دانشگاه تونگجی چین (Tongji University)

دانشگاه تونگجی چین که در گذشته مدرسه پزشکی آلمانی تونگجی بود در سال 1907 میلادی تاسیس شد و سپس در سال 1927 میلادی به دانشگاه دولتی تبدیل شد . دانشگاه تونگجی چین یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی در چین می باشد . دانشگاه تونگجی چین طی 50 سال از زمان تاسیس به ویژه از زمان بازپرداخت کشور چین به سرعت در حال رشد بوده است که در حال یک دانشگاه جامع با 7 رشته مهندسی و پزشکی و … است .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در چین” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چین توضیح دادیم .

دانشگاه تونگجی چین یکی از محبوب ترین دانشگاه های چین بوده و تعداد زیادی از دانش آموزان را از تمام نقاط چین و سراسر جهان جذب کرده است و به طور خاص، تبدیل به دانشگاه شماره یک برای کسانی که دنبال حرفه ای در زمینه معماری و مهندسی عمران هستند، می باشد. دانشگاه تونگجی چین ارتباطات نزدیک با صنعت را توسعه داده است، که دانش آموزان خود را با امکان دستیابی به اطلاعات دست اول از طریق تعامل با جامعه فراهم می کند. این مسئله به خوبی توضیح می دهد که چرا فارغ التحصیلان دانشگاه تونگجی بسیار مورد پذیرش توسط کارفرمایان در سراسر کشورهستند، زندگی دانشجویی دانشگاه تونگجی چین در محوطه های مختلف آن جالب و پر انرژی است.

دانشگاه تونگجی یکی از دانشگاه های برجسته در چین تحت مدیریت وزارت آموزش و پرورش، در پروژه 985 و پروژه 211 بیان شده است. با سابقه بیش از یک قرن، دانشگاه تونگجی ارزش توسعه متعادل از چهار توابع، یعنی آموزش و پرورش، تحقیق، توسعه و فرهنگ، ارث و نوآوری را بوجود آورده است.تاریخ دانشگاه تونگجی را می توان در سال 1907 کشف کرد، زمانی که دانش پزشکی آلمان توسط Erich Paulun، یک دکتر آلمانی در شانگهای تاسیس شد. پس از تغییر نام دانشکده پزشکی تونجی در سال بعد تاسیس ، آن را به طور رسمی به عنوان یک دانشگاه در سال 1923 نمایان کردند. دانشگاه تونگجی چین در سال 1927، به یکی از اولین دانشگاه های ملی چین تبدیل شد.

در حدود سال 1949، دانشگاه تونگجی دارای پنج کالج علوم طبیعی، مهندسی، علوم پزشکی، علوم لیبرال و قانون بود و شهرت خوبی را به عنوان یک دانشگاه جامع در داخل و خارج از کشور داشت. در سال 1952 پس از اعمال تغییرات دانشگاهی در سراسر کشور، دانشگاه تونگجی به یک دانشگاه مهندسی فشرده با قدرتمندترین درجه در مهندسی عمران و معماری تبدیل شد، که به لحاظ مقیاس و نظم و انضباط در رتبه دوم قرار ندارد.در سال 1995، دانشگاه تونگجی اعلام کرد که به طور مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش و دولت شهرداری شانگهای ساخته شده و مدیریت می شود. تا سال 2007، زمانی که سدان خود را جشن گرفت، دانشگاه تونگجی تبدیل به یک دانشگاه جامع بین المللی پژوهشی با ویژگی های متمایز و نفوذ جهانی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چین” بیاندازید.

دانشگاه تونگجی چین  – دوره های دانشگاه تونگجی چین

دوره های دانشگاه تونگجی چین به شرح زیر می باشد :

دانشگاه تونگجی چین در حال حاضر شامل 10 بخش گسترده از رشته های تحصیلی از جمله مهندسی، علم، پزشکی، مدیریت، اقتصاد، فلسفه، ادبیات، حقوق، آموزش و پرورش و هنر است. تعداد اعضای هیئت علمی 2786 نفر می باشد که 855 نفر آن استاد هستند. است، این دانشگاه در حال حاضر 18،581 دانشجوی کارشناسی تمام وقت، 13،762 دانشجوی فارغ التحصیلی و 4279 نامزد دکترا و 2،197 دانشجوی بین المللی را در خود جای داده است.این دانشگاه 75 رشته کارشناسی ارشد را ترتیب می دهد (50 نفر آنها دانشجویان را با توجه به 17 دسته بندی گسترده انضباطی ثبت نام می کنند). آنها می توانند در 55 رشته تحصیلی گسترده، 15 برنامه حرفه ای کارشناسی ارشد و 26 برنامه درسی مهندسی، مدرک اعطا کنند.

دانشگاه تونگجی چین

دانشگاه تونگجی چین

 

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در چین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در چین” است .

دانشگاه تونگجی چینبرنامه های دانشگاه تونگجی چین

برنامه های دانشگاه تونگجی چین شامل موارد زیر است :

  • برنامه های کارشناسی دانشگاه تونگجی چین (4-5 سال)
  •  69 برنامه، از جمله BA چها ساله در چینی دانشگاه تونگجی چین
  • برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه تونگجی چین (3-5-3 سال)
  • 101 برنامه شامل مدیریت کسب و کار دانشگاه تونگجی چین
  • برنامه های دکترا دانشگاه تونگجی چین (3 سال)
  •  39 برنامه شامل مهندسی سازه دانشگاه تونگجی چین
  • برنامه های پیشرفته یا درون سرویس دانشگاه تونگجی چین (در عرض 1 سال)
  • همه برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تونگجی چین
  • برنامه آموزش زبان چینی دانشگاه تونگجی چین (1 ترم به 1 سال)
  • چینی ها در سطوح مختلف دانشگاه تونگجی چین

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button