دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه (University of Akol Normal Superior)

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه ، یک موسسه آموزش عالی نخبگان می باشد که در سال 1794 در غرب شهر پاریس و در نزدیکی کلیسای Notre Dame به منظور آموزش معلمان آینده این ملت تاسیس شد . دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه اکنون به آموزش پژوهشگران و استادان دانشگاه و مقامات عالی دولتی و مدیران صنایع و موسسات خصوصی می پردازد .بسیاری از نخبگان فرانسه از دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه فارغ التحصیل شده اند . دانشگاه اکول نرمال سوپریور سالانه 2400 دانشجوی جدید پذیرش می کند که 28 درصد آنها بین المللی هستند . دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه حدود 600 دانشجو در مقطع دکترا دارد به طوری که بیش از 80 درصد دانشجویان دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه به مقطع دکترا جذب می شوند . دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه در هر سال تعداد 20 بورسیه ی دانشجوی بین المللی را برای یک دوره ی3 ساله ارائه می دهد . با وجود اینکه دانشگاه اکول نرمال سوپریور پاریس یک دانشگاه نسبتا کوچکی می باشد اما به خاطر فرایند پذیرش بسیار رقابتی آن شناخته شده است . اکثریت دانشجویان لازم است در آزمون ورودی دانشگاه به نام کنکور و سپس در مصاحبه دانشکده شرکت کنند .

برای اقامت و تابعیت در فرانسه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در فرانسه” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه  – رنکینگ دانشگاه اکول نرمال سوپریور

بر اساس رنکینگ جهانی دانشگاه ها (QS) رنکینگ دانشگاه اکول نرمال سوپریور در سال 2016 رتبه ی ۳۳ جهانی و در فرانسه رتبه ۱ را کسب کرد.

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه  – شرایط پذیرش در دانشگاه اکول نرمال سوپریور

شرایط پذیرش در دانشگاه اکول نرمال سوپریور به این شکل است که دانشگاه اکول نرمال سوپریور دارای یک روند استخدام به شدت رقابتی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی دارد. در ضمن به دانشجویان و پژوهشگران ماهیانه ۱,۰۰۰ یورو در طول سه سال اقامت، کمک هزینه دانشجویی و همچنین راهنمایی تحصیلی برای دانشجویان خارجی در مقطع دکتری نیز داده می‌شود.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در فرانسه” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فرانسه توضیح دادیم .

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه – امکانات دانشگاه اکول نرمال سوپریور

از جمله امکانات دانشگاه اکول نرمال سوپریور می توان به خوابگاه دانشجویی، دسترسی آسان به کتابخانه، رستوران‌ها و امکانات تفریحی اشاره کرد.

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه

دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه – رشته های تحصیلی دانشگاه اکول نرمال سوپریور

رشته های تحصیلی دانشگاه اکول نرمال سوپریور عبارتند از :

  1. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به فرانسه شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به فرانسه” بیاندازید.
  • مهندسی و فنی دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه : مهندسی هوا و فضا، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی
  • اقتصاد و بازرگانی دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه
  • حقوق دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه
  • علوم فیزیک دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه : شیمی، ریاضیات و آمار، علوم دریایی ، زمین شناسی و محیط زیست
  • هنر و علوم انسانی دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه : زبان شناسی ، زبان و ادبیات ، تاریخ ، فلسفه و الهیات، علوم کامپیوتر
  • علوم زندگی دانشگاه اکول نرمال سوپریور فرانسه

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

3/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Armin

سلام من مهندسی it میخونم از اونجایی که هر دانشگاهی برای یک رشته خوبه به نظر شما دانشگاه اکول نرمال سوپریور برای این رشته مناسب هست ممنون میشم از پاسخگویی تون

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز جدا از رتبه ی دانشگاه ها، رزومه و شرایط فرد در اخذ پذیرش تاثیر دارد. حتما جهت بررسی و پیشنهاد بهترین گزینه با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نفس

نفس 18 سالمه میخوام بورسیه واسه فرانسه (پاریس)بگیرم میشه کمکم کنین که کدام دانشگاه واسه تحصیل بهتره وخیلی پیشرفته و خاص و مجهز است رو بهم معرفی کنین هر چه زود تر بهتر باسپاس

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم نفس ،تمامی دانشگاه های دولتی فرانسه بسیار ممتاز و با امکانات عالی می باشد. انتخاب دانشگاه بستگی به رشته مدنظر شما دارد. پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران گروه آتیه آفرینان شما را برحسب شرایطتون راهنمایی کنند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button