دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه (Rostov State Medical University)

دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه یک دانشگاه عمومی در کشور روسیه می باشد که در زمینه ی آموزش عالی و وزارت بهداشت و درمان و پزشکی نیز فعالیت دارد. دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه نیز به عنوان موسسه دولتی پزشکی روستوف، RostSMU ، RostGMU و یا دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه شناخته می شود . علت تاسیس دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه در سال ۱۹۱۵ این است که بخش پزشکی دانشگاه ورشو روسی به دانشگاه روستوف روسیه در دان فرستاده شد . در ابتدا دانشگاه دولتی پزشکی روستوف به عنوان یک گروه شروع به فعالیت نمود و سپس در سال ۱۹۳۰ به یک موسسه پزشکی تبدیل شد به طوری که در همان سال حدود ۲۹۵ فارغ التحصیل از این مدرسه جدید فارغ التحصیل شدند .

در مقاله ” تحصیل در روسیه” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در روسیه اطلاعات کسب کنید .

موسسه پزشکی روستوف روسیه در سال 1994 میلادی به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی در جنوب روسیه در نظر گرفته شد و بعد از آن به دانشگاه پزشکی روستوف روسیه تغییر نام یافت .

 

دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه

دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه

شما می توانید برای مهاجرت به روسیه مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به روسیه” را مطالعه فرمایید .

در کالج دانشگاه پزشکی روستوف سالانه بیش از ۵۰۰۰ تا۷۰۰۰ دانش آموز آموزش داده می شوند در حالی که در این موسسه آموزش حرفه ای و یا بازآموزی حرفه ای برای متخصصان انجام می شود. لازم به ذکر است که هر سال بیش از ۶۵۰ نفر در دوره های کارآموزی شرکت می نمایند. دانشگاه پزشکی روستوف دارای شورای هماهنگی برای تحصیلات تکمیلی در فدرال جنوبی نیز می باشد. در این کالج به طور گسترده ای از تکنولوژی آموزشی مدرن بجای کامپیوتر نیز استفاده می شود.

برای اقامت و تابعیت در روسیه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در روسیه” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه پزشکی روستوف دارای ۹۱ بخش می باشد که بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان را به استخدام خود درآورده است. شایان ذکر است که دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیه شامل بیش از ۱۳۰ پزشک، استاد و حدود ۵۰۰ استادیار می باشد. این دانشگاه در فعالیت های پژوهشی و بالینی سرآمد می باشد چرا که حدود ۳/۱ اعضا آکادمی علوم پزشکی روسیه را به خود اختصاص داده است. در دانشگاه دولتی پزشکی روستوف روسیهحدود ۵۲ استاد وجود دارد که به زبان های روسی و بین المللی مسلط هستند . دیگر اعضا شامل  ۹ کارمند، ۲۶  دکتر افتخاری RF و ۱۰ نفر  دیگر به عنوان کارمند افتخاری مدرسه عالی فدراسیون روسیه می باشند.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه

کشور روسیه بزرگترین کشور جهان می باشد که آموزش عالی این کشور بیشتر به دلیل توفیق و برتری آن ...

انواع کالج های کشور روسیه انواع کالج های کشور روسیه

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا می باشد که در تلاش روز افزون است که سیستم آموزشی ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه 2020 برای تحصیل در دانشگاه های روسیه بهتر است در...

نظرات کاربران
Call Now Button