دانشگاه دافین پاریس فرانسه (Paris Dauphine University)

دانشگاه دافین پاریس فرانسه یا دانشگاه پاریس 9 فرانسه، یکی از شعب 13 گانه دانشگاه پاریس محسوب می شود که در سال 1968 از دانشگاه پاریس جدا و به عنوان دانشکده اقتصاد و مدیریت در مقر سابق ناتو در پاریس غربی تاسیس شد  . دانشگاه دافین پاریس فرانسه موقعیت منحصر به فردی در آموزش و تحصیل در فرانسه بدست آورده است به طوری یک نهاد خلاق می باشد و به طور مداوم در حال توسعه ابتکارات برای نوآوری و استعدادهای برتر می باشد . مثلا برنامه استعدادهای درخشان Dauphine Bachelor برای ورزشکاران سطح بالا، هنرمندان با استعداد و کارآفرینان این امکان را می دهد که مطالعات دانشگاهی را با حرفه های ورزشی، هنری و یا کارآفرینی خود ترکیب نمایند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فرانسه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در فرانسه” است .

دانشگاه دافین پاریس یک موسسه در فرانسه می باشد که متخصص در سازمان و علوم تصمیم گیری است. دانشگاه دافین پاریس در یک رویکرد متقابل انضباطی به آموزش در مدیریت و اقتصاد، ریاضیات، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی و حقوق می پردازد. تمام برنامه های دانشگاه چشم انداز دنیای واقعی را در بر می گیرند و در زمینه تجارت، صنعت و جامعه فعالیت می کنند.

دانشگاه دافین پاریس دارای بیش از 300 همکاری بین المللی در لندن، نیویورک، شانگهای، پکن و مادرید است. دافین دارای مجوز EQUIS است، و عضو موسس PSL یک موسسه تحقیقاتی و آموزشی پاریس می باشد. دانشگاه دافین پاریس یک موسسه تحقیقاتی و آموزشی عمومی در پاریس، فرانسه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در فرانسه می توانید مقاله ” تحصیل در فرانسه” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه دافین پاریس فرانسهدوره های تحصیل در دانشگاه دافین پاریس

دوره های تحصیل در دانشگاه دافین پاریس به شرح زیر است :

دانشگاه دافین پاریس در رشته های امور مالی، اقتصاد، حقوق، امور مالی و ریاضیات و استراتژی کسب و کار مشهور است. به طور متوسط 90 تا 95 درصد از دانشجویان پذیرفته شده باید امتیازات بالا در نتایج آزمون های دبیرستان فرانسه (Examen National du Baccalauréat) داشته باشند. در سال 2009، Université Paris-Dauphine مجوز رسمی EQUIS (کیفیت اروپا برای سیستم بهبود) را که توسط بنیاد اروپایی توسعه مدیریت اعطا شده است به دست آورد. دانشگاه پاریس دافین به عنوان یکی از 16 شرکا و مشارکت کنندگان پاریس علوم لتروس شناخته شد.

دانشگاه دافین پاریس فرانسه

دانشگاه دافین پاریس فرانسه

دانشگاه دافین پاریس فرانسه – پذیرش در دانشگاه دافین پاریس

فارغ التحصیلان دانشگاه دافین پاریس می توانند از سال تحصیلی جدید مدارک خود را تکمیل کنند، درخواست باید در نامه ارسال شده در فایل پرونده پیوست شود. این امکان توسط مدیر کارشناسی ارشد بر اساس مشخصات دانش آموز ارائه شده است. پذیرش در برنامه 2 ساله ( M1 + M2 با 3 ترم دوره) برای دانش آموزانی که مدرک لیسانس پاری دافین L3 را در مدیریت دارند امکان پذیر است و همچنین برای:

در مقاله ” مهاجرت به فرانسه” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به فرانسه اطلاعات کسب کنید .

  • دانشجویان غیر ساکن که دارای مدرک کارشناسی در دانشگاه دافین پاریس هستند.
  • مهاجران فرانسوی دارای پروانه L3 (مجوز) در اقتصاد، مدیریت، ریاضی یا مدیریت فناوری اطلاعات
  • دانش آموزان از مدارس مهندسی و یا کسب و کار دانشگاه دافین پاریس

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Call Now Button