه انواع کالج های کشور روسیه

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا می باشد که در تلاش روز افزون است که سیستم آموزشی ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه 2020 برای تحصیل در دانشگاه های روسیه بهتر است در...

نظرات کاربران
Call Now Button