دانشگاه جیلین چین (Jilin university )

دانشگاه جیلین چین یک دانشگاه ملی و پیشرو تحت اختیار مستقیم وزارت آموزش و پرورش می باشد . دانشگاه جیلین چین در شهر چنگچون واقع در استان جیلین، شمال شرقی چین واقع شده است . دانشگاه جیلین چین دارای 8 محوطه دانشگاهی در 5 ناحیه است که شامل 39 کالج و 11 رشته تحصیلی شامل فلسفه، اقتصاد، حقوق، ادبیات، آموزش، تاریخ، علم، مهندسی، کشاورزی، پزشکی و مدیریت می باشد . لازم به ذکر است که دانشگاه جیلین چین دارای تایید وزارت علوم ایران است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه جیلین انواع برنامه های تحصیلی مانند 115 برنامه تحصیلی کارشناسی، 192 برنامه کارشناسی ارشد، 105 برنامه دکترا و 17 برنامه تخصصی دکتری را ارائه می دهد. سال 2003 تعداد دانشجویان ثبت نامی تمام وقت دانشگاه جیلین چین شامل 59000 نفر می شد که بیش از 10،000 نفر از آنها فارغ التحصیل شدند. دانشگاه جیلین چین دارای شانزده منطقه انضباطی، پنج آزمایشگاه مهم ملی، و هشت پایگاه ملی برای توسعه علوم پایه است. منابع دیگر شامل دانشگاه جیلین چین پنج پایگاه تحقیقاتی برای علوم انسانی و علوم اجتماعی، هفت آزمایشگاه اصلی حمایت شده توسط وزارت آموزش و پرورش و دیگر وزارتخانه های دولت چین می باشد.

دانشگاه جیلین چین  – رنکینگ دانشگاه جیلین چین

رنکینگ دانشگاه جیلین چین در سال 2017، 601 در میان 800 دانشگاه برتر دنیا می باشد. دانشگاه جیلین چین با بیش از 130 دانشگاه، دانشکده و موسسات تحقیقاتی در 40 کشور / منطقه، روابط بین المللی و همکاری های خود را در سراسر جهان برقرار کرده است. اعضای هیئت علمی هزاران بار به خارج از کشور سفر کرده اند، درحالیکه بیش از 500 کارشناس خارجی از شرکت در کنفرانس های بین المللی، سخنرانی و تحقیقات مشترک در محوطه دانشگاه جیلین چین دعوت شده اند. بیش از 1200 دانشجوی خارجی در حال حاضر در دانشگاه جیلین ثبت نام کرده اند.

برای اقامت و تابعیت در چین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه جیلین چین

دانشگاه جیلین چین

دانشگاه جیلین چیندوره های دانشگاه جیلین چین

دوره های دانشگاه جیلین چین به این صورت است که  5700 عضو هیئت علمی در دانشگاه جیلین چین با 14 عضو آکادمی علوم و مهندسی کشور چین، 1270 پرفسور کامل و 1652 دانشیار وجود دارند،این جامعه آموزشی اختصاصی، تضمین عالی در تدریس و تحقیق است. سال هاست که دانشگاه جیلین چین نقش مهمی در زندگی آموزشی، فرهنگی و اقتصادی منطقه شمال شرقی چین ایفا می کند. در ابتدای دهه قرن جدید، دانشگاه متعهد شده است که به عنوان یکی از موسسات برجسته در زمینه آموزش عالی برای تحصیل در چین و همچنین در سراسر جهان به رسمیت شناخته شود.بیش از 50 کلاس درس چند رسانه ای و کلاس های صوتی تصویری برای آموزش زبان وجود دارد، که 10 کلاس برای دانشجویان بین المللی محفوظ است. توجه ویژه به ساخت 20 آزمایشگاه علوم پایه صورت گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چین” بیاندازید.

دانشگاه جیلین چین – امکانات دانشگاه جیلین چین

امکانات دانشگاه جیلین چین به شرح زیر است :

کتابخانه دانشگاه جیلین دارای مجموعه ای از 5.26 میلیون کتاب می باشد و به عنوان کتابخانه یونسکو، UNIDO و بانک جهانی تعیین شده است. این مرکز همچنین به عنوان مرکز جامع اطلاعات هنرهای لیبرال وزارت آموزش و پرورش، تنها مرکز کتاب های علمی خارجی در شمال شرقی چین و مرکز واردات کتاب های علوم انسانی فعالیت می کند. علاوه بر این در خوابگاه دانشگاه جیلین چین اتاق خواب ها با مبلمان خوب، تلویزیون، تلفن و پایانه های شبکه ای مجهز شده اند که برای دانشجویان بین المللی بسیار خوشایند است همچنین اتاق های مطالعه، کافی نت، اتاق چای و اتاق تناسب اندام در ساختمان وجود دارد. هر ساله دانشگاه جیلین چین میزبان بسیاری از رویدادهای علمی و فرهنگی از جمله سمینارها، انجمن ها، مسابقات گفتاری و اجرای نمایش ها در زمینه موضوعات مختلف می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button