دانشگاه سالزبورگ اتریش (Universität Salzburg)

در اینجا قصد داریم درباره دانشگاه سالزبورگ اتریش توضیح دهیم . یکی از روش های مهاجرت به کشور اتریش ، تحصیل در اتریش می باشد . برای تحصیل در اتریش می توانید در دانشگاه سالزبورگ اتریش تحصیل کنید . در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دانشگاه های اتریش توضیح خواهیم داد .

دانشگاه سالزبورگ اتریش ، دانشگاهی دولتی که در سال 1622 توسط شاهزاده اسقف اعظم پاریس (فرانسه) به نام Lodron در شهر سالزبورگ اتریش تاسیس شده است . شهر سالزبورگ اتریش از جمله شهرهای زیبای جهان می باشد که آمیخته ای از مدرنیته و سنت است . چشم اندازهای زیبای سالزبورگ و محیط آرام این شهر و کیفیت بالای دانشگاه، بسیاری از دانشجویان را به خود جذب کرده است . در دانشگاه سالزبورگ در طول هر سال تحصیلی 5600 دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود . در سال 2015 میلادی دانشگاه سالزبورگ اتریش در حدود 18000 دانشجو داشته است .

دانشگاه سالزبورگ اتریش دانشکده های دانشگاه سالزبورگ اتریش

دانشگاه سالزبورگ اتریش از 4 دانشکده تشکیل شده است . دانشکده های دانشگاه سالزبورگ اتریش  شامل :

  • دانشکده الهیات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم فرهنگی و اجتماعی
  • دانشکده علوم طبیعی

در دانشگاه Salzburg چهار دانشکده وجود دارد. در طول هر سال تحصیلی، حدود 5600 دوره ارائه میشود. دانشکده کاتولیک-الهیات قدیمی ترین دانشکده از چهار دانشکده دانشگاه سالزبورگ است و از سال 1622 شروع به کار کرده است. این دانشکده شامل چهار بخش است. دانشکده حقوق به پنج بخش تقسیم می شود و برنامه های پنج گانه را ارائه می دهد. دانشکده علوم فرهنگی و اجتماعی، بزرگترین دانشکده سالزبورگ ، شامل دوازده بخش و 30 رشته تحصیلی است. در دانشکده علوم طبیعی، هشت واحد و هفت برنامه وجود دارد.

دانشگاه سالزبورگ اتریش رشته های  دانشگاه سالزبورگ اتریش

رشته های  دانشگاه سالزبورگ اتریش شامل : علوم سیاسی، مطالعات عاشقانه/پرتغالی، مدیریت رسانه های ورزشی، قانون و اقتصاد، مطالعات روزنامه نگاری و ارتباطات، مطالعات ارتباطی، ذهن و پذیرش، ادبیات مقایسه و مطالعات فرهنگی، علوم کامپیوتر کاربردی، مطالعات اتحادیه اروپا، ژئوآنارکتیک کاربردی، کانی شناسی کاربردی، زمين شناسي، تاریخ فرهنگی یهودیان، تاریخ، ریاضیات، فلسفه، جامعه شناسی، جغرافیا، باستان شناسی کلاسیک، گیاه شناسی / گیاهان زراعی، زیستشناسی / زیست شناسی حیوانات، مطالعات آموزش مذهبی کاتولیک، جامعه شناسی، زیست شناسی، تحصیلات، جغرافیا، تاریخ، زبانشناسی، ریاضیات، فلسفه، روانشناسی، مطالعات روانشناسی(فرانسوی)، مطالعات روانشناسی (ایتالیایی)، مطالعات عاشقانه (اسپانیایی)، مطالعات انگلیسی و آمریکایی، آلمانی فلسفه / مطالعات آلمان، فلسفه در دانشکدۀ الهیات کاتولیک، مطالعات روانشناسی / فرانسوی، تاریخ هنر، زبانشناسی، روانشناسی، مطالعات عاشقانه / ایتالیایی، علوم فنی، فلسفه در دانشکدۀ الهیات کاتولیک، فلسفه، قانون، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و اقتصادی و …

دانشگاه سالزبورگ اتریش

دانشگاه سالزبورگ اتریش

دانشگاه سالزبورگ اتریش دوره های زبان در دانشگاه سالزبورک

در این قسمت قصد داریم درباره دوره های زبان در دانشگاه سالزبورک توضیح دهیم . دانشگاه مانند دیگر دانشگاه های اتریش دورههای زبان برای دانشجویان خارجی برگزار میکنند قبل از شروع کورس اصلی و همچنین دوره های آماده سازی زبان آلمانی بصورت فشرده برای دانشجویان هم برگزار میکنند . این دورها بیشتر برای دانشجویان اراسموس و تبادل به منظور بهبود مهارتهای زبان آلمانی می باشد .

دانشگاه سالزبورگ اتریش مزایای تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش

مزایای تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش به این صورت است که تحصیل در دانشگاه های اتریش تقریبا رایگان است ونیاز به نمره زبان نیست ابتدا دانشگاه دوره های زبان را برگزار می کند .
اخذ پذیرش از دانشگاه سالزبورگ اتریش محدودیت سنی ندارد و گپ تحصیلی هم مطرح نمی باشد.کلیه دانشجویان در هر شرایط سنی میتوانند به آسانی در هر بانکی حساب باز کرده و از کلیه خدمات بانکی به صورت کاملا مجانی برخوردار شوند. دانشجویان زیر ۲۷ سال می توانند بلیت ماهانه برای وسایل نقلیه اعم از اتوبوس، مترو، قطارهای خیابانی با تخفیف ویژه خریداری کنند.

دانشگاه سالزبورگ اتریش کتابخانه دانشگاه سالزبورگ

کتابخانه دانشگاه سالزبورگ شامل یک کتابخانه اصلی و همچنین کتابخانه های خاص در هربخش دانشکده ها ، کتابخانه ارائه می دهد خدمات جامعی به دانشجویان ، اساتید ، کارکنان، دانش آموزان و عموم مردم که علاقه مند به کتاب ها، مجلات و منابع الکترونیکی هستند.کتابخانه دانشگاه سالزبورگ برای همه قابل دسترس است، و خدمات آن رایگان می باشد . کتابخانه اصلی، واقع در مرکز شهرستان، یک کتابخانه ذخیره سازی ارائه رسانه در مورد موضوعات متعدد است، در حالی که کتابخانه های خاص در بخش دانشگاه ها و دانشکده کتابخانه دسترسی آزاد با طیف گسترده ای از ادبیات متخصص هستند.

دانشگاه سالزبورگ اتریش خوابگاه های در اتریش

کلا خوابگاه ها در اتریش مستقل از دانشگاه فعالیت میکنند در شهر سالزبورک هم سازمانهای هستند که مسکن به دانشجویان خارجی ارائه می دهد در این شهر هم خوابگاه های وجود دارد که تا دانشگاه حدود 10 تا 15 دقیقه فاصله دارد و برای رفت و آمد تا دانشگاه و یا به خوابگاه دسترسی به سیستم حمل و نقل از طریق قطارها و اتوبوس ها میسر می باشد . خوابگاهها به اینصورت می باشند که در تمامی اتاقها سرویس بهداشتی، تلفن، اینترنت ودر ساختمان خوابگاه ها آشپزخانه، بوفه، رختشور خانه، سالن نمایش یا تلوزیون، حیات، باشگاه و اتاق موسیقی را داراست و هزینه های ماهیانه از 300 یورو تا 600 یورو می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اتریش تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش و اخذ ویزای تحصیلی اتریش جز پر طرفدارترین برنامه های مهاجرت به ات...

کار در اتریش کار در اتریش

کار در اتریش برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد م...

تحصیل پزشکی در اتریش تحصیل پزشکی در اتریش

راه های مختلفی جهت مهاجرت به اتریش وجود دارد اما یکی از بهترین راه های مهاجرت به اتریش، مها...

نظرات کاربران
Call Now Button