دانشگاه حیدرآباد هند (Hyderabad University of India)

دانشگاه حیدرآباد هند در سال ۱۹۷۴ در شهر تاریخی حیدر آباد (ایالت آندراپرادش) تاسیس شد و بیش از ۳ دهه است که بعنوان یکی از بهترین مراکز آموزش، تحقیق و نوآوری با استادان مجرب و مشهور در سطح بین المللی شناخته شده است . دانشگاه حیدرآباد هند در رشته هایی مانند علوم، علوم اجتماعی، علوم انسانی، فن آوری، هنرهای تجسمی، ارتباطات، مدیریت و آموزش مداوم همواره پیشگام بوده است و همیشه پیشگام تدریس، تحقیق و فعالیت های ترویجی بوده است . همچنین فعالیت های بین رشته ای با حفظ هدف مهم عدالت اجتماعی در دانشگاه حیدرآباد هندجایگاه خوبی دارد . پردیس سرسبز و زیبای دانشگاه حیدرآباد هند عشق به طبیعت را در انسان زنده می کند . دانشگاه حیدرآباد هند به دلیل اینکه تعداد کمی دانشجوی خارجی را قبول می نماید کمی پذیرش را سخت میگیرد ، البته به علت اینکه کشور هند سیستم مشخص و درستی برای قضاوت ندارد . ولی در کل کسی که لیسانس خود را  از ایران گرفته باشد راحتتر از کسی که از هند گرفته باشهد میتونه پذیرش بکند . مدارکی مانند آیلتس ، تافل ،GMAT ، GATE می تواند کمک بزرگی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه حیدرآباد هند باشد . به طور کل دانشگاه حیدرآباد هند به دلیل امتیاز بالا داشتن و شهریه کم انتخاب مناسبی میتونه باشد . شما می توانید برای تحصیل در هند در دانشگاه حیدرآباد هند تحصیل کنید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هند” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه حیدرآباد به مشارکت بخش دولتی و خصوصی و  پژوهش اجتماعی توجه خاصی دارد که این مساله باعث نوآوری و اساسا تفکر جدیدی در حوزه آموزش و پرورش بین المللی شده است . هدف رسالت دانشگاه حیدرآباد هند برای ترویج طرز فکر پویا در حوزه آموزش و پژوهش،و به همکاری در برنامه های  صنعت و شرکت های بزرگ است . دانشگاه حیدر آباد تنها دانشگاه هند است که امکان گرفتن دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) را برای همه دانشجویان در تمام سطوح  امکان پذیر نموده است.

دانشگاه حیدرآباد هند دارای رتبه +A و جزو 10 دانشگاه برتر هند است .دارای محیطی سرسبز و زیبا است  و در بخشی از شهر قرار دارد که بسیار کم ترافیک و تمیز می باشد (البته نسبت به جاهای دیگر شهر ) . تقریباً اکثر رشته های علوم و مهندسی فقط در مقطع فوق لیسانس و دکترا در این دانشگاه برگزار می شود . هر سال دانشگاه حیدرآباد هند تعداد دانشجویان خارجی های کمی رو پذیرش می کند  که از این تعداد هم از کشور ایران است و بقیه از کشور های آسیایی و اروپایی دیگر  که البته جدیداً تعداد دانشجویان عراقی در تمامی دانشگاه های هند رو به افزایش است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت هند مقاله ” اقامت در هند” را مطالعه بفرمایید .

دانشگاه حیدرآباد هند

دانشگاه حیدرآباد هند

دانشگاه حیدرآباد هندامکانات دانشگاه حیدرآباد هند

با حمایت از هنر محاسبات، دانشگاه حیدرآباد هند برای اولین بار در کشور به 68 مگابایت در ثانیه با اتصال wi.fi مجهز شد. سالن مبله راحت در محل اقامت ، کتابخانه ای غنی  ، گالریهای هنری ، آزمایشگاه ها ، کامپیوتر ، امکانات ورزشی و تفریحی ، و بالاتر از همه ، استادان برجسته  و کارکنان پاسخگو و فعال از دیگر امکانات دانشگاه حیدرآباد هند است . برای اقامت در هند می توانید از خوابگاه های دانشگاه حیدرآباد هند استفاده کنید .

یکی از روش های مهاجرت به هند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به هند ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه حیدرآباد هند – شهریه دانشگاه حیدرآباد هند

شهریه دانشگاه حیدر آباد هند ، رشته MBA که خیلی در دانشگاه حیدرآباد هند معروف است و همچنین در سایر رشته ها تقریباً نصف دانشگاه های دیگر می باشد  . به عنوان مثال کارشناسی ارشد کامپیوتر در دانشگاه عثمانیه سالی ۵۰۰۰ دلار است ، در جواهر سالی ۴۵۰۰ دلار است ولی در دانشگاه حیدرآبادسالی ۱۸۰۰ دلار می باشد  . ( البته هزینه ثبت نام اولیه ۹۰۰ دلار می شود که در جواهر ۱۸۰ دلار است ) . در رشته MBA  دانشگاه  حیدرآباد هند سالی ۹۰۰۰ دلار ولی در دانشگاه جواهر سالی ۱۸۰۰ دلار می باشد  .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به هند مهاجرت به هند

مهاجرت به هند و روش های اقامت در هند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به هند از طر...

تحصیل در رشته پرستاری هند تحصیل در رشته پرستاری هند

تحصیل در رشته پرستاری هند امروزه از پرمخاطب ترین رشته های تحصیلی در کشور هند است . در حال حا...

تحصیل در هند تحصیل در هند

تحصیل در هند با هزینه ای بسیار کمتر از دانشگاه های دیگر کشورها انجام می شود بسیاری از دانشج...

نظرات کاربران
سیما

سلام . من قصد دارم در مقطع دکتری جامعه شناسی در دانشگاه حیدر اباد تحصیل کنم . بهترین دانشکده در دانشگاه حیدر آباد برای رشته تحصیلی من کدام است و آیا در مقطع دکترا جامعه شناسی بورس تحصیلی یا فاند وجود دارد؟ ممنون می شم سوال من رو پاسخ بدید.

آتیه آفرینان

با سلام دریافت بورس یا فاند به رزومه تحصیلی شخص شما بستگی دارد.

علائی نژاد

با سلام بنده در سال 2000 در دانشگاه کارناتاکا هند فارغ التحصیل شدم. از آنجا که دانشجوی هندی حساب میشوم. شهریه رشته فوق لیسانس /روزنامه نگاری/ برای دانشجویان هندی چقدر میشود؟ با سپاس

آتیه آفرینان

سلام. باید استعلام رشته گرفته شود جهت مشاوره تخصصی با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

nazanin

با سلام خدمت شما.سوالی که برام پیش اومده این هست که اگر من بخاهم در حیدراباد در رشته زبان ادامه تحصیل بدم چه دانشگاهی بهتر است؟و اینکه اگر حیدر آباد خوب نیست کدام یک از شهر های هند بهتر است؟متشکرم

سارا جوادی

با سلام دانشگاه حیدرآباد دانشگاه اصلی این شهر است. بهترین دانشگاه هند دانشگاه دهلی می باشد .

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button