دانشگاه دوک آمریکا (Duke University)

در این مقاله شرکت آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد درباره دانشگاه دوک آمریکا توضیح دهد. کشور آمریکا یکی از کشورهای بسیار قدرتمند جهان در اقتصاد و علم می باشد . یکی از روش های مهاجرت به آمریکا ، تحصیل در آمریکا می باشد . شما می توانید در مقالات دیگر به طور کامل درباره دیگردانشگاه های آمریکا اطلاعات کسب کنید .

در مقاله ” اقامت در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت آمریکا اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه دوک یکی از معتبرترین دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و جهان بوده و در شهر دورهام در ایالت کالیفرنیای شمالی واقع شده است .دانشگاه دوک آمریکا در شهر امروزی ترینیتی، کارولینای شمالی در سال ۱۹۳۸ توسط متدیست ها و کواکرها تاسیس شده و در سال ۱۸۹۲ به شهر دورهام انتقال یافت . در سال ۱۹۲۴ صنعتگر تنباکو و برق جیمز بیوکنن دوک دانشگاه دوک را تاسیس کرد، در آن زمان دانشگاه نامش را به افتخار پدر درگذشته ی وی، واشینگتن دوک عوض نمود . دانشگاه دوک بیش از ۶۵۰۰ دانشجوی کارشناسی و بیش از ۸۲۰۰ دانشجوی مقاطع بالاتر از کارشناسی دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در آمریکا می توانید مقاله ” تحصیل در آمریکا ” را مطالعه فرمایید .

پردیس دانشگاه دوک آمریکا۸٬۶۰۰ acre (۳۵ مترکیلومربع) در سه پردیس همجوار در دورهام و یک آزمایشگاه دریایی در بووفرت، کارولینای شمالی را در بر می‌گیرد .  دانشگاه دوک همواره جز بهترین دانشگاه‌های جهان در بسیاری از رده‌بندی‌های معتبر قرار گرفته‌است. بر اساس مطالعه ی نشریه ی نیویورک تایمز، فارغ التحصیلان دانشگاه دوک آمریکا در زمان استخدام بسیار مورد توجه و احترام می‌باشند. از دانش آموختگان دانشگاه دوک آمریکا می‌توان چارلی رز، ملیندا گیتس، و ران پال را نام برد.

دانشگاه دوک آمریکا دانشکده های دانشگاه دوک آمریکا

دانشکده های دانشگاه دوک آمریکا به شرح زیر می باشند :

  • دانشکده هنردانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده الهیات دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده تجارت دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده ارشد دوک دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده حقوق دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده پزشکی دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده محیط زیست نیکلاس دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده پرستاری دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده مهندسی پرات دانشگاه دوک آمریکا
  • دانشکده علوم اجتماعی سنفورد دانشگاه دوک آمریکا
دانشگاه دوک آمریکا

دانشگاه دوک آمریکا

دانشگاه دوک آمریکا رتبه بندی دانشگاه دوک آمریکا

در این قسمت می خواهیم درباره رتبه بندی دانشگاه دوک آمریکا توضیح دهیم .شما می توانید برای اقامت در آمریکا از طریق تحصیل در دانشگاه دوک آمریکا تحصیل کنید . رشته های کارشناسی دانشگاه دوک در میان 10 دانشگاه برتر امریکایی قرار می گیرند. رده بندی جهانی کیو.اس نیز دانشگاه دوک را در میان 20 دانشگاه برتر جهان قرار می دهد. در رده بندی تایمز این دانشگاه در رتبه 22 جهانی قرار گرفت.

  1. یکی از روش های مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به آمریکا ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه دوک آمریکا کمپس دانشگاه دوک آمریکا

در این قسمت می خواهیم دربارهکمپس دانشگاه دوک آمریکا توضیح دهیم . دانشگاه کمپس وسیعی به وسعت 8600 آکر دارد. جنگل های دوک نیز در همین کمپس واقع اند. کمپس به چهار قسمت تفکیک می شود. کمپس غربی، شرقی، مرکزی و منطقه علوم پزشکی. اتوبوس هایی به طور منظم بین کمپس ها در حرکت اند. کمپس غربی از باقی کمپس ها به خاطر قدمت خود شهرت دارد.اکثر دانشکده ها و ساختمان های اداری در کمپس غربی واقع اند و در کمپس مرکزی خوابگاه های دانشجویی را داریم. کلیه رشته های هنری و دانشکده هنر در کمپس شرقی واقع اند.  به علاوه دانشگاه دوک در ساحل دریای آتلانتیس در بیوفورت 15 آکر دیگر نیز کمپس دارد که آزمایشگاه های علوم آبی نیز در آن منطقه اند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button