دانشگاه بیجینگ چین (Beijing university china)

دانشگاه بیجینگ چین ، دانشگاه عمومی تحقیقات اصلی چین واقع در پکن است که یکی از اعضای لیگ C9 که مشابه لیگ Ivy در ایالت متحده می باشد و در میان برترین موسسات آموزش عالی و تحصیل در چین رتبه بندی شده است . تنها کسانی که بالاترین نمره را در امتحانات کشور دارند در دانشگاه بیجینگ چین پذیرش می شوند .

دانشگاه بیجینگ چین در سال 1898، به عنوان اولین دانشگاه ملی دربردارنده رشته های جامع جهت تحصیل در چین تاسیس شد و جایگزین آکادمی های امپریالیستی با قدمت صد ساله شد. در سال 1918، مائو زدونگ یک پست کوچک در دانشگاه بیجینگ چین گرفت، جایی که او ابتدا در معرض خواندن مارکسیست قرار گرفت و به کمونیست تبدیل شد. در سال 1989، دانشگاه بیجینگ چین همراه با سه هزار دانشجو و دانشجویان دانشگاه های همجوار نقش اصلی در تظاهرات ملی داشت. تقویم تحصیلی دانشگاه بیجینگ چین بر اساس ترم تحصیلی است و دوره تحصیلی دانشجویان معمولا به مدت چهار سال برای برنامه های کارشناسی، دو تا سه سال برای برنامه های کارشناسی ارشد و چهار سال برای تحصیل دکترا دانشگاه بیجینگ چین  به طول می انجامد.

در مقاله ” مهاجرت به چین” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به چین اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه بیجینگ چین برنامه های آموزشی دانشگاهی و مبادله ای را با موسساتی در سراسر جهان ایجاد کرده است. یکی از این همکاری ها، یک برنامه کارشناسی ارشد در امور بین الملل است که به طور مشترک با دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن در U.K. سازماندهی شده است.

دانشگاه بیجینگ چینرنکینگ دانشگاه بیجینگ چین

رنکینگ دانشگاه بیجینگ چین در سال 2018 در رتبه جهانی 27 قرار گرفته است و تحصیل در دانشگاه بیجینگ چین در رتبه ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در چین می توانید مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه بیجینگ چین

دانشگاه بیجینگ چین

دانشگاه بیجینگ چین  – دوره های دانشگاه بیجینگ چین

دوره های دانشگاه بیجینگ چین به قرار زیر است :

دانشگاه بیجینگ چین دارای بخش های دانشگاهی متمرکز بر علوم مختلف، علوم اجتماعی و رشته های علمی است. زبان آموزش برای دانشجویان مقطع کارشناسی چینی است و برنامه های تحصیلات تکمیلی به زبان چینی یا انگلیسی تدریس می شود. در سال 2000، جهت تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین  دانشگاه پزشکی پکن به PKU متصل شد و به نام مرکز بهداشت علوم پکن تغییر نام داد، که در حال حاضر خانه برنامه های پزشکی PKU، از جمله داروسازی و پرستاری است. دوره های دانشگاه بیجینگ چین دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی متعدد و مراکزی مانند آزمایشگاه دولتی فیزیک و فناوری هسته ای، آزمایشگاه ملی علوم پلاکت های ملی پکن و آزمایشگاه اصلی دولتی مواد شیمیایی و کاربردهای مواد شیمیایی نادر است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در چین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در چین” است .

دانشگاه بیجینگ چین  – هزینه تحصیل در دانشگاه بیجینگ چین

دانشگاه بیجینگ چین در مدرن سازی چین اهمیت بسیاری دارد و معتقد   به تاکید سنتی بر وطن دوستی، پیشرفت و علم است. در میان اعضای هیئت علمی، ۵۳ نفر از اعضای آکادمی معتبر چین و ۷ آکادمی مهندسی معادل هستند. مسکن دانشگاه بیجینگ چین برای هر دو دانشجوی کارشناسی و فارغ التحصیل در دسترس است. هزینه تحصیل در دانشگاه بیجینگ چین  برای اتباع غیر چینی بالاتر است و بر اساس رشته تحصیلی متفاوت می باشد (هزینه رشته های علمی بیشتر است)

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button