دانشگاه سالامانکا اسپانیا (Universidad de Salamanca)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه سالامانکا اسپانیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد . یکی از روش های تحصیل در اسپانیا ، تحصیل در دانشگاه سالامانکا اسپانیا می باشد . شما می توانید درباره دیگر دانشگاه های اسپانیا در مقالات دیگر به طور مفصل اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه سالامانکا در سال 1218 در شمال غربی اسپانیا تاسیس شد و به عنوان یکی از مراکز و موسسات قدیمی در اروپا و اولین موسسه تحصیلات عالی کشور اسپانیا است . دانشگاه سالامانکا اسپانیا ممتاز ، حدود 30000 دانشجو را آموزش می دهد و مرکزی مهم در آموزش علوم انسانی است .

دانشگاه سالامانکا اسپانیا – تحصیل در دانشگاه سالامانکا

تحصیل در اسپانیا در دانشگاه سالامانکا این کشور از کالج های حقوق، هنرهای واقعی، علوم و پزشکی و نیز بخش های آکادمیک تشکیل شده و همچنین بیش از 250 دوره در دانشگاه سالامانکا اسپانیا پیشنهاد شده است. این مرکز از سال 1929 شروع به تدریس زبان اسپانیایی و دوره های فرهنگی کرد و بیش از 4000 زبان آموز زبان های خارجی را هر ساله جذب می کند. دوره های یکساله زبان اسپانیایی در ساختمان اوکلس مونرس تشکیل می شود، جایی که دانش آموختگان امضاهای خود را روی دیوار با جوهری که از خون گاو، روغن زیتون و گیاه بود نوشتند. شعار دانشگاه اینگونه ترجمه می شود «چیزی که طبیعت به دانشگاه سالامانکا اسپانیا نمی دهد، ارائه نمی شود.»

 دانشگاه سالامانکا اسپانیا رتبه بندی دانشگاه سالامانکا

رتبه بندی دانشگاه سالامانکا به این صورت است که اعضای دانشگاه شامل دان کوییزوت نویسنده میگوئل دی سروانتس، هرنان کورتس، و کارگردان الکسندر پاینه، که فیلم About Schmidt and Sideways را کارگردانی کرد. سالامانکا که حدود 170000 نفر دانشجو دارد حدود 2 ساعت رانندگی از مادرید است که بعنوان شهر طلایی از آن یاد می شود، چرا که در ساختمان های آن سنگ ها برق می زنند. شهر قدیمی، خانه شهردار پلازا، دو معبد معروف در یونسکو ثبت جهانی شده است که در سال 2002، این شهر بعنوان پایتخت فرهنگی نام گذاری شد.

دانشگاه سالامانکا اسپانیا – دانشکده های دانشگاه سالامانکا

دانشکده های دانشگاه سالامانکا عبارتند از :

  • بیولوژی
  • علوم شیمی
  • داروسازی
  • پزشکی
  • روانشناسی
  • علوم کشاورزی و محیط زیستی
  • علوم اجتماعی
  • هنرهای زیبا
  • اقتصاد و تجارت
  • حقوق
دانشگاه سالامانکا اسپانیا

دانشگاه سالامانکا اسپانیا

دانشگاه سالامانکا اسپانیا  – دانشجویان بین المللی در دانشگاه سالامانکا

در این قسمت می خواهیم درباره دانشجویان بین المللی در دانشگاه سالامانکا توضیح دهیم . در وبسایت موسسه آتیه آفرینان دوره های اسپانیایی زبان دانشگاه سالامانکا را معرفی کردیم، هر چند که دانشجویان خارجی این شانس را دارند که در دوره های مختلفی درس بخوانند. دانشگاه سالامانکا به خود از بابت قضیه احترام به دانشجویان بین المللی و ایجاد محیطی از فرهنگ های مختلف می بالد و 25% دانشجویان را که از 70 کشور آمده اند در بر می گیرد. دانشجویان خارجی که تجارت، اقتصاد و روابط بین الملل در کشور های خود می خوانند، می توانند یک ترم را در این دوره خاص که شامل 3 درس می شود نیز بگذرانند. تمامی دروس (به استثنای یکی از آن ها) به انگلیسی انجام می شود.

دانشگاه سالامانکا اسپانیا – زبان در دانشگاه سالامانکا

در این قسمت می خواهیم درباره زبان در دانشگاه سالامانکا توضیح دهیم . دانشگاه سالامانکا همچنین به دانشجویان خارجی این شانس را داده که زبان انگلیسی یاد بگیرند! کمپ های تحصیلی تابستانی ارائه می شوند و به دانشجویان این امکان را می دهند تا تعطیلات خود را هم زبان یاد بگیرند و هم از فعالیت های سرگرم کننده و جالب بهره مند شوند.

 

  گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند س...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button