دانشگاه جورج تاون آمریکا (Georgetown University)

در این مقاله می خواهیم درباره دانشگاه جورج تاون آمریکا توضیح دهیم . به طور تقریبی، کشور آمریکا، شش برابر بزرگ‌تر از ایران است . یکی از روش های مهاجرت به آمریکا ، تحصیل در آمریکا می باشد . شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دیگر دانشگاه های آمریکا و شرایط تحصیل در دانشگاه ها و راه های دیگر مهاجرت به آمریکا اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه جورج تاون یک دانشگاه خصوصی و معتبر واقع در محله ای به نام جورج تاون در شهر واشنگتن دی سی آمریکا می باشد که در سال ۱۷۸۹ تاسیس شده است، اگرچه زمینه شکل گیری آن به سال ۱۶۳۴ باز می گردد. با این که در سال های اولیه تاسیس، دانشگاه جورج تاون با مشکلات مالی فراوان مواجه بود ولی علی رغم آن اقدام به باز کردن شعبه ای از دانشگاه بعد از جنگ های داخلی با رهبری «پاتریک فرانسیس هیلی» نمود. دانشگاه جورج تاون از قدیمی ترین دانشگاه های «رومن کاتولیک » در آمریکا می باشد . دانشگاه جورج تاون در سال ۲۰۰۹ در رتبه بندی کلی دانشگاه های آمریکا در رتبه 22 قرار داشت که دانشگاه جورج تاون را در زمره دانشگاه های بسیار مرغوب آمریکا قرار داده است . مادلین آلبرایت و بیل کلینتون از اساتید دانشگاه جورج تاون بوده اند . دانشگاه جورج تاون در شهر دوحه قطر نیز یک شعبه دارد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آمریکا مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در آمریکا ” است .

دانشگاه جورج تاون آمریکا دانشکده های دانشگاه جورج تاون

برای تحصیل در آمریکا می توانید در یکی از دانشکده های دانشگاه جورج تاون آمریکا تحصیل کنید . دانشکده های دانشگاه جورج تاون عبارتند از:

  • دانشکده هنر دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده علوم پزشکی دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده حقوق دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده پرستاری دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده علوم سلامت دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه جورج تاون آمریکا
  • دانشکده کسب و کار دانشگاه جورج تاون آمریکا

دانشگاه جورج تاون آمریکا رشته های دانشگاه جورج تاون

برای تحصیل در آمریکا در رشته های دانشگاه جورج تاون به این صورت است که دانشگاه جورج تاون در رشته‌های پزشکی و حقوق دارای شهرت بالاییست. کتابخانه حقوق این دانشگاه پنجمین کتابخانه بزرگ حقوق در ایالات متحده آمریکا می‌باشد. « مرکز تفاهم اسلام و مسیحیت شاهزاده ولید» دانشگاه جورج تاون آمریکا توسط الولید بن طلال بن عبد العزیز آل سعود بنیان‌گذاری گردیده و از سال ۱۹۹۳ تاکنون فعال بوده‌است.

دانشگاه جورج تاون آمریکا

دانشگاه جورج تاون آمریکا

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم .

دانشگاه جورج تاون آمریکا – ایرانیان دانشگاه جورج تاون

در این قسمت قصد داریم درباره ایرانیان دانشگاه جورج تاون  توضیح دهیم .دانشگاه فردوسی مشهد در زمان پهلوی از نظر علمی و آکادمیک زیر نظر دانشگاه جورج تاون قرار داشت. زبان و ادبیات فارسی در سطوح پیشرفته در جورج ‌تاون تدریس می‌شود و انتشارات دانشگاه جورج تاون آمریکانیز کتبی در موضوعات ایران شناسی به چاپ رسانیده است.

از اساتید ایرانی والای دانشگاه جورج تاون می‌توان عبدالکریم سروش و نیز اعظم نیرومند-راد (رئیس گروه پرتوپزشکی دانشگاه جورج تاون آمریکا ) را نام برد. در میان سخنوران و مدعوین ایرانی دانشگاه نیز می‌توان اکبر گنجی و سید حسین نصر را نام برد. صادق قطب‌زاده مدتی دانشجوی دانشگاه جورج تاون آمریکا بود.

یکی از روش های مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به آمریکا ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه جورج تاون آمریکا واحد رباتیک دانشگاه جورج تاون

در دانشگاه جورج تاون واحد مجزایی برای واحد رباتیک دانشگاه جورج تاون درنظر گرفته نشده است، اما دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه جورج تاون آمریکا هر ساله در رقابت‌های رباتیک مختلفی در سراسر آمریکا و جهان شرکت می‌کنند و حائز رتبه‌های برتر در دسته‌بندی‌های مختلف می‌ شوند.

دانشگاه جورج تاون آمریکا – هزینه شهریه دانشگاه جورج تاون

شهریه سالیانه برای دانشجویان بین المللی 55000 دلار می باشد اما امکان گرفت بورسیه برای تامین هزینه در صورتی که متقاضی شرایط خوبی ارائه دهد وجود دارد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button