دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان (Szent Istvan University)

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی در مجارستان را دارید می توانید در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان تحصیل کنید ، در واقع یکی از روش های مهاجرت به مجارستان ، تحصیل در مجارستان است . اگر در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان پذیرش شوید می توانید به راحتی اقامت در مجارستان را به دست آورید . بعد از اینکه کشور مجارستان در سال ۱۹۹۴ عضو اتحادیه اروپا شد و به عنوان یک عضو کامل پس از سال ۲۰۰۲ در چارچوب اصلاحات کلی کشاورزی سنتی دانشگاه سنت اشتوان عنوان یک دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان پیشتاز در زمینه افزایش بهره وری، آموزش بهتری را آغاز کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مجارستان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مجارستان ” بیاندازید.

از به هم پیوستن مجموع دانشگاه های از قبیل دانشگاه دامپزشکی علوم بوداپست (تاسیس در سال 1787)، باغبانی از دانشگاه بوداپست (تاسیس در سال 1853)، دانشگاه علوم کشاورزی Godollo (تاسیس در سال 1902)، دانشگاه پلی تکنیک Ybl Miklos (تاسیس در سال 1880)، دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در بوداپست مجارستان را تشکیل دادند .در حال حاضر در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در بوداپست مجارستان با بیش از 32000 دانشجو و 3000 هیئت علمی فعال هستند و 240000 نفر دانشجوی مجازی و 4000 نفر دانشجوی بین المللی در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در بوداپست مجارستان در حال تحصیل هستند .

برای اقامت و تابعیت در مجارستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مجارستان” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان تا کنون بیش از 3000 دانشجوی فارغ التحصیل مطالعات بین المللی دامپزشکی  (DVM) و یا علوم دیگر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری داشته است. بسیاری از این دانشجویان دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، سوئد و نروژ ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا و کشورهای مختلف می باشد. دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در شهر بوداپست مجارستان معروف ترین دانشگاه در رشته های دامپزشکی و دامپروری در مجارستان و قلب اروپاست.متقاضیان تحصیل در مجارستان برای رشته دامپزشكي به زبان انگليسي تا مقطع دکترا و تخصص می توانند برای دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در شهر بوداپست مجارستان اقدام کنند.

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان شهریه های تحصیلی دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان

متقاضیان تحصیل در مجارستان برای ورود به دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در شهر بوداپست مجارستان با هزینه های زیر روبرو هستند. شهریه های تحصیلی دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان به شرح زیر است :

در مقاله ” تحصیل در مجارستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مجارستان اطلاعات کسب کنید .

  • شهریه پيش دانشگاهي دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 5200 يورو
  • شهریه دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 10980 یورو
  • پیش پرداخت شهریه دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 800 یورو
  • هزینه صدور پذیرش تحصیلی دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 200 یورو
  • هزینه ثبت نام  دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 200 یورو
  • هزینه امتحان ورودی دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان مجارستان 250 یورو

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مجارستان دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مجارستان

تحصیل در مجارستان در گروه های پزشکی از قبیل پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی جز پرطرفدارترین ...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان

امروزه اغلب دانشجویان تمایل به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی و پیشرفته دارند که مدرک تحصی...

کالج زبان اسپانیایی در مجارستان کالج زبان اسپانیایی در مجارستان

کالج زبان اسپانیایی در مجارستان امروزه یکی از مهم ترین موارد مورد نیاز و ضروری ترین مدرک اخ...

نظرات کاربران
Call Now Button