دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس MSLU

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس یکی از قدیمی ترین دانشگاه های بلاروس است که برگذار کننده دوره های لیسانس  و فوق لیسانس و دکترا در زبان های انگلیسی ,آلمانی,فرانسوی ,ایتالیایی ,ژاپنی ,چینی,عربی ,ترکی ,کره ای,چکی, فارسی ,روسی و بلاروسی است.

رشته هایی از قبیل تفسیر و ترجمه,آموزش و تدریس زبان انگلیسی ,ادبیات انگلیسی در دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU تدریس میشود.

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – شرایط تحصیل در بلاروس دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU

علاقمندان به تحصیل در بلاروس که قصد تحصیل در دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU را دارند باید دوره پیش دانشگاهی دوره زبان را بگذرانند. دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU معمولا زبان اول را روسی قرار می دهد، با اینکه سیستم آموزش زبان دوم بر پایه همان زبان درخواستی است یعنی انگلیسی را با انگلیسی آموزش می دهند و زبان های دیگر را با همان زبان، اما دانشجو متقاضی تحصیل در بلاروس واحد هایی در طول مدت تحصیل در دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU نیاز به دانستن زبان روسی می باشد،برای همین امر دانشجوی متقاضی تحصیل در بلاروس باید در حد متوسط به زبان روسی آشنایی داشته باشد که در دوره پیش دانشگاهی زبان دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU این امر ممکن می شود. بعد از اتمام دوره پیش دانشگاهی زبان دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU دانشجو می تواند بدون امتحان ورودی و با در دست داشتن مدرک دوره پیش دانشگاهی دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU به دانشگاه ورود و در شاخه درخواستی خود تحصیل نماید.

مدرک کارشناسی یا لیسانس دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU چهار ساله می باشد و برای کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس این دوره بین یک و نیم الی ۲ سال است.

دوره دکترا هم بین ۲ سال الی ۴ سال می باشد.

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – معرفی دانشگاه زبان های خارجه مینسک

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس یکی از قدیمی ترین دانشگاه های بلاروس است که برگذار کننده دوره های لیسانس  و فوق لیسانس و دکترا در زبان های انگلیسی ,آلمانی,فرانسوی ,ایتالیایی ,ژاپنی ,چینی,عربی ,ترکی ,کره ای,چکی, فارسی ,روسی و بلاروسی است.

رشته هایی از قبیل تفسیر و ترجمه,آموزش و تدریس زبان انگلیسی ,ادبیات انگلیسی در این دانشگاه تدریس میشود.

 

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU بلاروس

اگر قصد تحصیل در رشته های زبان را دارید , می توانید در دانشگاه قدیمی مینسک بلاروس تحصیل کنید . دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU بلاروس در مقطع لیسانس  و فوق لیسانس و دکترا دانشجو می پذیرد .این دانشگاه تدریس زبان های  انگلیسی ,آلمانی,فرانسوی ,ایتالیایی ,ژاپنی ,چینی,عربی ,ترکی ,کره ای,چکی, فارسی ,روسی و بلاروسی به متقاظیان تحصیل در رشته زبان آموزش می دهد.

رشته های دیگری هم از قبیل تفسیر و ترجمه,آموزش و تدریس زبان انگلیسی ,ادبیات انگلیسی در دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس برای دانشجویان تدریس می شود.

 

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – شرایط تحصیل در دانشگاه زبان مینسک بلاروس

اگر شما قصد تحصیل در دانشگاه زبان مینسک بلاروس دارید,باید در ابتدا در دوره ی پیش دانشگاهی زبان را گذرانده باشید,زبان تدریس اصلی دردانشگاه مینسک بلاروس  ,زبان روسی می باشد.اما اگر شما به زبان روسی مسلط نیستید می توانید تحصیل در این دانشگاه را به زبان انگلیسی انتخاب کنید.یعنی تحصیل برای شما به زبان انگلیسی می باشد. یعنی انگلیسی را با انگلیسی آموزش می دهند .

یکی از نکات مهم و قابل ذکر برای تحصیل در این دانشگاه این می باشد که شما زبان روسی را یاد بگیرید, زیرا اگر شما زبان روسی بلد نباشید برای تحصیل و پاس نمودن دروس در این دانشگاه دچار مشکل می شوید.زیرا بعضی از دورس برای شما با زبان روسی تدریس می شود.

شما برای پذیرش در دانشگاه زبان مینسک بلاروس باید مدرک دوره پیش دانشگاهی زبان را داشته باشید تا زمان ثبت نام در دانشگاه به راحتی بتوانید پذیرش شوید.

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – مدت زمان تحصیل در دانشگاه زبان مینسک بلاروس

مدت زمان تحصیل در دانشگاه زبان مینسک بلاروس  (لیسانس )چهار سال می باشد,اما در مقطع کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) بین یک و نیم الی ۲ سال است و همچنین در مقطع دکترا بین ۲ سال الی ۴ سال می باشد.

دانشگاه زبان های خارجه مینسک بلاروس – دانشگاه زبان های خارجه مینسک MSLU

دانشگاه زبان های خارجه مینسک یکی از قدیمی ترین دانشگاههای بلاروس است که برگذار کننده دوره های لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در زبان های انگلیسی ,آلمانی,فرانسوی ,ایتالیایی ,ژاپنی ,چینی,عربی ,ترکی ,کره ای,چکی, فارسی ,روسی و بلاروسی است.

دانشگاه دولتی زبان شناسی مینسک در زمینه آموزش زبانهای خارجی از رتبه اول برخوردار می باشد. امروزه هجده زبان شامل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، عربی، ترکی، کره ای، سوئدی، لهستانی، چک، هلندی، فارسی، عبری، روسی و بلاروسی بطور حرفه ای تدریس وزبان فنلاندی هم به زودی به آنها افزوده می شود.

در حال حاضر آموزش در هفت رشته دانشگاهی شامل تفسیر وترجمه، تدریس زبان، خدمات ارتباطی، روابط عمومی،روابط بین الملل (سیاسی)، روابط اقتصادی خارجی و گردشگری بین المللی و همچنین هجده رشته تخصصی از جمله ادبیات جهان، محاسبات زبانی، کشور شناسی، ترجمه ادبی، ترجمه فنی، ترجمه همزمان، فناوری های ارتباطات در کسب و کار، طراحی گرافیک و غیره صورت می گیرد.

همچنین آموزش در مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری در تمام رشته های علمی در دانشگاه زبان شناسی امکان پذیر بوده و دوره کارشناسی تجربی در چهاررشته جدید شامل ترجمه و ترجمه شناسی، مدیریت ارتباطات، تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری های جدید در تدریس زبانهای خارجی برگزار می گردد.

دانشگاه زبان شناسی مینسک ، مرکز هماهنگی فعالیتهای علمی و آموزشی دانشکده ها و رشته های زبانهای خارجی پانزده دانشگاه و هفت کالج تربیت معلم بلاروس بوده و انجمن آموزشی که تهیه برنامه های تحصیلی و استانداردهای آموزشی با توجه به رشته تخصصی دانشگاه برای تمام سطوح نظام آموزشی را بر عهده دارد در آن فعالیت می کند.

دانشگاه زبان شناسی مینسک به طور فعال در تهیه و اجرای سیاست نوآوری جمهوری بلاروس در زمینه آموزش زبانهای خارجی شرکت می کند که به دلیل تخصصی بودن آن،امکان تأمین تمام نیازهای آموزشی جوانان در زمینه تحصیلات علوم انسانی، زبان شناسی و تدریس زبانهای خارجی فراهم شده است.

دانشگاه زبان شناسی، عضوانجمن بین المللی دانشگاه ها که آموزش مترجمین حرفه ای را بر عهده دارد (CIUTI)و همچنین عضوانجمن دانشگاه های امضاء کنندگان تفاهمنامه با سازمان ملل متحد می باشد.

همچنین دانشگاه زبان شناسی مینسک عضو فعال مؤسسه بنیادی زبان و فرهنگ کشورهای مشترک المنافع، عضو دائم انجمن بین المللی مدرسان زبان و ادبیات روس، مبتکر اجرای پروژه منحصر به فرد آموزشی و علمی Lingvaparkدر زمینه بهره برداری از ظرفیتهای فکری بعنوان دانشگاه اصلی زبان شناسی کشور جهت حل و فصل مؤثر مشکلات آموزش زبانها و میانجی بین زبانها از جمله فعالیتهای تولیدی،اجتماعی، اقتصادی و همچنین همراهی کالاها و خدمات تولیدی به زبانهای مورد تقاضا و زبانهای نادر می باشد.

تعداد 781 استاد و پرفسور که از تجربیات و مهارتهای حرفه ای منحصر به فرد در زمینه آموزش و پرورش و روش تدریس برخوردار بوده و متخصصینی از کشورهای امریکا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن،چین، سوئد، کره، ایران، ترکیه، روسیه و غیره مشغول به تدریس می باشند.

فعالیت نوآوری در زمینه آموزش و پرورش و شرایط مطلوب زندگی موجب ارتقاع اعتبار دانشگاه زبان شناسی مینسک در سطح بین المللی شده که تعداد رو به رشد دانشجویان خارجی و توجه ویژه دستگاه دیپلماسی کشورهای مختلف بیانگر این واقعیت است.

در حال حاضر تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه بطور کامل با مقتضیات روز مطابقت دارد. بیش از 1200 دستگاه کامپیوتر، اتاقهای درس مجهز به سیستم هوشمند و چند رسانه ای موجود می باشد. سیستمهای خودکاردفتر داری و خدمات کتابخانه ای در حال تعمیم بوده، مراکز اینترنت افتتاح می شوند، تجهیزات آزمایشگاه ها و مراکز زبانها و فرهنگها بطور کامل نوسازی گردید.

از دیگر امکانات می توان به سالن بزرگ و مدرن اجتماعات برای برگزاری جشنواره ها، کنسرت ها، مسابقات و نمایشگاه ها اشاره کرد که دانشجویان در آن خلاقیت های خود اعم از موسیقی کر و پاپ، فولک مدرن، رقص کلاسیک و مدرن، KVN(باشگاه افراد شاد و حاضر جواب)، تئاتر درام و نواختن آلات موسیقی مختلف از جمله تار را به نمایش می گذارند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در بلاروس تحصیل در بلاروس

تحصیل در بلاروس به دلیل مزایای بسیاری که برای متقاضیان تحصیل در اروپا دارد دارای طرفدار...

مهاجرت به بلاروس مهاجرت به بلاروس

مهاجرت به بلاروس و روش های مختلف اقامت در بلاروس در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از ...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس

برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس ، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم ، زیست شناسی ، شیمی و ف...

نظرات کاربران
Call Now Button