دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا (Florida State University)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا توضیح دهیم . کشور آمریکا یکی از کشورهای با امکانات اقتصادی و تحصیلاتی بسیار عالی می باشد . یکی از روش های اقامت در آمریکا ، تحصیل در آمریکا می باشد . شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دیگر دانشگاه های آمریکا و شرایط تحصیل در آمریکا همچنین دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ایالتی فلوریدا ( معمولا به آن FSU می گویند)، به عنوان چهارمین دانشگاه بزرگ آمریکا، همواره یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالت متحده آمریکا بوده که در شهر گینزویل در ایالت فلوریدا واقع شده است . دانشگاه ایالتی فلوریدا دولتی (سراسری) در سال 1835 میلادی تاسیس شده است . در آغاز کار دانشگاه ایالتی فلوریدا تنها مردان سفید پوست اجازه ثبت نام داشتند و از سال 1947 میلادی زنان سفید و از سال 1958 میلادی سیاه پوستان هم اجازه ثبت نام پیدا کردند . شعار دانشگاه ایالتی فلوریدا « آسایش ایالت به سلامت اذهان شهروندان وابسته است » می باشد . دانشگاه ایالتی فلوریدا بیش از 51 هزار دانشجو دارد .

دانشگاه فلوریدا یک دانشگاه پژوهشی آمریکایی ملی می باشد. پردیس اولیه آن واقع در پردیس تالاهاسی، فلوریدا، ایالات متحده به مساحت ۶۳۱٫ ۵ کیلومتر مربع می باشد. دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا عضو ارشد سیستم دانشگاهی ایالاتی فلوریدا می باشد.

دانشگاه فلوریدا به عنوان دانشگاه پژوهشی با پژوهشهای بسیار عالی از طرف موسسه کارنگی برای پیشرفت در تدریس طبقه بندی میشود. دانشگاه فلوریدا از ۱۶ کالج و بیش از ۱۱۰ مرکز جدا، امکانات، آزمایشگاهها و موسساتی تشکیل شده است که بیش از ۳۶۰ برنامه تحصیلی شامل برنامه های دانشکده حرفه ای را ارائه می دهند. دانشگاه فلوریدا  دارای تاثیر اقتصادی سالیانه بیش از ۱۰ میلیون دلار می باشد. فلوریدا استیت دارای تنها آزمایشگاه ملی فلوریدا- آزمایشگاه ملی High Magnetic Field و محل ایجاد داروی تجاری قابل دوام ضدسرطان تاکسول می باشد. همچنین دانشگاه فلوریدا استیت موزه هنر John & Mable Ringling، موزه هنر ایالتی فلوریدا و یکی از بزرگترین مجنمع های موزه/دانشگاه کشور را اداره می کند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم .

دانشگاه ایالتی فلوریدا بوسیله انجمن جنوبی کالج ها و مدارس (SACS) دارای اعتبار شده است. دانشگاه فلوریدا استیت دارای برنامه هایی با رتبه جهانی در رشته های علمی فراوان شامل حقوق، کسب و کار، مهندسی، پزشکی، سیاست اجتماعی، فیلم، موزیک، تئاتر، رقص، هنرهای بصری، علوم سیاسی، کار اجتماعی و علوم می باشد. دانشگاه فلوریدا استیت موجب استفاده فلوریدا از منابع مالی خارجی در چهار زمینه از هشت زمینه برای رشته های STEM (علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات) شده است.

دانشگاه ایالتی فلوریدا به طور رسمی ‘Raise the Torh’ را آغاز کرد: کمپینی برای فلوریدا استیت در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴٫ این کمپین هدف افزایش سرمایه بیش از ۱ میلیون دلار را برای ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و تجارب کلی دانشجویان داشت. از تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۱۶ کمپین ‘Raise the Torch’ دانشگاه فلوریدا استیت ۹۲۸۶۱۰۶۰۵ دلار افزایش سرمایه داشته است.

تیم ورزشی بین کالج دانشگاه ایالتی فلوریدا ، که به طور معمول با نام مستعار سمینول فلوریدا استیت شناخته شده است در بخش اول انجمن ورزشی دانشگاهی ملی (NCAA) و کنفرانس Atlantic Coast (ACC) رقابت کرده است. تیم های ورزشی فلوریدا استیت در تاریخ ۱۱۳ ساله خود ۲۰ مسابقه قهرمانی ورزشی ملی را برده است و ورزشکاران سمینول ۷۸ مسابقه قهرمانی ملی انفرادی NCAA را برده اند.

دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا  – رتبه بندی دانشگاه ایالتی فلوریدا

رتبه بندی دانشگاه ایالتی فلوریدا به شرح زیر است :

  • دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا دارای رتبه 14 براساس S. News & World Report Top Public Universities در سال 2013
  •  دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا دارای رتبه 3 براساس Best Public College Values-Kiplinger در سال 2013
  • دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا دارای رتبه 3 براساس Fiske Guide to Colleges list of Best Buys Among Publics در سال 2014
  • دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا دارای رتبه 1 براساس مجله Washington Monthly در سال 2013
  •  دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا در سال ۲۰۱۷ S. News & World Report به فلوریدا استیت رتبه ۳۸ بهترین دانشگاه ملی را در ایالات متحده اعطاء کرد. در بهار سال ۲۰۱۳ فرماندار فلوریدا ریک اسکات و مجلس قانونگذاری ایالتی دانشگاه فلوریدا استیت به عنوان یکی از دو دانشگاه ایالتی برجسته در بین دوازده دانشگاه سیستم دانشگاه ایالتی فلوریدا انتخاب شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت آمریکا مقاله ” اقامت در آمریکا ” را مطالعه بفرمایید .

دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا – دانشکده های دانشگاه ایالتی فلوریدا

از روش های مهاجرت به آمریکا ، تحصیل در آمریکا و تحصیل در دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا می باشد . دانشگاه فلوریدا هم‌اکنون دارای ۱۶ دانشکده است که بیش از ۱۰۰ رشته کارشناسی و ۲۰۰ رشته کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند. دانشکده های دانشگاه ایالتی فلوریدا شامل :

  • دانشکده کشاورزی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده مدیریت دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده عمران دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده آموزش دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده مهندسی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده هنر دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده بهداشت دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده خبرنگاری دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده حقوق دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده پرستاری دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده داروسازی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده پیراپزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا
  • دانشکده دامپزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا

دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا  – ایرانیان در دانشگاه ایالتی فلوریدا

اگر شما قصد اقامت در آمریکا دارید در این قسمت می خواهیم درباره ایرانیان در دانشگاه ایالتی فلوریدا  توضیح دهیم . بیشتر ایرانیان ساکن شهر گینزویل به عنوان دانشجو یا استاد در دانشگاه فلوریدا مشغول به کار هستند. انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه فلوریدا (Persian Students Society) در سال ۱۹۹۸تأسیس شده‌است و در حال حاضر ۶۰ عضو فعال دارد.  از فعالیت‌های فعلی این انجمن می‌توان به برگزاری مهمانی‌های مختلف در مناسبت‌های ویژه‌ای از قبیل عید نوروز و سیزده‌به‌در اشاره کرد.

دانشگاه فلوریدا آمریکا

دانشگاه فلوریدا آمریکا

دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا  – شهریه دانشگاه ایالتی فلوریدا

برای تحصیل در آمریکا در سال تحصیلی ۲۰۱۵-۲۰۱۶ شهریه دانشگاه ایالتی فلوریدا به شرح زیر می باشند:

کارشناسی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا

  1. ۲۱۵ دلار بر ساعت اعتباری برای دانشجویان داخل ایالت و ۱۰٫ ۷۲۱ دلار بر ساعت اعتباری برای دانشجویان خارج از ایالت. شهریه / هزینه کلی: ۵۶۴۴ دلار برای دانشجویان داخل ایالت و ۱۸۷۸۸ دلار برای دانشجویان خارج از ایالت

کارشناسی ارشد دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا

  1. ۴۷۹ دلار بر ساعت اعتباری برای دانشجویان داخل ایالت و ۱۱۱۰۷۲ بر ساعت اعتباری برای دانشجویان خارج از ایالت. هزینه /شهریه های کلی: ۱۱۵۵۴ دلار برای دانشجویان داخل ایالت و ۲۶۶۹۸ دلار برای دانشجویان خارج از ایالت

دانشکده حقوق دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا

  1. ۶۸۸ دلار بر ساعت اعتباری برای دانشجویان داخل ایالت و ۱۸٫ ۱۳۵۵ دلار بر ساعت اعتباری برای دانشجویان خارج از ایالت. هزینه / شهریه های کلی: ۲۰۶۹۳ دلار برای دانشجویان داخل ایالت و ۴۰۷۰۵ دلار برای دانشجویان خارج از ایالت

دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا

شهریه/هزینه های کلی: ۲۷۴۳۴ دلار (سال اول) برای دانشجویان داخل ایالت، و ۶۸۶۱۹ دلار (سال اول) برای دانشجویان خارج از ایالت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آمریکا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به آمریکا ” بیاندازید.

دانشگاه ایالتی فلوریدا آمریکا  – واحد رباتیک دانشگاه ایالتی فلوریدا

در این قسمت قصد داریم درباره واحد رباتیک دانشگاه ایالتی فلوریدا  توضیح دهیم .در دانشگاه ایالتی فلوریدا واحدی تحت عنوان “CISCOR – Center for Intelligent Systems, Control, and Robotics” وجود دارد که به تحقیق بین رشته‌ای در زمینه سیستم‌های خودکار در دانشکده مهندسی FAMU-FSU انجام می‌شود. چشم‌انداز آن استفاده از فناوری پیشرفته در دولت برای توسعه راه‌حل‌های عملی برای مسائل موجود در سیستم‌ها، کنترل و رباتیک برای برنامه‌های کاربردی در صنعت و دولت است. هدف مرکز این است که وسیله‌ای برای دولت فلوریدا برای رسیدن به اهمیت‌سازی ملی در زمینه سیستم‌های خودکار و نقش رهبری در تکنولوژی آینده ایالت فلوریدا باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Sheida

بورسیه ام میده به‌کسایی که بخوان واسه کارشناسی برن .نمره ی ایلتس چند لازم داره؟

آتیه آفرینان

حداقل آیلتس 6/5 بایستی ارائه دهید برای اطلاع از شانس شما در اخذ بورسیه باید رزومه تحصیلیتان بررسی شود.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button