دانشگاه اینسبروک اتریش (Universität Innsbruck)

در اینجا قصد داریم درباره دانشگاه اینسبروک اتریش توضیح دهیم . یکی از روش های مهاجرت به کشور اتریش ، تحصیل در اتریش می باشد . برای تحصیل در اتریش می توانید در دانشگاه اینسبروک اتریش تحصیل کنید . در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دانشگاه های اتریش توضیح خواهیم داد .

دانشگاه لئوپولد فرانتسنس اینسبروک ، معروف به دانشگاه اینسبروک ، نام یکی از دانشگاه های کشور اتریش می باشد که دانشگاه اصلی و مرکزی ایالت تیرول اتریش است و در سال 1669 میلادی در شهر اینسبروک تاسیس شده است . اینسبروک بزرگترین مرکز علمی و پژوهشی در غرب اتریش به حساب می آید و پس از دانشگاه وین و دانشگاه گراتس ، سومین دانشگاه بزرگ این کشور محسوب می شود . دانشگاه اینسبروک اتریش که در علوم پایه یکی از دانشگاه های پیشرو در اروپای مرکزی است، دارای دانشکده های مختلف در علوم پایه و علوم انسانی می باشد .گروه نجوم و اختر فیزیک دانشگاه اینسبروک اتریش دارای شهرت جهانی است .

. شما نه تنها یک دانشگاه در مرکز رشته کوه های آلپ بلکه در مرکز اروپا را انتخاب کرده اید! با شروع از Innsbruck شما می توانید سفری یک روزه به وین، سالزبورگ، ونیز و یا مونیخ را داشته باشید. آشنا شدن با مردم و مکان های جدید یک تجربه هیجان انگیز است و افقهایی که فراتر از مقایسه است، باز می شود . این دانشگاه مشتاقانه منتظر خوش امد گویی به شماست و صمیمانه امیدوار است که اقامت شما در اتریش یکی از لذت بخش و با ارزش ترین زمان ها خواهد بود.

دانشگاه اینسبروک با بیش از ۴۴۰۰ عضو از کارکنان و ۲۷٫۰۰۰  دانشجو ،دانشگاه اینسبروک اتریش بزرگترین مؤسسه غرب از آموزش عالی و پژوهش است و به عنوان دانشگاه مقصد برای شهر های  تیرول، فورآرلبرگ، جنوب تیرول و لیختن اشتاین می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی اینسبروک ، تاکید در اجرای برنامه های تحقیق و مطالعه در مسائل اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی منطقه کوهستانی میباشد.

دانشگاه اینسبروک یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اتریش است. تاریخ آن به سال ۱۵۶۲ برمیگردد، زمانی که یک دوره متوسطه Jesuitدر Innsbruck تاسیس شد. امپراتور  Leopold 1یک دانشگاه «واقعی» در ۱۵ اکتبر ۱۶۶۹، با حصول اطمینان از بودجه ادامه آن را با تحمیل یک مالیات ویژه تاسیس کرد. هشت سال بعد، در ۱۶۷۷، منشور رسمی امضا شد و چهار دانشکده آموزش عالی تاسیس شد. حدود ۱۵۰ سال بعد آشفتگی و تغییر بود. این شهرستان از اینسبروک دو بار امتیاز  داشتن دانشگاه خود را از دست داد. امپراتور Franz 1امتیاز ترمیم را صادر کرد و در سال ۱۸۲۶ شاهد نهایی بازگشایی دانشکده فلسفه و دانشکده حقوق بود. گام به گام دانشکده دیگر نیز دوباره باز شد. از آن به بعد دانشگاه با نام  «  دانشگاه اینسبروک Leopold-Franzens » فعالیت خود را ادامه داد و بسیاری دانشکده جدید به آن اضافه شد. دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اینسبروک در ۱ ژانویه سال ۲۰۰۴  تاسیس شد.

دانشگاه اینسبروک اتریش دانشکده های دانشگاه اینسبروک اتریش

دانشکده های دانشگاه اینسبروک اتریش به شرح زیر است :

  • دانشکده معماری
  • دانشکده زیست شناسی
  • دانشکده الهیات کاتولیک
  • دانشکده شیمی و داروسازی
  • دانشکده اقتصاد و آمار
  • دانشکده آموزش و پرورش
  • دانشکده علوم و مهندسی
  • دانشکده جغرافیایی و علوم جوی
  • دانشکده علوم انسانی ۱ (فلسفه و تاریخ)
  • دانشکده علوم انسانی ۲ (زبان و ادبیات)
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده ریاضی، علوم کامپیوتر و فیزیک
  • دانشکده روان شناسی و علوم ورزشی
  • مدیریت دانشگاه اینسبروک
  • مدرسه آموزش و پرورش (تاسیس ۲۰۱۲)
  • مدرسه علوم سیاسی و جامعه شناسی
دانشگاه اینسبروک اتریش

دانشگاه اینسبروک اتریش

دانشگاه اینسبروک اتریش آموزش عالی در اتریش

در این قسمت قصد داریم درباره آموزش عالی در اتریش توضیح دهیم . قدیمی ترین دانشگاه در اتریش دانشگاه وین است، که در سال ۱۳۶۵ توسط دوک رودولف IV تاسیس شده است. در اتریش همه دانشگاه ها، نهادهای دولتی بودند ، با این حال دانشگاه های خصوصی از سال ۱۹۹۹ باز شده اند دانشگاه Vienna، Grazو Innsbruck  “دانشگاه مادر ” نامیده میشوند که  برنامه مطالعه کامل با ساختار دانشکده ای  ارائه میدهند . دانشگاه وین با ۹۱٫۰۰۰ دانشجو نه تنها بزرگترین دانشگاه اتریش است بلکه یکی از بزرگترین دانشگاه های اروپا است. دانشگاه جدیدتر در لینز، سالزبورگ  گستردگی فراوانی در زمینه  برنامه های مطالعاتی ندارند. همچنین دانشگاه های فنی در وین و گراتس و همچنین تعدادی از دانشگاه های تخصصی مانند دانشگاه وین اقتصاد و مدیریت کسب و کار یا دانشگاه  لئوبن، معدن و مهندسی، و همچنین چندین آکادمی هنر و موسیقی وجود دارد. در ۱ ژانویه سال ۲۰۰۴ دانشکده های پزشکی در وین، گراتس و Innsbruck در دانشگاههای علوم پزشکی ایجاد شد.
در سال ۱۹۹۳ نوع جدیدی از آموزش عالی در قالب دانشگاه های علوم کاربردی Fachhochschulen).) معرفی شد .اینها پیشنهاد آموزش عملی بیشتری را در جهت گیری استاندارد دانشگاه، بالاتر از همه در زمینه های کسب و کار، گردشگری، فناوری، ارتباطات و دولت ارائه می دهند. حداقل دوره ی این مطالعات سه سال است.

دانشگاه اینسبروک اتریش تقویم تحصیلی دانشگاه اینسبروک اتریش

تقویم تحصیلی دانشگاه اینسبروک اتریش به این صورت است که سال تحصیلی به دو ترم تقسیم می شوند: اولین ترم حدود  ۱ اکتبر – ۳۱ ژانویه و دومین ترم  حدود ۱ مارس – ژوئن ۳۰ همراه با تعطیلات کریسمس، عید پاک  . لطفا توجه داشته باشید که در ماه فوریه هیچ واحدی برگزار نمی شود. اگر چه امتحانات ممکن است برگزار  شود.

دانشگاه اینسبروک اتریش برندگاه جایزه نوبل دانشگاه اینسبروک اتریش :

برندگاه جایزه نوبل دانشگاه اینسبروک اتریش شامل :

  1. هانس فیشر، شیمی‌دان که بین سالهای ۱۹۱۶ تا ۱۹۱۸ در دانشگاه اینسبروک کرسی دانشیاری داشته است.
  2. ویکتور فرانسیس هس، فیزیک‌دان در سال ۱۹۳۱ در این دانشگاه به پژوهش پرداخته است.
  3. فریتس پرگل، از سال ۱۹۱۳ به مدت سه سال، استاد دانشگاه اینسبروک بوده است.
  4. آدولف وینداوس، از سال ۱۹۱۶ تا ۱۹۱۸ در این دانشگاه به پژوهش پرداخته است.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اتریش تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش و اخذ ویزای تحصیلی اتریش جز پر طرفدارترین برنامه های مهاجرت به ات...

کار در اتریش کار در اتریش

کار در اتریش برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد م...

تحصیل پزشکی در اتریش تحصیل پزشکی در اتریش

راه های مختلفی جهت مهاجرت به اتریش وجود دارد اما یکی از بهترین راه های مهاجرت به اتریش، مها...

نظرات کاربران
Call Now Button