دانشگاه سارلندس آلمان (universität des saarlandes)

دانشگاه سارلندس آلمان (universität des saarlandes)، دانشگاه سارلاندس یک دانشگاه دولتی در زاربروکن در ایالت سارلندس است. این دانشگاه که در غرب رودخانه راین قرار دارد و پس از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است. دانشگاه سارلندس آلمان در مرز آلمان و فرانسه واقع است به همین دلیل یک دانشگاه دو زبانه آلمانی–فرانسوی به حساب می آید، دوزبانه بودن کارکنان دانشگاه (آلمانی و فرانسه) به دانشگاه وجهه‌ای بین‌المللی داده است. در دانشگاه سارلندس آلمان ۱۷۳۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند که تقریبا ۱۸ درصد از آنها دانشجویان بین المللی هستند که ۶ درصد از متوسط دانشجویان بین المللی در آلمان بیشتر می باشد. دانشگاه سارلندس آلمان در رشته های انفورماتیک، علوم کامپیوتر، علوم مواد، فناوری نانو و علوم زیستی معروف است. دانشگاه سارلندس دارای شش دانشکده می باشد که تمام شاخه‌های اصلی دانش را پوشش می‌دهند. تاکنون 9 عضو هیئت علمی این دانشگاه برندهٔ برترین نشان علمی آلمان،جایزه گوتفرید ویلهلم لایبنیتس شده‌اند.

دانشگاه سارلندس آلمان – رنکینگ دانشگاه سارلندس آلمان

رنکینگ دانشگاه سارلندس آلمان به شرح ذیل است :

  • رتبه ی 550-500 جهان در سیستم رتبه بندی QS 2016
  • رتبه ی 503 ام جهان در سیستم رتبه بندی آموزش عالی تایمز THE 2017
  • رتبه 41ام بین دانشگاه های کشور آلمان در سال 2017

دانشگاه سارلندس آلمان – دانشکده های دانشگاه سارلندس آلمان

دانشکده های دانشگاه سارلندس آلمان شامل :

  • دانشکده کسب و کار
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
  • دانشکده علوم طبیعی و تکنولوژی
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده حقوق

دانشگاه سارلندس آلمان – شرایط و مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه سارلندس آلمان

مدارک تحصیلی  اخذ پذیرش از دانشگاه سارلندس آلمان به صورت زیر است :

  • ارائه گواهی دیپلم متوسطه مانند Abitur، مدرک باکالوریا، GCE, attestatو 12th class
  • مدارک دوره متوسطه و سوابق علمی

*دانشجویانی که مدارک آنها مطابق با مدرک استاندارد کشور آلمان ( Abitur) نباشد، به طور مستقیم به این دانشگاه اپلای نمی شوند. این دانشجویان اگر آزمون ارزیابی Feststellungsprüfung را با موفقیت بگذرانند، برای تحصیل در دانشگاه سارلندس آلمان اپلای می شوند. در غیر این صورت باید دوره کالج را بگذرانند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/Saarland-University.mp4″]

دانشگاه سارلندس آلمان – شرایط زبان آلمانی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه سارلندس آلمان

در این بخش قصد داریم درباره زبان آلمانی برای اخذ پذیرش از دانشگاه سارلندس آلمان بپردازیم. برای تحصیل در دانشگاه سارلندس، دانشجویان بین المللی باید یکی از گواهی های مهارت های زبان آلمانی  در یکی از آزمون های زیر را ارائه دهند:

  • گواهی دیپلم تحصیل در آلمان (Abitur)
  • آزمون DSH (سطح 2 یا 3)
  • آزمون PNDS
  • آزمون سنجش (Studienkolleg)
  • آزمون ZOP، KDS، GDS از موسسه ی گوته
  • دیپلم زبان انگلیسی- DSD-II
  • TestDaf با نمره ی 4 یا5 در هر مرحله

دانشگاه سارلندس آلمانهزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه سارلندس آلمان

در این قسمت می خواهیم درباره بورسیه دانشگاه سارلندس آلمان توضیح دهیم . دانشگاه سارلندس کمک هزینه تحصیلی و یا بورسیه ارائه نمی دهد. اطلاعات مربوط به کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی از سفارت خانه های آلمان و دفاتر کنسولی در خارج از کشور و از خدمات دانشگاه های آلمان (DAAD) در دسترس است.

دانشگاه سارلندس آلمان

دانشگاه سارلندس آلمان

دانشگاه سارلندس آلمان – بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه سارلندس آلمان

در اینجا می خواهیم درباره بورسیه دانشگاه سارلندس آلمان توضیح دهیم . دانشگاه سارلندس کمک هزینه تحصیلی و یا بورسیه ارائه نمی دهد. اطلاعات مربوط به کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی از سفارت خانه های آلمان و دفاتر کنسولی در خارج از کشور و از خدمات دانشگاه های آلمان (DAAD) در دسترس است.

دانشگاه سارلندس آلمان – وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه سارلندس آلمان

خوابگاه های دانشگاه سارلندس آلمان به شرح ذیل است :

  • رزیدنت دانشجویی Guckelsberg (نرخ اجاره ماهیانه آپارتمان تک نفره 239 تا 289 یورو در ماه، آپارتمان دو نفره334 تا 529 یورو در ماه ، آپارتمان خانواده596 یورو در ماه):این خوابگاه یک محل اقامت روستایی و در حومه شهر می باشد. که با پای پیاده تا پردیس Saarbrücken ، 10 دقیقه طول می کشد.این آپارتمان ها مبله و دارای اشپزخانه ، حمام ،توالت و.. می باشند.دارای 46 آپارتمان تک نفره ،11 آپارتمان دو نفره،55 آپارتمان دو اتاقه،سه آپارتمان خانواده می باشد.
  • رزیدنت دانشجویی (نرخ اجاره ماهیانه 236 یورو): این اقامتگاه در محل پردیس Saarbrücken در نزدیکی سالن غذاخوری Mensa واقع شده است.از 72 آپارتمان موجود در این اقامتگاه ، 22 آپارتمان مخصوص دانشجویان معلول طراحی شده است. اپارتمان ها تک نفره با مساحت 20 متر مربع ، دارای آشپزخانه،حمام و توالت و.. هستند.
  • رزیدنت Waldhaus(نرخ اجاره ماهیانه برای آپارتمان تک نفره 280 یورو ، برای آپارتمان دو نفره 240 تا 282 یورو و برای آپارتمان خانواده 539 تا 713یورو): این اقامتگاه بین پردیس و مرکز شهر Saarbrücken واقع شده است. شامل 323 آپارتمان برای خانواده، زوج و تک نفره می باشد. آپارتمان ها مبله، دارای آشپزخانه،حمام،توالت و… هستند.این اقاتگاه شامل 54 آپارتمان تک نفره ،17 آپارتمان دونفره، 14 آپارتمان خانواده، می باشد.
  • رزیدنت دانشجویی Rotenbergstraße (نرخ اجاره ماهیانه برای آپارتمان تک نفره 270 تا 301یورو ، برای آپارتمان دو نفره 451 یورو و برای آپارتمان خانواده 694یورو):این اقامتگاه در Nauwieserviertel واقع شده است که تنها 5 دقیقه پیاده با مرکز شهر ،و 5 کیلومتر تا دانشگاه فاصله دارد.تمام آپارتمان ها به طور کامل مبله با آشپزخانه مجهز، حمام، توالت هستند.این اقامتگاه شامل 45 آپارتمان یک نفره، 5 آپارتمان دو اتاقه،یک آپارتمان خانواده می باشد .
  • رزیدنت Haus Schwamm (نرخ اجاره ماهیانه 241 تا 280 یورو):این اقامت گاه در خیابان Dudweiler در منطقه Saarbrücken واقع شده است. فاصله این اقامتگاه تا محل ایستگاه دانشجویان 5 دقیقه با پیاده روی است.آپارتمان ها مبله ، دارای حمام و توالت هستند.در این اقامت گاه 21 آپارتمان تک نفره وجود دارد و یک خوابگاه  دانشجویی خصوصی است.
  • رزیدنت Max-Kade-Haus (نرخ اجاره ماهیانه برای آپارتمان تک نفره 247 ، برای آپارتمان دو نفره 268 تا287 یورو ):دارای 135 اتاق خواب مطالعه و 12 اپارتمان است.این اقامت گاه در منطقه واربورگ هامبورگ قرار دارد.تمام اتاق ها مبله و امکانات آشپزخانه ،حمام و توالت و… ارائه شده است.این مجموعه سه دقیقه پیاده روی تا بیمارستان دانشگاه فاصله دارد.
  • رزیدنت دانشجویی A (نرخ اجاره ماهیانه برای آپارتمان تک نفره 240یورو ، برای آپارتمان دو نفره 451 یورو و برای آپارتمان چهار نفره 925یورو): این اقامتگاه در هامبورگ واقع شده است و  10 دقیقه پیاده روی تا بیمارستان دانشگاه سارلندس فاصله دارد.و دارای 59 آپارتمان تک نفره، 6 آپارتمان دو نفره، 4 آپارتمان چهار نفره می باشد.تمام اتاق های این خوابگاه مبله می باشند

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
Call Now Button