دانشگاه تریسته ایتالیا (Universita degli Studi di Trieste (UNITS))

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه تریسته ایتالیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل می باشد . در مقالات دیگر به طور مفصل درباره تحصیل در ایتالیا توضیح دادیم . یکی از روش های تحصیل در ایتالیا ، تحصیل در دانشگاه تریسته ایتالیا می باشد . در ادامه درباره شرایط دانشگاه تریسته ایتالیا توضیح خواهیم داد .

دانشگاه تریسته ایتالیا ، یک دانشگاه در تریسته واقع در منطقه فریولی ونتزیا ،شمال شرق ایتالیا می باشد . دانشگاه تریسته ایتالیا در سال ۱۹۲۴ تاسیس شده است و ۲۳۰۰ دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند و در سال ۲۰۱۴ به عنوان دومین دانشگاه ایتالیا انتخاب شد . دانشگاه تریسته ایتالیا شامل ۱۲ دانشکده که دارای یک طیف گسترده و تقریبا کامل از دوره های دانشگاه است و دارای حدود ۱۰۰۰ استاد می باشد .

از نظر موقعیت جغرافیایی دانشگاه تریسته ایتالیا در بندر تریست در نزدیکی منتهی الیه باریکه ای از خشکی در میان دریای آدریاتیک و مرز ایتالیا با اسلوونی قرار دارد . در طول تاریخ از فرهنگهای ژرمن و لاتینی و آسلاوی تاثیر پذیرفته است .امروز تریسته یکی از ثروتمندترین مناطق ایتالیا به شمار می رود و بندر آن یکی از مراکز بزرگ کشتیرانی . کشتی سازی و خدمات اقتصادی می باشد .

تریسته مرکز بسیاری از موسسات و مراکز پژوهشی است که به  موافقتنامه های همکاری  دانشگاه متصل می باشند. در میان آنها، مدرسه بین المللی مطالعات پیشرفته، مرکز بین المللی فیزیک نظری وجود دارد. موسسه ملی اقیانوس شناسی، مرکز بین المللی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی، تسهیلات Elettra Sincrotrone تریسته، بخش تریسته از موسسه ملی ایتالیا برای  فیزیک هسته ای (INFN) و موسسه ملی ایتالیایی فیزیک اختر (INAF)، و بسیاری دیگر، به اصطلاح “SISTEMA تریست” ایجاد گردید (سیستم تریسته)

علاوه بر این، تعداد توافقنامه های همکاری بین المللی بین دانشگاه در یک سال گذشته  به سرعت افزایش یافته است. این موافقت شامل جابه جایی کارکنان و دانشجویان، در داخل اتحادیه اروپا ، برنامه هایی مانند برنامه سقراط و توافق به طور انحصاری با فعالیت های تحقیقاتی می باشد. در سال ۲۰۰۹، در تنها ۲۴ دانشگاه ملی سنگ ایل رتبه بندی شد.

دانشگاه تریسته ایتالیا رنکینگ دانشگاه تریسته ایتالیا

رتبه دانشگاه تریسته ایتالیا به عنوان دومین دانشگاه برتر در ایتالیا است.  علاوه بر این، در سال ۲۰۱۴ بعنوان بهترین دانشگاه ایتالیایی توسط آموزش عالی تایمز در رتبه بندی دانشگاه های جهان رتبه ۲۰۱ را در جهان کسب کرد.

دانشگاه تریسته ایتالیا

دانشگاه تریسته ایتالیا

دانشگاه تریسته ایتالیا دانشکده های دانشگاه تریسته ایتالیا

دانشکده های دانشگاه تریسته ایتالیا شامل :

  • شیمی
  • اقتصاد
  • تجارت
  • مهندسی و معماری
  • حقوق بشر
  • مترجمی
  • علوم اجتماعی
  • ریاضیات
  • پزشکی
  • فیزیک
  • علوم سیاسی
  • ریاضیات
  • دامپزشکی

دانشگاه تریسته ایتالیا شهریه دانشگاه تریسته ایتالیا

شهریه دانشگاه تریسته ایتالیا در تمامی مقاطع از 500 الی 3600 یورو به صورت سالیانه می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای توریستی کشور ایتالیا ویزای توریستی کشور ایتالیا

ویزای توریستی کشور ایتالیا (Italy) ویزای توریستی کشور ایتالیا برای اشخاصی صادر می شود که با ه...

مهاجرت به ایتالیا مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا ممکن است به دلیل اقتصاد ضعیف تری که نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد در ...

ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

نظرات کاربران
Call Now Button