دانشگاه تسینگ هوا چین (Tsinghua University)

دانشگاه تسینگ هوا چین ، یک دانشگاه تحقیقاتی و عضو لیگ C9  دانشگاه های چین می باشد که در سال 1911 در شمال غرب شهر پکن تاسیس شده است . پردیس دانشگاه تسینگ هوا چین در محل سابق باغ های سلطنتی سلسله چینگ قرار دارد . دانشگاه تسینگ هوا چین ، دانشگاهی جامع و منحصر به فردی است که پل ارتباطی چین و جهان می باشد که دنیای باستانی و مدرن را متصل می کند و شامل هنر و علم می شود . دانشگاه تسینگ هوا یکی از دانشگاه های برتر می باشد که به طور مستقیم با وزارت علوم در چین وابسته است و نام آن را در میان فهرستی از دانشگاه های کلیدی می توان یافت و به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های « نگه» که بزرگترین نقاط قوت در تحصیل در چین می باشد، است .

در مقاله ” اقامت در چین” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت چین اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه تسینگ هوا چین به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر و تاثیر گذار چین، دانشگاه تسینگ هوا متعهد به پرورش شهروندان جهانی است که در جهان امروز رشد خواهند کرد و رهبران فردا خواهند شد. از طریق پیگیری آموزش و تحقیقات در بالاترین سطح عالی، تسینگ هوا در حال توسعه راه حل های ابتکاری است که به حل مشکلات ضروری در چین و جهان می کند. در سال تحصیلی 2008-2009 ، بیش از 2،400 دانشجوی بین المللی از 103 کشور در حال تحصیل در دانشگاه تسینگ هوا چین هستند. به عنوان یک دانشگاه باز ، دانشگاه تسینگ هوا چین در همکاری های بین المللی فعال بوده است و برای این دانشجویان ، 35 برنامه در مقطع کارشناسی ، 81 برنامه های کارشناسی ارشد و 61 برنامه های دکترا وجود داردو بیش از 220 دوره به زبان انگلیسی موجود می باشد

در حال حاضر ، دانشگاه تسینگ هوا چین متشکل از 14 مدرسه با 56 بخش است . که 62 دوره در مقطع کارشناسی دانشگاه تسینگ هوا چین ، 198 دوره کارشناسی ارشد و 181 دوره دکترا ارائه می دهد ، که در زمینه های گوناگون علمی از جمله علوم ، مهندسی ، علوم انسانی و هنر ، تاریخ ، فلسفه ، اقتصاد ، مدیریت ، قانون ، آموزش و پرورش ، پزشکی ، و غیره است  .برنامه های مقطع کارشناسی دانشگاه تسینگ هوا چین 4 ساله است ، به جز معماری که 5 سال می باشد. کارشناسی ارشد دانشگاه تسینگ هوا چین از 2-3 سال ، و برنامه های دکترا 3-4 سال است. گواهی نامه فارغ التحصیلی به کسانی اعطاءمی شود که علاوه بر گذراندن دوره از پایان نامه خود دفاع کرده باشند.

زبان اصلی در دانشگاه تسینگ هوا چینی است، اگر چه برخی از برنامه های تحصیلات عالی به انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال، دانشگاه دارای برنامه های کارشناسی ارشد انگلیسی در سیاست های چینی، سیاست خارجی و روابط بین الملل، مهندسی مکانیک و روزنامه نگاری تجارت جهانی و دیگر رشته ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت چین مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه بفرمایید .

دانشگاه تسینگ هوا چین رنکینگ دانشگاه تسینگ هوا چین

رنکینگ دانشگاه تسینگ هوا چین  به این شکل است که دانشگاه تسینگ هوا چین به عنوان یکی از موسسات عالی دانشگاهی در رتبه بندی عالی چین و آسیا و همچنین در سال 2018 در رتبه 30 برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه تسینگ هوا در رتبه ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است.

دانشگاه تسینگ هوا چین  – امکانات دانشگاه تسینگ هوا چین

امکانات دانشگاه تسینگ هوا چین به شرح زیراست :

دانشگاه تسینگ هوا چین دارای کتابخانه بزرگی با مجموعه ای بیش از 3.400.000 جلد کتاب ، مجلات و نشریات ، نشریات ،44،000 متن الکترونیکی ، و 1،440،000 کتاب های الکترونیکی می باشد . همچنین تعداد زیادی از کلاسهای درسی مجهز با ظرفیت وسیع ، و امکانات پیشرفته از جمله وسائل سرگرمی و ورزشی است . استخر شنا دانشگاه تسینگ هوا چین محل کارآموزی برای ورزشکاران غواصی در بازی های المپیک 2008 پکن بوده است . همه نوع خدمات در خوابگاه موجود است. و سالن ناهار خوری آن در میان دانشگاههای پکن مشهور است. این دانشگاه همچنین دارای یک بیمارستان جامع در محیط دانشگاه تسینگ هوا چین است .

دانشگاه تسینگ هوا چین دارای بیش از 300 موسسه تحقیقاتی است و همچنین برای پرورش استعدادها و تحقیقات علمی، با همکاری 149 موسسه تحقیقاتی اصلی، از جمله 13 آزمایشگاه مهم دولتی شناخته شده است. آزمایشگاه های تحقیقاتی دانشگاه تسینگ هوا چین شامل آزمایشگاه ملی تسینگ هوا برای علوم اطلاعات و تکنولوژی، آزمایشگاه دولتی اصلی ابزار آلات و فناوری اندازه گیری دقیق و آزمایشگاه مهندسی ملی برای تلویزیون دیجیتال می باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه تسینگ هوا چین

دانشگاه تسینگ هوا چین

دانشگاه تسینگ هوا چین – هزینه تحصیل در دانشگاه تسینگ هوا چین

هزینه تحصیل در دانشگاه تسینگ هوا چین بر طبق برنامه تحصیلی و زبان آموزش متفاوت است. دانشجویان بین المللی دانشگاه تسینگ هوا چین از بیش از 100 کشور دنیا هستند، که اکثریت آنها آسیایی می باشند. در سال اخیر 41 درصد از دانشجویان غیر چینی دانشگاهی دانشجویان کارشناسی بودند، 29 درصد آنها در رشته های کارشناسی ارشد، 9 درصد دانشجویان دکتری و بقیه در برنامه های کوتاه مدت شرکت کردند. مسکن دانشجویی دانشگاه تسینگ هوا برای هر دو دانشجوی کارشناسی و فارغ التحصیل در دسترس است.

 

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button