در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه سایمون فریزر کانادا به شما توضیح دهیم. کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است. یکی از روش های مهاجرت به کانادا ، تحصیل در کانادا می باشد. یکی از روش های تحصیل در کانادا ، تحصیل در دانشگاه سایمون فریزر کانادا است. در مقالات دیگر درباره دانشگاه های کانادا به طور مفصل توضیح خواهیم داد.
دانشگاه سایمون فریزر (SFU) دانشگاهی معتبر در کشور کانادا است که به آن لقب «برکلی شمال» داده‌اند، دارای 3 پردیس دانشگاهی در شهرهای ونکوور، برنابی و سوری است.
دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) در شهر ونکوور، استان بریتیش کلمبیا و یکی از 15 دانشگاه معتبر پژوهشی کاناداست که در آن آموزش های خلاقانه، پژوهش های پیشرفته و جمعیت توسعه یافته همگی در یکجا گرد آمده اند و در مسیر پیشرفت پیشتاز است. دانشگاه SFU در 9 سپتامبر 1965 با داشتن فضای دانشگاهی پویا در ساحل غربی بزرگترین مرکز شهری British Columbia و با 2500 نفر دانشجو تأسیس گردید.

در حال حاضر دارای 3 فضای باز دانشگاهی معین، 30000 دانشجو، 6500 دانشکده و پرسنل و 130,000 فارغ التحصیل می باشد و به یکی از برجسته ترین دانشگاه های علمی و پژوهشی دنیا تبدیل شده است.
و بطور پیاپی در میان دانشگاه های جامع و برتر کانادا رتبه بندی می شود بطوری که نامش در لیست آموزش عالی Times 100 با رتبه کمتر از 50 آورده شده است. همچنین اولین عضو کانادایی انجمن ورزشی دانشگاهی ملی- بزرگترین مجمع ورزشی دانشگاهی دنیا است.
این مطلب توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا دارید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

حتما بخوانید: آموزش زبان انگلیسی

دانشگاه سایمون فریزر کانادا
دانشگاه سایمون فریزر کانادا

درباره دانشگاه سایمون فریزر بیشتر بدانید

“اس اف یو” همواره به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کانادا مطرح بوده و در رتبه‌بندی سالانه کانادا (مک لین)، 5 سال در صدر گروه دانشگاه‌های جامع کانادا بالاتر از دانشگاه واترلو ، دانشگاه کنکوردیا و دانشگاه ویکتوریا قرار داشته است.

  • طبق آخرین آمار در سال 2015 ”اس اف یو” جز 5 دانشگاه اول کانادا در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر قرار گرفت. همچنین دانشگاه سایمون فریزر کانادا در رده 17 ام جهان در بین دانشگاه‌های با قدمت کمتر از 50 سال جهان قرار دارد.
  • در سال 2007 دانشگاه سایمون فریزر در زمینه مهندسی کنترل، مکاترونیک، روباتیک و فناوری میکرو و نانو که «High Tech» نامیده می‌شوند در رده 20 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت.
  • دانشگاه سایمون فریزر کانادا به افتخار سایمون فریزر (20 مارس سال 1776– 18 اوت 1862) تاجر پوست و کاوشگر نام‌گذاری شده است.
  • از جمله عجایب ساخته شده در دانشگاه سایمون فریزر کانادا ، می‌توان به کوچکترین کتاب دنیا اشاره کرد. کتابی به ابعاد 0/07 در 0/10 میلیمتر که در دانشکده علوم مهندسی ساخته شد و در کتاب رکوردها نیز ثبت گردید.

دانشگاه سایمون فریزر کانادا
دانشگاه سایمون فریزر کانادا

دانشکده های دانشگاه سایمون فریزر کانادا

دانشکده های دانشگاه سایمون فریزر کانادا شامل :

  • دانشکده علوم کاربردی
  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده بازرگانی Beedie
  • دانشکده ارتباطات، هنر و تکنولوژی
  • دانشکده محیط زیست
  • دانشکده علوم بهداشت
  • دانشکده علوم
  • دانشکده آموزش
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
دانشگاه آکادیا کانادا دانشگاه آکادیا کانادا

دانشگاه آکادیا کانادا یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین دانشگاه های علوم انسانی در کانادا می ب...

دانشگاه رجینا کانادا دانشگاه رجینا کانادا

دانشگاه رجینا کانادا در سال 1974 میلادی با 10 دانشکده و 25 گروه علمی و مشهور در زمینه کیفیت آموز...

دانشگاه ترنت کانادا (University of Trent) دانشگاه ترنت کانادا (University of Trent)

دانشگاه ترنت کانادا یکی از برترین دانشگاه های کانادا می باشد که در امتداد رودخانه Otonabee واق...

نظرات کاربران
Call Now Button